Aan de slag met actief
Klantbeheer
10-stappenplan voor financieel advieskantoren
Een whitepaper met duidelijk stappenplan
Het boeien en binden van klanten is vandaag de dag het nieuwe business credo. Zeker bij onafhankelijke financieel adviseurs. Dit verhoogt namelijk de klantloyaliteit en verlaagt het klantverloop. Hierdoor sluit een consument dus niet alleen zijn hypotheek bij u af, maar komt hij ook terug voor aanvullende diensten.
Om het toepassen van klantbeheer voor financieel advieskantoren eenvoudig te maken, hebben we een whitepaper geschreven. We leggen op basis van een 10-stappenplan uit hoe een financieel advieskantoor aan de slag gaat met actief klantbeheer. Zo weet u hoe u uw klantgegevens slim inzet om constant op de radar van de klant te blijven.
Via het onderstaande formulier krijgt u toegang tot dit whitepaper, inclusief stappenplan.
Inhoud whitepaper
Toenemend belang van klantbeheer en de eisen door KiFid en de AFM
Een duidelijk 10-stappenplan
7 tips om actief beheer uit te voeren op hypotheken en verzekeringen
Uitgebreid interview met een financieel advieskantoor die actief klantbeheer al jaren toepast
Praktische tips om klanten aan te zetten tot actie met gedragspsychologie
Whitepaper ontvangen
Wanneer u uw e-mailadres heeft ingevuld en toestemming heeft gegeven, kunt u het whitepaper gelijk lezen via de knop ‘Open whitepaper’. U ontvangt het whitepaper ook binnen 3 werkdagen in uw mailbox.
Laat uw e-mailadres achter om het gratis whitepaper te ontvangen

Praktische tips
Het e-book bevat praktische tips die u direct toepast in uw advieswerkzaamheden. Deze tips kunnen uitgevoerd worden door bijvoorbeeld hypotheekadviseurs of binnendienstmedewerkers.
Door deze tips toe te passen, heeft u altijd een reden om in contact te komen met uw klant. Bovendien vertellen wij hoe u dit zó inricht, dat het niet ten koste gaat van andere werkzaamheden. Dit doet u namelijk met automatische CRM-meldingen van de life events van uw klanten.
Wanneer uw software bijvoorbeeld meldt dat R. Withagen volgende week 18 jaar wordt, speelt u hier eenvoudig op in. Zo versterkt u de kracht van uw dienstverlening op een efficiënte manier. En zo hoeft u geen memo’s meer te schrijven en op te plakken.