Slimmer en efficiënter werken met Elements

Nooit meer switchen = vooruitdenken

Eén hoogwaardig, gebruiksvriendelijk systeem dat alle processen rondom de klant stroomlijnt: dat is de gedachte achter ons all finance-platform. Elements omvat zowel een ERP- als een CRM-systeem en biedt daarmee het beste van twee werelden: efficiënte workflows voor de afhandeling van alle administratieve processen, gekoppeld aan laagdrempelige communicatiemogelijkheden met de eindklant. Dankzij de koppelingen met software van een groeiend aantal strategische partners, beschikt de adviseur bovendien altijd over de meest actuele gegevens.

Functionaliteiten combineren = vooruitdenken

U heeft uw bedrijfsprocessen graag op orde. Het liefst digitaal en zo efficiënt mogelijk.
Maar een wirwar aan softwaresystemen, daar zit u niet op te wachten. Hiervoor biedt Elements de oplossing.
Elements bestaat uit diverse elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt.
Zo beschikt u over alle klantgegevens, vanuit één integraal platform.

CRM

✔ Nooit meer handmatig gegevens overnemen
✔ Alle gegevens verzameld in één klantdossier

Workflows

✔ Automatiseer standaard werkzaamheden
✔ Elimineer onnodige handelingen

Productmanagement

✔ Automatische verwerking van HDN, ADN, Aplaza en Risk berichten
✔ Wegboeken van prolongaties en mutaties

Documentmanagement

✔ Geen stapels met papierwerk meer
✔ Digitaal documenten uitwisselen met klanten

Communicatie

✔ Alle communicatie samengebracht in één dossier
✔ Persoonlijke en gezamenlijke e-mailmappen

Agenda en taken

✔ Eenvoudig afspraken inplannen voor u en uw collega’s
✔ Taken van uw bedrijf inzien, verzetten en overnemen

Digimap

✔ Veilig klantportaal in eigen huisstijl
✔ Klant heeft actueel inzicht in zijn gegevens

Boekhouding

✔ Solide financiële verantwoording
✔ Geautomatiseerd facturen versturen

Rapportages

✔ Wekelijks automatische managementinformatie
✔ Overzicht in bedrijfsactiviteiten

Urenregistratie

✔ Efficiënter werken en plannen
✔ Uren eenvoudig koppelen aan facturatie

Automatiseren = vooruitdenken

Met Elements automatiseert u alle essentiële processen binnen uw organisatie. Bijvoorbeeld het maken van een afspraak. Intern, maar ook extern.
Die afspraken worden vervolgens gekoppeld aan de juiste documenten, producten, klanten en bijbehorende acties.
Zo worden bedrijfsprocessen gestroomlijnd en onnodige stappen geëlimineerd.

R

Vergeet nooit een taak

Elements genereert taken voor alle medewerkers op het juiste moment

w

Hou klanten op de hoogte

Vanuit Elements informeert u de klant via zijn Digimap of mobiele applicatie

e

Altijd de juiste stappen

Elements geeft gedurende een traject de vervolgstappen aan

h

Geen kopiëren-plakken

Elements genereert standaardteksten en stukkenlijsten

Altijd up-to-date

Elements toont meldingen uit andere systemen waarop u kunt handelen

Start nieuwe processen

Elements start automatisch nieuwe werkprocessen indien gewenst

o

Geen dubbele invoer

Het Elements klantdossier wordt gevuld met data uit andere pakketten

~

Geborgd volgens wet- en regelgeving

Alle stappen die u neemt worden veilig vastgelegd en opgeslagen

“Het workflow-systeem in Elements vormt de optimale ondersteuning van je gehele werkproces. Er is controle op de openstaande acties en de gebruiker wordt als het ware bij de hand genomen tijdens het doorlopen van alle processtappen.”

Jaco Dijkshoorn
De hypotheekadviseur

 ‘’Gegevens hoeven niet dubbel ingevoerd te worden en ze zijn altijd actueel. Op die manier beschikken we altijd over de juiste informatie waardoor we het serviceniveau richting de consument naar een hoger niveau kunnen tillen.’’

CMIS Franchise

“Elements bleek niet alleen het meest flexibele van alle pakketten te zijn, maar had als grootste voordeel dat het te koppelen was met ons financieel administratiesysteem. En dat was natuurlijk erg gunstig.’’

Iwan Koch
Hypotheek Visie

“Naar mijn idee is Elements hét platform voor de financiële dienstverlening. Het allerbelangrijkste voor mij is mijn relatie met mijn klant en daar wil ik mij volledig op kunnen concentreren. Met Elements is dat mogelijk.’’

Richard Touker
ToekomstNU

Maximaliseer uw ROI met Elements

Van lead tot aftersales: in Elements staan de klantreis en de daaruit voortvloeiende klantbehoeften centraal. Doordat het systeem veel voorkomende taken en processen automatiseert en stroomlijnt, houdt de adviseur meer tijd over voor maatwerkadvies. Het resultaat: een hogere omzet, een hogere klanttevredenheid en een maximale return on investment.

Adviseren = vooruitdenken

Als adviseur bent u vaak onderweg. Hiervoor is Faster Forward On Route de oplossing. Met een eigen iOS applicatie heeft u namelijk altijd direct toegang tot klantdossiers, e-mails, producten en documenten.

✔️ Overal inzicht in actuele klantgegevens
✔️ Super eenvoudig documenten uploaden
✔️ Eenvoudig navigeren naar klanten
✔️ Inkomende en uitgaande e-mails bekijken
✔️ Alle relevante producten en documenten inzien

Verbinden = vooruitdenken

Voor optimale efficiency is Elements rechtstreeks gekoppeld aan tal van veelgebruikte softwarepakketten van vooraanstaande leveranciers.
Dankzij stabiele, beveiligde koppelingen met deze pakketten beschikt de adviseur continu over alle beschikbare realtime data.
Het meerdere keren invoeren van dezelfde gegevens behoort hiermee voorgoed tot het verleden, met alle tijdwinst van dien.

Hypotheken
FinixNationale HypotheekbondScenario Advies
Unitrust myViewFindeskAdviesbox
SkydooFigloHDN
Taxateurs Unie
Mobile
Apps & FinanceOcktoOn Route
Verzekeringen
RiskTIME (Solera)Meeting- point
AplazaRDWADN
Faster Forward
DigimapLeadinbox
Telefonie
SwyxOZMOKPN ÉÉN
Panas
Managementinformatie
Tableau
Overig
MAEXNextensSplit-Online
Google Calendar

7 redenen om direct voor Elements te kiezen:

  • Rendement per klant verhogen
  • Eén CRM pakket voor gehele dienstverlening
  • Geautomatiseerde marketing & communicatie tools
  • Procesoptimalisatie van bemiddelingstraject
  • Maatwerk workflows ontzorgen kantoor & klant
  • Optimale dossiervorming
  • API koppelingen met gespecialiseerde pakketten

Is Elements de oplossing voor uw organisatie?

Wanneer uw organisatie actief is in de hypotheek of verzekeringsbranche, is er geen pakket dat beter op uw branche is afgestemd dan Elements. Al ruim 10 jaar bouwen wij dagelijks aan onze software en onze kennis van de markt. Allemaal kennis en ervaring waar we uw organisatie uiteraard van mee laten profiteren.

Contactformulier