Elements financiële software
Alle bedrijfsactiviteiten geregistreerd in één systeem
Alle financiële processen in één softwarepakket
Eén hoogwaardig en gebruiksvriendelijk systeem dat alle processen rondom de klant stroomlijnt: dat is de gedachte achter onze financiële software. Elements omvat zowel een BPMS- als een CRM- systeem en biedt daarmee het beste van twee werelden: efficiënte workflows voor de afhandeling van alle financiële processen, gekoppeld aan laagdrempelige communicatiemogelijkheden met de eindklant. Dankzij de koppelingen met de software van een groeiend aantal strategische partners, beschikt de adviseur bovendien altijd over de meest actuele gegevens.
Met de financiële software Elements zijn alle financiële bedrijfsactiviteiten geregistreerd in één systeem, waardoor er maar één software nodig is binnen de organisatie. Elements vormt het hart van elke onderneming.
Volledige integratie van functionaliteiten
U heeft uw bedrijfsprocessen graag op orde. Het liefst digitaal en zo efficiënt mogelijk. Maar een wirwar aan softwaresystemen, daar zit u niet op te wachten. Hiervoor biedt Elements de oplossing. Elements bestaat uit diverse elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschikt u over alle klantgegevens, vanuit één integraal platform. Dé softwareoplossing voor uw gehele organisatie, zodat u altijd alle informatie tot uw beschikking heeft. Bekijk hieronder de functionaliteiten binnen de software van Elements.
CRM
✔ Nooit meer handmatig gegevens overnemen
✔ Alle gegevens verzameld in één klantdossier
Workflows
✔ Automatiseer standaard werkzaamheden
✔ Elimineer onnodige handelingen
Productmanagement
✔ Automatische verwerking van HDN, ADN, Aplaza en Risk berichten
✔ Wegboeken van prolongaties en mutaties
Documentmanagement
✔ Geen stapels met papierwerk meer
✔ Digitaal documenten uitwisselen met klanten
Communicatie
✔ Alle communicatie samengebracht in één dossier
✔ Persoonlijke en gezamenlijke e-mailmappen
Agenda en taken
✔ Eenvoudig afspraken inplannen voor u en uw collega’s
✔ Taken van uw bedrijf inzien, verzetten en overnemen
Digimap
✔ Veilig klantportaal in eigen huisstijl
✔ Klant heeft actueel inzicht in zijn gegevens
Boekhouding
✔ Solide financiële verantwoording
✔ Geautomatiseerd facturen versturen
Rapportages
✔ Wekelijks automatische managementinformatie
✔ Overzicht in bedrijfsactiviteiten
Urenregistratie
✔ Efficiënter werken en plannen
✔ Uren eenvoudig koppelen aan facturatie
Managementinformatie
✔ Heldere en overzichtelijk grafieken
✔ Direct een insight vanuit Elements
Geautomatiseerde processen
Met de software van Elements automatiseert u alle essentiële processen binnen uw organisatie, zoals het maken van een afspraak. Intern, maar ook extern. Die afspraken worden vervolgens gekoppeld aan de juiste documenten, producten, klanten en bijbehorende acties. Zo worden bedrijfsprocessen gestroomlijnd en onnodige stappen geëlimineerd.
Vergeet nooit een taak
Elements genereert taken voor alle medewerkers op het juiste moment
Altijd de juiste stappen
Elements geeft gedurende een traject de vervolgstappen aan
Altijd up-to-date
Elements toont meldingen uit andere systemen waarop u kunt handelen
Hou klanten op de hoogte
Vanuit Elements informeert u de klant via zijn online klantportaal
Geen kopiëren-plakken
Elements genereert standaardteksten en stukkenlijsten
Start nieuwe processen
Elements start automatisch nieuwe werkprocessen indien gewenst

Maximaliseer uw ROI met Elements
Van lead tot aftersales: in Elements staan de klantreis en de daaruit voortvloeiende klantbehoeften centraal. Doordat het systeem veel voorkomende taken en processen automatiseert en stroomlijnt, houdt de adviseur meer tijd over voor maatwerkadvies. Het resultaat: een hogere omzet, een hogere klanttevredenheid en een maximale return on investment.
Faster Forward On Route
Als adviseur bent u vaak onderweg. Hiervoor is Faster Forward On Route de oplossing. Met een eigen iOS of Android applicatie heeft u namelijk altijd direct toegang tot klantdossiers, e-mails, producten en documenten.
✔️ Overal inzicht in actuele klantgegevens
✔️ Super eenvoudig documenten uploaden
✔️ Eenvoudig navigeren naar klanten
✔️ Inkomende en uitgaande e-mails bekijken
✔️ Alle relevante producten en documenten inzien

Software koppelingen
Voor optimale efficiency is Elements rechtstreeks gekoppeld aan tal van veelgebruikte softwarepakketten van vooraanstaande leveranciers.
Dankzij stabiele, beveiligde koppelingen met deze pakketten beschikt de adviseur continu over alle beschikbare realtime data.
Het meerdere keren invoeren van dezelfde gegevens behoort hiermee voorgoed tot het verleden, met alle tijdwinst van dien.
Hypotheken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Mobile
![]() |
![]() |
![]() |
Verzekeringen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Faster Forward
![]() |
![]() |
Telefonie
![]() |
Managementinformatie
![]() |
Overig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
7 redenen om direct voor Elements te kiezen:
- Rendement per klant verhogen
- Eén CRM pakket voor gehele dienstverlening
- Geautomatiseerde marketing & communicatie tools
- Procesoptimalisatie van bemiddelingstraject
- Maatwerk workflows ontzorgen kantoor & klant
- Optimale dossiervorming
- API koppelingen met gespecialiseerde pakketten
Elements is dé oplossing voor uw financieel advieskantoor
Wanneer uw organisatie actief is in de hypotheek of verzekeringsbranche, is er geen pakket dat beter op uw branche is afgestemd dan Elements. Al ruim 10 jaar bouwen wij dagelijks aan onze software en onze kennis van de markt. Allemaal kennis en ervaring waar we uw organisatie uiteraard van mee laten profiteren.
