CMIS Franchise

Welkefd klantcase

De centrale organisatie werkt met Elements, waarin onder meer de deelnemer-, product- en provisieadministratie is ondergebracht. Alle producten, waaronder hypotheken, verzekeringen en andere financiële producten worden automatisch ingelezen in de Elements dossiers. Bovendien kan de serviceorganisatie in Elements de aanstellingen van de deelnemers beheren. De software is bovendien beschikbaar voor de ruim 200 deelnemers.

Geïntegreerde website en dynamisch extranet

Om de synergie tussen de front- en de backoffice te versterken heeft Faster Forward een website ontwikkeld die integraal onderdeel uitmaakt van Elements. Gegevens worden zo direct bijgewerkt en correspondentie via de website, zoals ingevulde contactformulieren worden opgenomen in de dossiers. Voor de deelnemers is er daarnaast een zeer geavanceerd extranet beschikbaar. Hierin kunnen zij de status van aanvragen op de voet volgen. De gegevens die hier weergegeven worden zijn gekoppeld aan Elements, de back- en midoffice van de centrale organisatie. Gegevens hoeven niet dubbel ingevoerd te worden en ze zijn altijd actueel. Op die manier beschikt een deelnemer altijd over de juiste informatie waardoor zij het service niveau richting de consument naar een hoger niveau kunnen tillen.

Het extranet biedt ook nieuws en andere praktische informatie zoals actuele rentes en doorlooptijden. Bovendien hebben de accountmanagers van Welke de mogelijkheid om via het extranet met hun eigen deelnemers te communiceren. Zij geven bijvoorbeeld handige tips en adviezen aan de deelnemers van hun rayon. Deze informatie wordt weergegeven in informatieblokken, zogenoemde widgets. De gebruiker kan de samenstelling van de widgets zelf kiezen en aanpassen, zodat er een persoonlijk dashboard ontstaat.

Dit wil ik ook!