SLIMMER EN EFFICIëNTER WERKEN MET ELEMENTS

Nooit meer switchen tussen verschillende tools en systemen

Eén hoogwaardig, gebruiksvriendelijk systeem dat alle processen rondom de klant stroomlijnt: dat is de gedachte achter ons all finance-platform. Elements omvat zowel een ERP- als een CRM-systeem en biedt daarmee het beste van twee werelden: efficiënte workflows voor de afhandeling van alle administratieve processen, gekoppeld aan laagdrempelige communicatiemogelijkheden met de eindklant. Dankzij de koppelingen met software van een groeiend aantal strategische partners, beschikt de adviseur bovendien altijd over de meest actuele gegevens.

Uw bedrijfsvoering vertaald naar slimme workflows

Klanten vinden het belangrijk zich te kunnen conformeren met de identiteit en het imago van hun financiële dienstverlener. De moderne klant vraag dan ook veel van uw backoffice. Elements bewaakt uw identiteit en imago en ondersteunt door slimme workflows uw backoffice.

Inmiddels maken tientallen landelijk opererende (franchise)ketens gebruik van Elements. Maar ook kleine en middelgrote bedrijven weten ons te vinden voor slimme workflowoplossingen.

Maximaliseer uw ROI met Elements

Van lead tot aftersales: in Elements staan de klantreis en de daaruit voortvloeiende klantbehoeften centraal. Doordat het systeem veel voorkomende taken en processen automatiseert en stroomlijnt, houdt de adviseur meer tijd over voor maatwerkadvies. Het resultaat: een hogere omzet, een hogere klanttevredenheid en een maximale return on investment.

“Het workflow-systeem in Elements vormt de optimale ondersteuning van je gehele werkproces. Er is controle op de openstaande acties en de gebruiker wordt als het ware bij de hand genomen tijdens het doorlopen van alle processtappen.”

Jaco Dijkshoorn
De hypotheekadviseur

 ‘’Gegevens hoeven niet dubbel ingevoerd te worden en ze zijn altijd actueel. Op die manier beschikken we altijd over de juiste informatie waardoor we het serviceniveau richting de consument naar een hoger niveau kunnen tillen.’’

CMIS Franchise

“Elements bleek niet alleen het meest flexibele van alle pakketten te zijn, maar had als grootste voordeel dat het te koppelen was met ons financieel administratiesysteem. En dat was natuurlijk erg gunstig.’’

– Iwan Koch
Hypotheek Visie

“Naar mijn idee is Elements hét platform voor de financiële dienstverlening. Het allerbelangrijkste voor mij is mijn relatie met mijn klant en daar wil ik mij volledig op kunnen concentreren. Met Elements is dat mogelijk.’’

Richard Touker
ToekomstNU

google calender logo  gmail logo  swyxit logo  ockto logo  ozmo logo  kpn een logo 

Koppelingen met branche paketten

Voor optimale efficiency is Elements rechtsreeks gekoppeld aan tal van veelgebruikte softwarepakketten van vooraanstaande leveranciers. Dankzij stabiele, beveiligde koppelingen met deze pakketten beschikt de adviseur continu over alle beschikbare realtime data, zonder dat hij Elements hiervoor hoeft te verlaten. Het meerdere keren invoeren van dezelfde gegevens behoort hiermee voorgoed tot het verleden, met alle tijdwinst van dien.

7 redenen om direct voor Elements te kiezen:

  • Eén CRM pakket voor gehele dienstverlening
  • Geautomatiseerde marketing & communicatie tools
  • Procesoptimalisatie van bemiddelingstraject
  • Maatwerk workflows ontzorgen kantoor & klant
  • Optimale dossiervorming
  • API koppelingen met gespecialiseerde pakketten
  • Rendement per klant verhogen

Is Elements de oplossing voor uw organisatie?

Wanneer uw organisatie actief is in de hypotheek of verzekeringsbranche, is er geen pakket dat beter op uw branche is afgestemd dan Elements. Al ruim 10 jaar bouwen wij dagelijks aan onze software en onze kennis van de markt. Allemaal kennis en ervaring waar we uw organisatie uiteraard van mee laten profiteren.

Contactformulier