Klantverhalen
Ervaringen van Elements gebruikers
Hypotheek- en verzekeringsadviseurs
Lees het verhaal van Bart Budding
Mede-eigenaar Assurantiekantoor Budding B.V
Drie generaties advies bij Budding
“We zijn blij met de keuze om naar Elements over te gaan. Onze vorige aanbieder stond stil en bij Faster Forward werken ze vooruit. De software is altijd in doorontwikkeling.”
Lees het verhaal van Marc van der Vuurst
Eigenaar Poundwise
Centraal systeem voor klantinformatie
“Elements is de basis voor alle klantinformatie. Ideaal om efficiënt samen te werken.”
Lees het verhaal van Remco van Os
Eigenaar Van Os en Partners
Relaties van A tot Z adviseren
“Elements bespaart tijd en levert omzet op. Vanuit dit platform communiceren we continu naar onze klanten, zodat we top-of-mind blijven.”
Klant ontzorgen met integraal advies
“We zijn blij dat Elements veel mogelijkheden biedt en dat we onze werkprocessen verbeteren. Zo maken we optimaal gebruik van het systeem.”
Lees het verhaal van Arno Kerkvliet
Manager Omnis Financieel Adviesgroep
Adviseren voor het leven
“Doordat alle gegevens en e-mails in één dossier staan, hebben we de klantsituatie volledig in beeld.”
Lees het verhaal van Jesse van Ekeren
Eigenaar Van Ekeren
Een specialist voor ieder vakgebied
“Andere aanbieders leveren ook verzekeringssoftware, maar bieden weinig oplossingen voor hypotheekadviseurs. Elements combineert juist verzekeringen én hypotheken. Toen ik ook andere adviseurs sprak die enthousiast waren, hebben we voor Elements gekozen.”
Lees het verhaal van Marco Spijker
Mede-eigenaar, De Bruijn Adviesgroep
Klantreis vanaf het eerste moment vastleggen
“Met Elements leggen we de klantreis vast vanaf het eerste contactmoment. Daarnaast besparen we veel tijd dankzij de automatisering van werkzaamheden. Zo hebben we extra tijd om onze klant financieel te coachen.”
Lees het verhaal van Marco Kok
Eigenaar KOK Advies
Met 17 collega's samenwerken in één oplossing
“Dankzij Elements werken we in minder losse applicaties en verlopen onze processen efficiënter. Hierdoor hebben we meer tijd voor waar het echt om draait: contact met onze klanten.”
Lees het verhaal van Laurens Bezemer
Vennoot bij Kuipers & Claassen
Lees het verhaal van Youri Zwanepol
Mede-eigenaar Hypotheekrente.nl
Razendsnel doorgroeien met Elements
“Voorheen zochten we op verschillende plekken zoeken naar klantinformatie. Als de bank nu belt, openen we het klantdossier waar alles in staat. Zo helpen we de klant sneller en is zijn hypotheek eerder rond.”
Communicatiestromen op een centrale plek inzichtelijk
“Elements zorgt dat alle informatie over contracten, aanstellingen en alle communicatie inzichtelijk is. Daarnaast optimaliseren we onze data en bieden we franchisenemers meerdere tools om de consument te bedienen.”
Lees het verhaal van Joep Peerdeman
Manager Operations bij CMIS Franchise
Ontzorgen met kwalitatief totaaladvies
“Net voordat iedereen thuis moest werken, was Elements en onze telefonie-software ingericht. We zijn blij dat we toen net waren overgestapt. Met Elements staat alle klantinformatie online, waardoor je praktisch kan samenwerken met je collega’s. Daarnaast besparen we veel tijd bij het afhandelen van schades.”
Lees het verhaal van Jorrit aan het Rot
Mede-eigenaar Vlot Advies
Lees het verhaal van Patrick Brands
Eigenaar Baar Advies
Van drie systemen naar één systeem
“Het werken in drie verschillende systemen kostte ons gewoon te veel tijd. Met één online CRM systeem dat centraal staat in ons bedrijf besparen we heel veel tijd.”
Met evenveel collega’s meer klanten bedienen
“In het laatste jaar hebben we 2 nieuwe adviseurs aangenomen en 1500 nieuwe klanten aangesloten, maar de binnendienst is qua bezetting gelijk gebleven. De bulk kunnen we nu super goed aan doordat er een krachtige workflow draait. Dat was anders nooit mogelijk geweest!”
Lees het verhaal van Ingeborg Boudesteyn
Verzekeringsadviseur bij Boudesteyn
Eén geavanceerd CRM-systeem voor alle producten
“We beschikken nu over een geavanceerd pakket waarin we alle producten en diensten van de klant beheren. Zo zijn alle werkzaamheden georganiseerd vanuit een passend softwaresysteem.”
