Digimap
Online samenwerken met de klant
3 voordelen van het werken met de Digimap
- Bouwen aan een sterke vertrouwensband
- Transparantie: klanten altijd volledig op de hoogte
- Koppeling met contactformulieren
Digimap: gebruiksgemak en tijdsbesparing
In deze digitale tijden houden klanten graag zélf grip op hun dossier. Digimap biedt allerlei mogelijkheden voor online samenwerking en interactie met de klant. Het resultaat: meer gebruiksgemak en tijdsbesparing én meer klantvertrouwen. Bovendien biedt het organisaties de mogelijkheid om op een laagdrempelige manier invulling te geven aan hun zorgplicht.

3 voordelen van werken met de Digimap
Bouwen aan een sterke vertrouwensband
Via Digimap krijgen klanten inzage in een afgeschermd gedeelte van hun eigen klantdossier. Persoonlijke gegevens wijzigt de klant desgewenst zelf. Ook vindt hij of zij in het klantdossier een helder overzicht van alle producten en de bijbehorende polissen, contracten en facturen. De Digimap biedt klanten de mogelijkheid zelf documenten te down- en uploaden. Elements voegt geüploade documenten automatisch toe aan het juiste klantdossier.
Klanten altijd volledig op de hoogte
Via Digimap kunnen klanten de de status van hun aanvragen volgen en tal van documenten – van gespreksverslagen tot overeenkomsten – bekijken. Zowel de hypotheekadviseur, verzekeringsagent als de klant kan hier eventuele vragen, acties of mededelingen publiceren. Elements geeft hiervan en melding, waarna de workflow-engine ervoor zorgt dat er geen deadline, afspraak of telefoongesprek gemist wordt. Dit geeft klanten de betrokkenheid waar ze naar op zoek zijn.
Koppel klantdossiers met contactformulieren
Neemt iemand via een formulier op de website contact op? Elements controleert de gegevens op overeenkomsten in de database en maakt desgewenst direct een nieuw klantdossier en Digimap aan.
Eén systeem voor uw organisatie
CRM als hart van uw ICT
Digimap + CRM
Vanuit het CRM vraagt u in een paar klikken gegevens op bij uw klanten. Klanten kunnen vervolgens in hun persoonlijke Digimap documenten uploaden, de status van hun aanvragen zien en hun gegevens wijzigen.
- Documenten in CRM
- Portaal in huisstijl
- Klant op de hoogte
- Geen dubbele invoer
Digimap + Communicatie
Via de Digimap heeft de klant real-time inzicht in alle gespreksverslagen, SMS’en en andere mededelingen die u met hem wilt delen. Daarnaast kan de klant hier vragen, wijzigingen en andere berichten doorgeven.
- Transparant communiceren
- Minder telefoontjes
- Melding in Elements
- Acties klant gelogd
Digimap + Taken
Zodra de klant één of meerdere documenten uploadt, ontvangt u daarvan een melding in Elements. Hierdoor werkt u op een uiterst efficiënte wijze samen met uw klanten en vergeet u nooit de beoordeling van een document.
- Lean werken
- Snel acteren op uploads
- Actieve samenwerking
- Up-to-date herinneringen
Digimap + Facturatie
In een beveiligde omgeving heeft de klant toegang tot zijn betaalde en openstaande facturen. Hierdoor is hij op de hoogte van de uiterste betaaldatum en hoeft u geen facturen via de post te versturen. En dat scheelt tijd.
- Inzicht in actuele status
- Papierloos werken
- Efficiënt samenwerken
- Beveiligd communiceren
Volledige integratie van functionaliteiten
Elements is natuurlijk veel meer dan alleen de Digimap. Elements beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschikt u over alle klantgegevens, vanuit één integraal platform.
CRM
✔ Nooit meer handmatig gegevens overnemen
✔ Alle gegevens verzameld in één klantdossier
Workflows
✔ Automatiseer standaard werkzaamheden
✔ Elimineer onnodige handelingen
Productmanagement
✔ Automatische verwerking van HDN, ADN, Aplaza en Risk berichten
✔ Wegboeken van prolongaties en mutaties
Documentmanagement
✔ Geen stapels met papierwerk meer
✔ Digitaal documenten uitwisselen met klanten
Communicatie
✔ Alle communicatie samengebracht in één dossier
✔ Persoonlijke en gezamenlijke e-mailmappen
Agenda en taken
✔ Eenvoudig afspraken inplannen voor u en uw collega’s
✔ Taken van uw bedrijf inzien, verzetten en overnemen
Urenregistratie
✔ Efficiënter werken en plannen
✔ Uren eenvoudig koppelen aan facturatie
Boekhouding
✔ Solide financiële verantwoording
✔ Geautomatiseerd facturen versturen
Rapportages
✔ Wekelijks automatische managementinformatie
✔ Overzicht in bedrijfsactiviteiten
Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie
Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen
