Elements financiële software

Alle bedrijfsactiviteiten geregistreerd in één systeem

Alle financiële processen in één softwarepakket

Eén hoogwaardig en gebruiksvriendelijk systeem dat alle processen rondom de klant stroomlijnt: dat is de gedachte achter onze financiële software. Elements omvat zowel een BPMS- als een CRM- systeem en biedt daarmee het beste van twee werelden: efficiënte workflows voor de afhandeling van alle financiële processen, gekoppeld aan laagdrempelige communicatiemogelijkheden met de eindklant. Dankzij de koppelingen met de software van een groeiend aantal strategische partners, beschikt de adviseur bovendien altijd over de meest actuele gegevens.

Met de financiële software Elements zijn alle financiële bedrijfsactiviteiten geregistreerd in één systeem, waardoor er maar één software nodig is binnen de organisatie. Elements vormt het hart van elke onderneming.

Bied uw medewerkers de juiste tools

Vergeet zoeken in verschillende systemen. Met Elements beschikt u over alle essentiële softwaretools vanuit één integraal platform, waarbij het klantdossier het hart vormt. Schakel in een paar klikken over naar een andere module. Alle informatie is een paar klikken beschikbaar. Zo werkt u efficiënt samen in één online omgeving.

Elements CRM

CRM

Alle gegevens in één klantdossier

Elements Documentmanagement

Documentmanagement

Geen stapels papierwerk meer

Elements Digimap

Mijn omgeving

Veilig klantportaal in eigen huisstijl

Elements Urenregistratie

Urenregistratie

Vastlegging en inzicht in bestede tijd

Elements Workflows

Workflows

Uniforme werkprocessen

Elements communicatie

Communicatie

Alle communicatie in één systeem

Elements Boekhouding

Boekhouding

Overzichtelijk boekhouden en factureren

Elements Managementinformatie

Managementinformatie

Inzicht in bedrijfsresultaten

Elements Productmanagement

Productmanagement

Beheer hypotheken en verzekeringen

Elements Agenda en taken

Agenda en taken

Eenvoudig samenwerken met klanten en collega’s

Elements Rapportages

Rapportages

Nauwkeurige overzichten van  bedrijfsactiviteiten

Automatiseer werkzaamheden

Met de software van Elements automatiseert u alle essentiële processen binnen uw organisatie, zoals het maken van een afspraak. Intern, maar ook extern. Die afspraken worden vervolgens gekoppeld aan de juiste documenten, producten, klanten en bijbehorende acties. Zo worden bedrijfsprocessen gestroomlijnd en onnodige stappen geëlimineerd.

R

Vergeet nooit een taak

Elements genereert taken voor alle medewerkers op het juiste moment

e

Altijd de juiste stappen

Elements geeft gedurende een traject de vervolgstappen aan

Altijd up-to-date

Elements toont meldingen uit andere systemen waarop u kunt handelen

w

Hou klanten op de hoogte

Vanuit Elements informeert u de klant via zijn online klantportaal

h

Geen kopiëren-plakken

Elements genereert standaardteksten en stukkenlijsten

Start nieuwe processen

Elements start automatisch nieuwe werkprocessen indien gewenst

Jaco Dijkshoorn

“Het workflow-systeem in Elements vormt de optimale ondersteuning van je gehele werkproces. Er is controle op de openstaande acties en de gebruiker wordt als het ware bij de hand genomen tijdens het doorlopen van alle processtappen.”

Jaco Dijkshoorn
De Hypotheekadviseur

Joep Peerdeman

 ‘’Gegevens hoeven niet dubbel ingevoerd te worden en ze zijn altijd actueel. Op die manier beschikken we altijd over de juiste informatie waardoor we het serviceniveau richting de consument naar een hoger niveau kunnen tillen.’’

– Joep Peerdeman
CMIS Franchise

Richard Touker

“Naar mijn idee is Elements hét platform voor de financiële dienstverlening. Het allerbelangrijkste voor mij is mijn relatie met mijn klant en daar wil ik mij volledig op kunnen concentreren. Met Elements is dat mogelijk.’’

Richard Touker
ToekomstNU

Statistieken Faster Forward

Maximaliseer uw ROI met Elements

Van lead tot aftersales: in Elements staan de klantreis en de daaruit voortvloeiende klantbehoeften centraal. Doordat het systeem veel voorkomende taken en processen automatiseert en stroomlijnt, houdt de adviseur meer tijd over voor maatwerkadvies. Het resultaat: een hogere omzet, een hogere klanttevredenheid en een maximale return on investment.

Faster Forward On Route

Als adviseur bent u vaak onderweg. Hiervoor is Faster Forward On Route de oplossing. Met een eigen iOS of Android applicatie heeft u namelijk altijd direct toegang tot klantdossiers, e-mails, producten en documenten.

✔️ Overal inzicht in actuele klantgegevens
✔️ Super eenvoudig documenten uploaden
✔️ Eenvoudig navigeren naar klanten
✔️ Inkomende en uitgaande e-mails bekijken
✔️ Alle relevante producten en documenten inzien

Elements IOS applicatie

Software koppelingen

Voor optimale efficiency is Elements rechtstreeks gekoppeld aan tal van veelgebruikte softwarepakketten van vooraanstaande leveranciers.
Dankzij stabiele, beveiligde koppelingen met deze pakketten beschikt de adviseur continu over alle beschikbare realtime data.
Het meerdere keren invoeren van dezelfde gegevens behoort hiermee voorgoed tot het verleden, met alle tijdwinst van dien.

Hypotheken

HDNHDN AdviesboxAdviesbox FindeskFindesk
FigloFiglo FinixFinix UniTrustUnitrust myView
Nationale HypotheekbondNationale Hypotheekbond DIAS AdviesDIAS De Energie RaadgeverDe Energie Raadgever
SkydooSkydoo

Mobile

OcktoOckto AssurantieappsAssurantie Apps On RouteOn Route

Verzekeringen

MeetingpointMeeting- point AplazaAplaza Time SoleraTIME (Solera)
RISKRisk DifferDiffer Solutions My TPMy TP
RDWRDW ADNADN

Faster Forward

DigimapDigimap LeadinboxLeadinbox

Telefonie

Destiny logo squareDestiny

Managementinformatie

TableauTableau

Overig

FinRustFinRust MAEXMAEX NextensNextens
Split onlineSplit-Online PostexPostex Google CalendarGoogle Calendar
ContaqtContaqt MollieMollie Digitaal op maatDigitaal op maat

7 redenen om direct voor Elements te kiezen:

  • Rendement per klant verhogen
  • Eén CRM pakket voor gehele dienstverlening
  • Geautomatiseerde marketing & communicatie tools
  • Procesoptimalisatie van bemiddelingstraject
  • Maatwerk workflows ontzorgen kantoor & klant
  • Optimale dossiervorming
  • API koppelingen met gespecialiseerde pakketten

Elements is dé oplossing voor uw financieel advieskantoor

Wanneer uw organisatie actief is in de hypotheek of verzekeringsbranche, is er geen pakket dat beter op uw branche is afgestemd dan Elements. Al ruim 10 jaar bouwen wij dagelijks aan onze software en onze kennis van de markt. Allemaal kennis en ervaring waar we uw organisatie uiteraard van mee laten profiteren.

Welkom bij Faster Forward

Contactformulier

8 + 4 =