Verzekeringssoftware

Gebruiksvriendelijke verzekeringssoftware dat alle processen van uw kantoor optimaliseert

Niet harder, maar slimmer werken

Elements automatiseert tijdrovende standaardprocessen en zorgt er op die manier voor dat er méér tijd overblijft voor persoonlijk klantcontact. Elements registreert online leads, verzamelt aanvullende informatie en documentatie, en voegt deze informatie vervolgens – zonder menselijke tussenkomst – toe aan het klantdossier. Uiteraard is het te allen tijde mogelijk om gegevens in het klantdossier handmatig aan te passen. De workflow engine bewaakt het proces en leidt de adviseur automatisch door de verzekeringssoftware en alle te nemen vervolgstappen.

Klantportaal Faster Forward
Risk Ockto Meeting- point Apps & Finance
Aplaza RDW TIME (Solera) Digimap
ADN

Online klantportaal & koppelingen voor maximale efficiëntie

Elements maakt gebruik van geautomatiseerde dataoverdracht. Via de Digimap kunnen klanten zelf schademeldingen uploaden. Ook worden zaken als mutaties, offerteaanvragen, prolongaties, polissen en schademeldingen automatisch verwerkt in Elements dankzij beveiligde koppelingen met platforms als Aplaza, Meetingpoint, Risk, Apps&Finance, Solera en ADN. Deze geautomatiseerde, realtime dataoverdracht bespaart tijd en zorgt ervoor dat Elements altijd beschikt over de meest actuele, juiste gegevens . Is er nieuwe informatie beschikbaar vanuit de klant of de verzekeringsmaatschappij? Dan ontvangt de adviseur via Elements vanzelf een melding. Zo nodig genereert het systeem direct een (volledig in de huisstijl uitgevoerde) e-mail.

Klantgegevens

Overal inzicht in klantgegevens

Met een eigen iOS applicatie heeft u altijd direct toegang tot klantdossiers, e-mails, producten en documenten.

✔️ Overal inzicht in actuele klantgegevens
✔️ Super eenvoudig documenten uploaden
✔️ Eenvoudig navigeren naar klanten
✔️ Inkomende en uitgaande e-mails bekijken
✔️ Alle relevante producten en documenten inzien

Aandacht voor aftersales

Na het afsluiten van de verzekering houdt het werk van de adviseur niet op. Elements stroomlijnt het aftersalestraject; de verzekeringssoftware geeft bijvoorbeeld een melding zodra een all-risk verzekering overbodig wordt, wanneer het periodieke updategesprek met de klant nadert, of wanneer een minderjarig kind van de klant 18 jaar wordt. De workflow engine leidt de adviseur vervolgens door de te nemen stappen. Het resultaat: blijvend tevreden klanten.

Aandacht voor aftersales

“Het grootste voordeel zijn de dossiers op klantniveau in plaats van op productniveau. Daarbinnen zijn alle documenten gekoppeld aan de bijbehorende verzekering. Dat maakt ons werk erg overzichtelijk.

– Leon Wagemaker
Financieel adviseur bij Have & Goed

“De koppelingen met HDN en Risk Verzekeringen zorgen dat de documentenstroom gecentreerd is in Elements. Zo hoeven we geen polissen meer handmatig aan te maken en worden offertes automatisch opgesteld.

– Erik Kolsteren
Eigenaar Eker Advies

“Elements is ideaal om meerdere financiële diensten te combineren. Medewerkers focussen zich op verschillende vakgebieden, zoals adviseren, bemiddelen en schades afhandelen. En zij werken allemaal samen in Elements.

– Sivi Goedan
Qualiora Groep  

5 redenen om nu voor Elements te kiezen:

  • Heldere investering en geen ontwikkeltraject;
  • Procesoptimalisatie van bemiddelings- en acquisitietraject;
  • Maatwerk workflows ontzorgen zowel kantoor als klant;
  • Optimale dossiervorming;
  • Inspraak op doorontwikkeling CRM/ERP pakket.
Werkplek Faster Forward

Elements ontwikkeld voor de verzekeringsbranche

Ontdek in een demonstratie waarom 4000+ gebruikers u voor gingen

Welkom bij Faster Forward

Contactformulier