Referenties
Hypotheek- en verzekeringsadviseurs
Met evenveel collega’s meer klanten bedienen
“In het laatste jaar hebben we 2 nieuwe adviseurs aangenomen en 1500 nieuwe klanten aangesloten, maar de binnendienst is qua bezetting gelijk gebleven. De bulk kunnen we nu super goed aan doordat er een krachtige workflow draait. Dat was anders nooit mogelijk geweest!”
Lees het verhaal van Ingeborg Boudesteyn
Verzekeringsadviseur bij Boudesteyn
Eén gestructureerd systeem om in samen te werken
“Met het Elements-platform ontstaat er een homogeen beeld van de klant, waar vroeger een zekere versnippering optrad. In het verleden moesten we alle gegevens aaneen rijgen, die we ontleenden aan Excel, Word, Google Applicaties en Dropbox. Dat was niet efficiënt.”
Lees het verhaal van Danny Seegers
Financieel adviseur bij HZ Adviesgroep
Geen overbodige handelingen meer
“Samen met de consultants van Faster Forward hebben we onze workflows van het hypotheekproces verbeterd. De consultants denken actief mee, waardoor Elements nu perfect aansluit bij onze bedrijfsprocessen. De functionaliteiten van Elements verhogen zo de efficiëntie op de werkvloer, en dat bespaart een hoop tijd.”
Lees het verhaal van Katinka de Graaf
Medewerker commerciële binnendienst bij Hyppe
Workflows als leidraad voor het werkproces
”Het grootste verschil met jaren geleden is dat we nu eindelijk alles digitaal hebben. Klantinformatie, producten, registraties behorend bij het dossier, niks hiervan staat nog op papier. Alles is digitaal.”
Lees het verhaal van Stefanie Becker
Medewerker commerciële binnendienst bij Ooms
Klant en kantoor het beste helpen
“Het grootste verschil sinds wij met Faster Forward Elements werken is ongetwijfeld de verandering in samenwerking. Iedere werknemer werkt nu in het klantdossier, vroeger werkten we in mapjes met documenten, daarnaast hadden we Outlook voor alle communicatie.”
Lees het verhaal van Sivi Goedan
Mid-Officer en partner bij Qualiora Groep
Efficiënter werken met Elements
“Het CRM van Elements is op dit moment het beste pakket, gebruiksvriendelijk en prettig werkend met de workflow. Daarnaast is de Digimap een mooie aanvulling om de klanten te bedienen.”
Lees het verhaal van Hamada abd Elhamed
Financieel adviseur bij HypoInsur
Verzekeringsadviseurs
Vooroplopen in automatisering
“Elements ‘bedenkt’ als het ware de handelingen voor de adviseur. Dat scheelt enorm veel tijd en bevordert de communicatie met onze klanten.”
Lees het verhaal van Erik Kolsteren
Eigenaar Eker Advies
Hypotheekadviseurs
Geen mañana mañana in Spanje
“Ondanks dat we soms ver van elkaar zitten, zien we overal wie wat heeft besproken met de klant. Daarnaast kunnen we geautomatiseerd communiceren met klanten en Spaanse banken. Dat werkt uiterst efficiënt.”
Lees het verhaal van Patrick Kruger
Eigenaar SpaanseHypotheek.nl
Optimale ondersteuning van het gehele werkproces
“Het workflow-systeem in Elements vormt de optimale ondersteuning van je gehele werkproces. Er is controle op de openstaande acties en de gebruiker wordt als het ware bij de hand genomen tijdens het doorlopen van alle processtappen.”
Lees het verhaal van Jaco Dijkshoorn
Financieel adviseur bij de Hypotheekadviseur
Vanuit één systeem het gehele proces stroomlijnen en volgen
“Op het juiste moment een reminder door middel van een automatisch aangemaakte taak of email tijdens het hypotheek aanvraagproces is heel waardevol.”
Lees het verhaal van Robbert Brantz
Hypotheekadviseur bij A&H Finance
Workflows zorgen voor structuur en standaardisering
“Goede service en dienstverlening vind ik erg belangrijk en heb ik gelukkig gevonden bij Faster Forward. Er wordt met mij meegedacht en goed gereageerd op mijn vragen.”
Lees het verhaal van Sander van der Vis
Eigenaar All4Finance
Perfect platform voor hypotheken
“Het online klantdossier (de Digimap) is ideaal om transparant samen te werken met mijn klanten. Daarnaast zorgt de ondersteuning in mijn dagelijkse processen er voor dat ik lean kan werken. Dit ‘lean werken’ merk ik vooral doordat stukkenlijsten uit dossiers direct met de bank communiceren. Dat werkt gewoon perfect.”
Lees het verhaal van Jannus Deijkers
Eigenaar Huiskamer Hypotheken
Klaar voor de toekomst met één integraal platform
“Met behulp van de ingerichte workflows kunnen we precies volgen in welke fase een product zich bevindt. We beschikken met Elements over een volledig geïntegreerd systeem wat zowel ons als back office, maar vooral de franchisenemer als front office, vele voordelen biedt.”
Lees het verhaal van Iwan Koch
Teamleider administratie bij Hypotheek Visie
Echtscheidingsadviseurs
Schone start met Elements
“Met Elements beschik ik over software waarin ik op relatie-niveau documenten en e-mails op kan slaan. Daarnaast kunnen relaties in mijn Digimap veilig documenten uploaden en inzien. Zo werk ik in één systeem efficiënt samen met mijn klanten.”
Lees het verhaal van Karin Oosterhuis
Eigenaar Finance for Life
Financieel planners
Makelaars
Financieel raadgevers
Uniforme werkwijze geborgd in het systeem
“Onze wereld van financieel advies is een combinatie geworden van twee dingen. Aan de ene kant wil je je werk goed en efficient doen, maar tegelijkertijd wil je ook doeltreffend naar je klant zijn. Met Elements zijn we veel minder tijd kwijt aan het zoeken van gegevens om zicht te krijgen in een klantdossier.”
Lees het verhaal van Marcel van Leeuwen
Managing Partner bij EBC Nederland
Tijdsbesparing van ruim 5 uur per dossier
“In het klantdossier kunnen we gelijktijdig werken en elkaar op de hoogte houden. Daarnaast wordt de e-mail en communicatie ook verzameld in het dossier, dat is ideaal.”
Lees het verhaal van Ronald Gielink
Teamleider bij Hans Janssen
Optimale efficiëntie dankzij koppeling met Risk
“Naar mijn idee is Elements hét platform voor de financiële dienstverlening. Het allerbelangrijkste voor mij is mijn relatie met mijn klant en daar wil ik mij volledig op kunnen concentreren. Met Elements is dat mogelijk.”
Lees het verhaal van Richard Touker
Financieel Adviseur bij ToekomstNu
Ervaar de kracht van tijdens een persoonlijke demonstratie
Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen
