Digimap

Online samenwerken met de klant

3 voordelen van het werken met de Digimap

  • Bouwen aan een sterke vertrouwensband
  • Transparantie: klanten altijd volledig op de hoogte
  • Koppeling met contactformulieren

Digimap: gebruiksgemak en tijdsbesparing

In deze digitale tijden houden klanten graag zélf grip op hun dossier. Digimap biedt allerlei mogelijkheden voor online samenwerking en interactie met de klant. Het resultaat: meer gebruiksgemak en tijdsbesparing én meer klantvertrouwen. Bovendien biedt het organisaties de mogelijkheid om op een laagdrempelige manier invulling te geven aan hun zorgplicht.

3 voordelen van werken met de Digimap

N

Bouwen aan een sterke vertrouwensband

Via Digimap krijgen klanten inzage in een afgeschermd gedeelte van hun eigen klantdossier. Persoonlijke gegevens wijzigt de klant desgewenst zelf. Ook vindt hij of zij in het klantdossier een helder overzicht van alle producten en de bijbehorende polissen, contracten en facturen. De Digimap biedt klanten de mogelijkheid zelf documenten te down- en uploaden. Elements voegt geüploade documenten automatisch toe aan het juiste klantdossier.

N

Klanten altijd volledig op de hoogte

Via Digimap kunnen klanten de de status van hun aanvragen volgen en tal van documenten – van gespreksverslagen tot overeenkomsten – bekijken. Zowel de hypotheekadviseur, verzekeringsagent als de klant kan hier eventuele vragen, acties of mededelingen publiceren. Elements geeft hiervan en melding, waarna de workflow-engine ervoor zorgt dat er geen deadline, afspraak of telefoongesprek gemist wordt. Dit geeft klanten de betrokkenheid waar ze naar op zoek zijn.

N

Koppel klantdossiers met contactformulieren

Neemt iemand via een formulier op de website contact op? Elements controleert de gegevens op overeenkomsten in de database en maakt desgewenst direct een nieuw klantdossier en Digimap aan.

Voorafgaand aan een gesprek met onze adviseurs kan de klant heel gemakkelijk zijn gegevens aanleveren. Dat zien we steeds vaker gebeuren. Een enorme vooruitgang ten opzichte van communiceren via Word-documenten, waar klanten veel moeite mee hadden. Vaak kregen we die niet eens.”

Danny Seegers
Financieel adviseur bij HZ adviesgroep

 ‘’Vanuit Spanje bieden we klanten in Nederland een veilig klantportaal om documenten te uploaden. Daarnaast ziet het portaal er professioneel uit en is het ingericht in onze huisstijl. Dit biedt veel vertrouwen aan onze klanten.”

– Patrick Kruger
Hypotheekadviseur bij Spaanse Hypotheek

“Elements sluit volledig aan bij mijn filosofie om eerlijk hypotheekadvies te geven. Zo is het online klantdossier (de Digimap) ideaal om transparant samen te werken met mijn klanten. Dat werkt gewoon perfect.”

– Jannus Deijkers
Eigenaar Huiskamer Hypotheken

Functionaliteiten combineren = vooruitdenken

Elements is natuurlijk veel meer dan alleen de Digimap. Elements beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschikt u over alle klantgegevens, vanuit één integraal platform.

CRM

✔ Nooit meer handmatig gegevens overnemen
✔ Alle gegevens verzameld in één klantdossier

Workflows

✔ Automatiseer standaard werkzaamheden
✔ Elimineer onnodige handelingen

Productmanagement

✔ Automatische verwerking van HDN, ADN, Aplaza en Risk berichten
✔ Wegboeken van prolongaties en mutaties

Documentmanagement

✔ Geen stapels met papierwerk meer
✔ Digitaal documenten uitwisselen met klanten

Communicatie

✔ Alle communicatie samengebracht in één dossier
✔ Persoonlijke en gezamenlijke e-mailmappen

Agenda en taken

✔ Eenvoudig afspraken inplannen voor u en uw collega’s
✔ Taken van uw bedrijf inzien, verzetten en overnemen

Digimap

✔ Veilig klantportaal in eigen huisstijl
✔ Klant heeft actueel inzicht in zijn gegevens

Boekhouding

✔ Solide financiële verantwoording
✔ Geautomatiseerd facturen versturen

Rapportages

✔ Wekelijks automatische managementinformatie
✔ Overzicht in bedrijfsactiviteiten

Urenregistratie

✔ Efficiënter werken en plannen
✔ Uren eenvoudig koppelen aan facturatie

Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen.

Contactformulier