Stroomlijn UW verzekeringskantoor

Het hele verzekeringsproces verwerkt in Elements

Niet harder, maar slimmer werken

Elements automatiseert tijdrovende standaardprocessen en zorgt er op die manier voor dat er méér tijd overblijft voor persoonlijk klantcontact. Elements registreert online leads, verzamelt aanvullende informatie en documentatie, en voegt deze informatie vervolgens – zonder menselijke tussenkomst – toe aan het klantdossier. Uiteraard is het te allen tijde mogelijk om gegevens in het klantdossier handmatig aan te passen. De workflow engine bewaakt het proces en leidt de adviseur automatisch door alle te nemen vervolgstappen.

RiskOcktoMeeting- pointApps & Finance
AplazaRDWTIME (Solera)Digimap
ADN

Online klantportaal & koppelingen voor maximale efficiëntie

Elements maakt gebruik van geautomatiseerde dataoverdracht. Via de Digimap kunnen klanten zelf schademeldingen uploaden. Ook worden zaken als mutaties, offerteaanvragen, prolongaties, polissen en schademeldingen automatisch verwerkt in Elements dankzij beveiligde koppelingen met platforms als Aplaza, Meetingpoint, Risk, Apps&Finance, Solera en ADN. Deze geautomatiseerde, realtime dataoverdracht bespaart tijd en zorgt ervoor dat Elements altijd beschikt over de meest actuele, juiste gegevens . Is er nieuwe informatie beschikbaar vanuit de klant of de verzekeringsmaatschappij? Dan ontvangt de adviseur via Elements vanzelf een melding. Zo nodig genereert het systeem direct een (volledig in de huisstijl uitgevoerde) e-mail.

Overal inzicht in klantgegevens

Met een eigen iOS applicatie heeft u altijd direct toegang tot klantdossiers, e-mails, producten en documenten.

✔️ Overal inzicht in actuele klantgegevens
✔️ Super eenvoudig documenten uploaden
✔️ Eenvoudig navigeren naar klanten
✔️ Inkomende en uitgaande e-mails bekijken
✔️ Alle relevante producten en documenten inzien

Aandacht voor aftersales

Na het afsluiten van de verzekering houdt het werk van de adviseur niet op. Elements stroomlijnt het aftersalestraject; het systeem geeft bijvoorbeeld een melding zodra een all-risk verzekering overbodig wordt, wanneer het periodieke updategesprek met de klant nadert, of wanneer een minderjarig kind van de klant 18 jaar wordt. De workflow engine leidt de adviseur vervolgens door de te nemen stappen. Het resultaat: blijvend tevreden klanten.

“Kijk hoe we alles hebben geautomatiseerd en hoe we met evenveel mensen meer werk verzetten. In de beginperiode hebben we getwijfeld, maar nu we erop terugkijken is kiezen voor Elements het beste wat we ooit gedaan hebben. Dat realiseren we ons nu wel”

– Ingeborg Boudesteyn
Boudesteyn Hypotheken & Verzekeringen

“Elements is ideaal om meerdere financiële diensten te combineren. Zo zijn er collega’s die zich specifiek richten op het geven van advies, terwijl anderen bezig zijn met bemiddeling en het verzamelen van documentatie. Anderzijds zijn er collega’s die zich focussen op schadeafhandeling. En zij werken allemaal in Elements.“

– Sivi Goedan
Qualiora Groep  

Aangesloten verzekeringsadviseurs

5 redenen om nu voor Elements te kiezen:

  • Heldere investering en geen ontwikkeltraject;
  • Procesoptimalisatie van bemiddelings- en acquisitietraject;
  • Maatwerk workflows ontzorgen zowel kantoor als klant;
  • Optimale dossiervorming;
  • Inspraak op doorontwikkeling CRM/ERP pakket.

Elements ontwikkeld voor de verzekeringsbranche

Ontdek in een demonstratie waarom 4000+ gebruikers u voor gingen

Contactformulier