Lees het verhaal van Barry Goedhart
Eigenaar bij Goedhart Finance
Lees het verhaal van Sivi Goedan
Mid-Officer en partner bij Qualiora Groep
Klant en kantoor het beste helpen
“Het grootste verschil sinds wij met Faster Forward Elements werken is ongetwijfeld de verandering in samenwerking. Iedere werknemer werkt nu in het klantdossier, vroeger werkten we in mapjes met documenten, daarnaast hadden we Outlook voor alle communicatie.”
Dagelijks klantverwachtingen overtreffen
“Faster Forward Elements is de backbone van ons bedrijf. Mede dankzij de software overtreffen we steeds de verwachting van de klant.”
Lees het verhaal van Leendert van Santen
Mede-oprichter Pointer Advies
Eén gestructureerd systeem om in samen te werken
“Met het Elements-platform ontstaat er een homogeen beeld van de klant, waar vroeger een zekere versnippering optrad. In het verleden moesten we alle gegevens aaneen rijgen, die we ontleenden aan Excel, Word, Google Applicaties en Dropbox. Dat was niet efficiënt.”
Lees het verhaal van Danny Seegers
Financieel adviseur bij HZ Adviesgroep
Efficiënter werken met Elements
“Het CRM van Elements is op dit moment het beste pakket, gebruiksvriendelijk en prettig werkend met de workflow. Daarnaast is de Digimap een mooie aanvulling om de klanten te bedienen.”
Lees het verhaal van Hamada abd Elhamed
Financieel adviseur bij HypoInsur
Persoonlijk contact gecombineerd met online tools
“We bieden onze klanten het beste van twee werelden: persoonlijk contact gecombineerd met online tools. Om dit efficiënt uit te voeren, gebruiken we Elements van Faster Forward.”
Lees het verhaal van Sander Klomberg
Financieel Adviseur bij Paul Klomberg Assurantiën
Sneller hypotheken regelen en betere interne processen
“Met Elements hebben we de klant volledig in beeld. Hierdoor kunnen we proactief werken. Dit houdt in dat we met de klant contact opnemen, voordat de klant ons belt.”
Lees het verhaal van Theo van Eijk
Directeur Van Eijk & Partners
4 uur besparen op een hypotheektraject
“De workflows in Elements maken ons werk een stuk makkelijker. Die zorgen ervoor dat processen naadloos verlopen en dat we bijvoorbeeld herinnerd worden aan een aflopend rente-aanbod.”
Lees het verhaal van Leon Wagemaker
Financieel Adviseur bij Have & Goed
Geen overbodige handelingen meer
“Samen met de consultants van Faster Forward hebben we ons hypotheekproces verbeterd. Doordat de consultants actief meedenken, verhogen we de efficiëntie op de werkvloer en besparen we een hoop tijd.”
Lees het verhaal van Katinka de Graaf
Medewerker commerciële binnendienst bij Hyppe
Elke klant voelt zich uniek
“Met Elements is het ideaal wanneer je bij de klant op bezoek gaat. Je hebt alle gegevens direct bij de hand. Zo weet je precies bij wie je een afspraak hebt staan en welke producten er lopen”
Lees het verhaal van Anja Dragt
Eigenaar AskAnja
De klant staat centraal
“We zien dat Elements continu aan het verbeteren is. Wanneer er iets kan worden verbeterd, gaan ze hiermee aan de slag. Het fijne is dat we overal toegang hebben tot Elements. Met verschillende koppelingen werken we efficiënter. Zo zien we bijvoorbeeld direct het dossier van de klant wanneer deze belt. Zo blijft er voor ons meer tijd over voor persoonlijk contact met de klant.”
Lees het verhaal van Seger Knops
Eigenaar Arnold van Hooft
Deskundig en betrokken financieel advies
“Mede dankzij Elements zijn we efficiënter gaan werken waardoor we minder tijd kwijt zijn aan administratie en meer tijd over hebben voor onze klanten.”
Lees het verhaal van Ruud Meijer
Adviseur Hans Meijer Advies
Verzekeringsadviseurs
Een totaalpakket aan financiele diensten
“Het is fijn dat we nu gebruik kunnen maken van alle koppelingen. Dat maakt het werk een stuk gemakkelijker en hierdoor gaan bepaalde zaken sneller en besparen we tijd.“
Lees het verhaal van Ingrid Drost
Verzekeringsadviseur, Bol-Advies
Online werken en tijd besparen
“Dankzij Elements kunnen we zowel thuis als op kantoor efficiënt samenwerken. Bovendien zorgen de workflows ervoor dat we niet meer na hoeven te denken bij een proces. Hierdoor werken we makkelijker en besparen we veel tijd”
Lees het verhaal van Ella Ben-Lyazid
Servicedesk Medewerker, Mevas
Korte lijnen en proactief klantbeheer
“We willen graag binding houden met de klant en kwaliteit leveren. Dit doen we door de lijnen kort te houden en persoonlijk te communiceren met onze klanten.”
