Complete boekhouding in Elements

Voor grote en kleine organisaties

Met de boekhoud software van Elements heeft u een compleet financieel boekhoudpakket. Vanaf elke locatie kunt u uw boekhouding en facturatie bijhouden. De software is ingericht voor grote en kleine organisaties.

Met Elements heeft u de volledige boekhouding en facturatie, alle incasso- en excassoboekingen, boekjaren, de debiteuren- en crediteurenadministratie. Kortom, Elements is standaard uitgerust met een volwaardig boekhoudpakket. Dit biedt (naast tijdwinst) de benodigde input voor alle operationele en strategische managementbeslissingen.

 

3 voordelen van de boekhouding- en facturatie tool

  • Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding
  • Eenvoudig factureren
  • Automatisch facturen versturen via post of e-mail
boekhouding elements

3 onmiskenbare functies voor elke organisatie

Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding

Alle verzonden facturen en de volledige boekhouding worden geautomatiseerd en overzichtelijk verwerkt in Elements. Heldere overzichten bieden realtime inzicht in de omzet, openstaande posten, resultaten en andere cijfers.

Automatisch facturen versturen via post of e-mail

Facturen versturen per mail? De workflow-engine zorgt ervoor dat facturen op de juiste dag en tijd worden verstuurd. Bij het versturen van facturen per post zorgt Elements ervoor dat de facturen op het juiste tijdstip klaarliggen op de printer.

Eenvoudig factureren

NAW-gegevens, uren, productgegevens, omschrijvingen, bedragen en BTW schrijft Elements automatisch weg op elke factuur. Daarmee behoort het handmatig overnemen van te factureren uren en bijbehorende bedragen tot het verleden. Facturen die maandelijks terugkomen hoeven uiteraard maar één keer te worden aangemaakt. Ook incassobatches en aanmaningen worden automatisch klaargezet en verstuurd. Het voordeel: tijdwinst en een minimale kans op fouten.

Vooruitdenkers beheren klanten met Elements

katinka

Door onze alles-in-één software zijn ook onze boekhouding en facturatie geautomatiseerd.

Katinka de Graaf
Projecten & Processen bij Hyppe

Lees Katinka’s verhaal »

Marco van KOK Advies

We hebben een enorme stap vooruit gezet doordat ook de boekhouding is geïntegreerd in Elements.

Arno Kerkvliet
Manager Omnis Financieel Adviesgroep

Lees Arno’s verhaal »

Patrick van Baar Advies

Een factuur wordt automatisch aangemaakt, waarna ik hem in één klik naar de notaris stuur.

Youri Zwanepol
Eigenaar Hypotheekrente.nl

Lees Youri’s verhaal »

Boekhouding + CRM

Vanuit het CRM beschikt u over een optimaal administratief systeem voor een solide financiële verantwoording. Bovendien zijn alle facturen, provisies en vergoedingen direct inzichtelijk op klantniveau. Zo behoudt u het overzicht.


  • Inzicht in boekingen
  • Filteren op product
  • Inzicht in facturen
  • Filteren op jaartal

Boekhouding + Rapportages

Met een correct gevulde boekhouding creeërt u direct uitgebreide rapportages. Denk hierbij aan een overzicht van grootboekrekeningen, openstaande crediteuren posten en winst- en verliesrekeningen.


  • Financieel overzicht
  • Meerdere administraties
  • Boekjaren vergelijken
  • Filteren binnen facturen

Facturatie + Documenten

Alle facturen worden automatisch als documenten opgeslagen in het bijbehorende klantdossier. Zo hoeft u deze niet meer te printen of scannen en heeft u direct overzicht in (on)betaalde facturen.


  • Inzicht in actuele status
  • Direct overzicht
  • Papierloos werken
  • Tijdbesparend

h

Facturatie + Workflows

De workflow maakt automatisch een offerte aan, op basis van de bedragen en huisstijl die u vooraf heeft ingesteld. Deze gestandaardiseerde offertes zorgen voor een enorme tijdwinst en een professionele uitstraling.


  • Minder handmatig werk
  •  Uniforme uitstraling
  • Automatisch berekend
  •  Vaste werkwijze

Profiteer van alle tools

Elements is veel meer dan alleen CRM. De all finance oplossing beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschik je over alle benodigde tools, vanuit één integraal platform.

CRM

CRM

Alle gegevens in één klantdossier

Workflows

Workflows

Uniforme werkprocessen

productbeheer

Productmanagement

Beheer hypotheken en verzekeringen

Elements communicatie

Communicatie

Alle communicatie in één systeem

mijn omgeving

Mijn omgeving

Veilig klantportaal in eigen huisstijl

urenregistratie

Urenregistratie

Vastlegging en inzicht in bestede tijd

managementinformatie

Managementinformatie

Inzicht in bedrijfsresultaten

selecties

Selecties

Overzichten van bedrijfsactiviteiten

documenten

Documenten

Geen stapels papierwerk meer

agenda en taken

Agenda en taken

Eenvoudig samenwerken met klanten en collega’s

boekhouding

Boekhouding

Overzichtelijk boekhouden en factureren

apps

Apps

Overal samenwerken met apps voor adviseurs en klanten

Groei door met Elements CRM

We laten je alle features zien tijdens een live demo

sales team
Elements demo