25 manieren op meer omzet te halen uit je klantenportefeuille

Praktische tips voor ieder financieel advieskantoor

Haal het maximale uit je portefeuille

Je klantdossiers bevatten een schat aan gegevens. Gebruik deze gegevens daarom ook ná het versturen van de eerste factuur. Je kan de klant namelijk op lange termijn met veel meer andere zaken van dienst zijn. Hierdoor word je een financiële coach, die niet alleen financiële zorgen wegneemt, maar je relaties ook proactief helpt met geld besparen. Dit stelt de klant in staat om zijn of haar doelen te behalen. Zo creëer je een win-win situatie: financiële zekerheid voor de klant en meer omzet voor jouw advieskantoor.

Wat leer je in dit whitepaper?

In dit whitepaper laten we zien hoe je extra omzet behaalt in jouw financieel advieskantoor. We geven praktische voorbeelden die je al vandaag kan toepassen. Hierbij leggen we uit waarom deze tip belangrijk is voor jou en/of de klant. Daarnaast laten we zien hoe software ervoor zorgt dat je de bijbehorende werkzaamheden eenvoudig uitvoert.

Inhoud

1

5 manieren om je dienstverlening te verbreden

8 tips om je klant nog beter te helpen

3 tips over het beheren van de hypotheken van je klanten

9 tips over het adviseren van verzekeringen

Praktijkvoorbeelden van slimme klantselecties

Concrete e-mails om naar je klanten te sturen

Inzicht in de mogelijkheden van krachtige softwaretools

Whitepaper ontvangen

Nadat je je e-mailadres hebt ingevuld, open je het whitepaper gelijk via de knop ‘Open het whitepaper’. Binnen 3 werkdagen ontvang je het whitepaper ook in je mailbox.

Whitepaper downloaden

Toestemming aan Faster Forward (uitschrijven kan altijd)

12 + 7 =

MEER DAN 3500 PERSONEN STAPTEN AL OVER OP ELEMENTS