De beste software voor ondernemend Nederland

Ideaal voor ieder bedrijfstype

Elements ondersteunt en standaardiseert uw bedrijfsprocessen, waardoor u efficiënt en effectief werkt.

Overzichtelijk klantbeheer

Met ons CRM-systeem

Het beheren en optimaliseren van uw klantrelaties is de basis van Elements. Het klantdossier is de centrale plek voor alle gegevens. Vanuit dit dossier heeft u direct toegang tot alle informatie.

Business Process Management

Alle processen geïntegreerd

Met onze geavanceerde workflow-engine van Elements vertaalt u complexe processen naar heldere activiteiten.

Documentmanagement (DMS)

Digitaliseer uw documentenstroom

Met documentmanagement digitaliseert u alle informatie in uw organisatie. Zo heeft u online inzage in alle bedrijfsdocumenten.

Agenda & Taken

Controle tot in detail

Taken en afspraken maakt u eenvoudig en snel aan vanuit uw agenda of klantdossier. De agenda is gemakkelijk te koppelen met Google, zodat deze op elke mobile device beschikbaar is.

Urenregistratie

Verhoog uw productiviteit

Met de urenregistratie maakt u uw tijdsbesteding per product of klant inzichtelijk.

Productmanagement

Verbeter uw sales

Overzichtelijk beheer van de producten en diensten van uw klanten.

E-mail

De geïntegreerde e-mailmodule

Met onze e-mailmodule is het e-mailverkeer geborgd in de juiste klantdossiers. Zoeken in de in- of outbox is hiermee verleden tijd.

Boekhouding & facturatie

Eenmalige invoer van gegevens

Met de volledig geïntegreerde boekhouding en facturatie optimaliseert Elements uw efficiëntie en elimineert u onnodig administratief werk.

Rapportages

Snel selecties van klanten maken

Dankzij onze rapportagemogelijkheden en bepaalde filters kan er gemakkelijk een selectie gemaakt worden van alle dossiers in uw bezit. Deze kunt u vervolgens exporteren naar Excel voor een duidelijk overzicht.

Campagnes

Haal meer uit uw klantrelaties

Eenvoudig nieuwsbrieven of e-mails versturen naar uw volledige klantenbestand. U meet de effectiviteit gemakkelijk, dankzij de integratie met de CRM-module.

Integratie met uw website

Optimaal leadmanagement

Vanuit het contactformulier op uw website wordt automatisch een nieuw klantdossier aangemaakt. Hiermee heeft u maximale grip op uw lead instroom.

Online klantportaal

Online samenwerken met uw klant.

Via het klantportaal (mijnDigimap) kunt u optimaal gegevens delen en samenwerken met uw klant. Uiteraard wordt deze Digimap volledig in uw huisstijl opgemaakt.

API

api.fasterforward.nl

Met onze uitgebreide API (application programming interface) kunnen wij eenvoudig integreren en koppelen met andere pakketten.

Customer Support

Wij staan voor u klaar

Ons professionele supportteam helpt u graag op weg in het gebruik van onze software. Op deze manier haalt u het maximale uit uw investering.

Tevreden gebruikers

Zij gingen u voor in het gebruik van Elements