Lees het verhaal van Bert van der Kuijl
Eigenaar ABI Adviesgroep
Alles onder één dak
“Elements is de enige oplossing die verzekeringen en hypotheken in één systeem combineert. Hierdoor kunnen we al onze werkzaamheden in Elements uitvoeren. En dat volledig in cloud, dat is precies wat we zochten.”
Lees het verhaal van Tim van Heck
Eigenaar Van Heck Advies
Lees het verhaal van Dennis Louwerens
Chief Operating Officer bij HAC
Sneller mutaties verwerken
“Dankzij de koppeling met ADN kunnen we heel eenvoudig en veel sneller mutaties en prolongaties verwerken.”
Hypotheekadviseurs
Geen uitdaging is te groot voor Sinior Hypotheek & Financieel Advies
“Het feit dat alles onder het juiste dossier gekoppeld wordt, is ontzettend mooi. Daar had ik vooraf niet over durven dromen. De software is geschikt voor alle financiële producten en diensten, waardoor ik al mijn werkzaamheden erin kwijt kan.”
Lees het verhaal van Ninorta Demir
Eigenaar Sinior Hypotheek & Financieel Advies
Verboden voor stropdassen bij Huiskamer Hypotheken
“Met Elements heeft ieder nieuw aangesloten kantoor gelijk een solide basis voor het adviseren en beheren van klanten. Doordat taken automatisch in de takenlijst worden geplaatst, weet iedereen precies wat ze moeten doen. Dat geeft rust en werkt gemakkelijk.”
Lees het verhaal van Jannus Deijkers
Oprichter Huiskamer Hypotheken
Meer dan een hypotheek bij Hypotheekshop Gorinchem
“Dankzij de workflow worden alle taken nu op een presenteer blaadje aangeboden. Bovendien staan alle taken in het juiste klantdossier en kunnen we direct een e-mail sturen naar de klant.”
Lees het verhaal van Marieke de Jonge
Commercieel medewerker bij Hypotheekshop Gorinchem
Optimale ondersteuning van het gehele werkproces
“Het workflow-systeem in Elements vormt de optimale ondersteuning van je gehele werkproces. Er is controle op de openstaande acties en de gebruiker wordt als het ware bij de hand genomen tijdens het doorlopen van alle processtappen.”
Lees het verhaal van Jaco Dijkshoorn
Financieel adviseur bij Financieel Fit
Vanuit één systeem het gehele proces stroomlijnen en volgen
“Op het juiste moment een reminder door middel van een automatisch aangemaakte taak of email tijdens het hypotheek aanvraagproces is heel waardevol.”
Lees het verhaal van Robbert Brantz
Hypotheekadviseur bij A&H Finance
Workflows zorgen voor structuur en standaardisering
“Goede service en dienstverlening vind ik erg belangrijk en heb ik gelukkig gevonden bij Faster Forward. Er wordt met mij meegedacht en goed gereageerd op mijn vragen.”
Lees het verhaal van Sander van der Vis
Eigenaar All4Finance
Tijdsbesparing van ruim 5 uur per dossier
“In het klantdossier kunnen we gelijktijdig werken en elkaar op de hoogte houden. Daarnaast wordt de e-mail en communicatie ook verzameld in het dossier, dat is ideaal.”
Lees het verhaal van Ronald Gielink
Teamleider bij Hans Janssen
Klaar voor de toekomst met één integraal platform
“Met behulp van de ingerichte workflows kunnen we precies volgen in welke fase een product zich bevindt. We beschikken met Elements over een volledig geïntegreerd systeem wat zowel ons als back office, maar vooral de franchisenemer als front office, vele voordelen biedt.”
Lees het verhaal van Iwan Koch
Teamleider administratie bij Hypotheek Visie
Financieel planners
Uniforme werkwijze geborgd in het systeem
“Onze wereld van financieel advies is een combinatie geworden van twee dingen. Aan de ene kant wil je je werk goed en efficient doen, maar tegelijkertijd wil je ook doeltreffend naar je klant zijn. Met Elements zijn we veel minder tijd kwijt aan het zoeken van gegevens om zicht te krijgen in een klantdossier.”
Lees het verhaal van Marcel van Leeuwen
Managing Partner bij Ecclesia EBC
Optimale efficiëntie dankzij koppeling met Risk
“Naar mijn idee is Elements hét platform voor de financiële dienstverlening. Het allerbelangrijkste voor mij is mijn relatie met mijn klant en daar wil ik mij volledig op kunnen concentreren. Met Elements is dat mogelijk.”
Lees het verhaal van Richard Touker
Financieel Adviseur bij ToekomstNu
Klanten proactief coachen dankzij Elements
“In ons vorige pakket stond de polisadministratie voorop, en daar zit niet onze toegevoegde waarde. Als je klanten proactief wilt coachen, moet je snel en overzichtelijk je klant in beeld hebben. In Elements staat alle klantinformatie op één plek”
Lees het verhaal van Frank Bennis
Financieel planner bij Raasveld Bennis
Ook zij werken dagelijks met Elements
Ervaar de kracht van tijdens een persoonlijke demonstratie
Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen
