Partners
Een overzicht van onze partners
Samen met onze partners ontwikkelen we onze dienstverlening om deze zo compleet mogelijk neer te zetten. Hierdoor is Elements uitgegroeid tot de meest volledige ERP-software voor de financieel adviseur. Dagelijks vangen we nieuwe signalen op uit de markt en zetten deze om naar functionaliteiten en verbeteringen van onze diensten.
Om deze signalen te verwerken, is het belangrijk om samen te werken met innovatieve partners binnen ons werkveld. Wij zijn daarom trots dat we met onderstaande partners samenwerken om zo de dagelijkse taken van onze klanten te verlichten.
De Nationale Hypotheekbond
Softwarebedrijven Faster Forward en Nationale Hypotheekbond bundelen hun expertise, zodat de financieel intermediair zijn relaties voortaan nóg eenvoudiger en efficiënter kan bedienen. Zowel rondom het bemiddelingstraject van verzekeringen en hypotheken als gedurende de looptijd wint de adviseur tijd en is hij steeds up-to-date met de beste opties voor zijn prospects en relaties.
Niet alleen dankzij een verdere integratie van Elements en PortefeuilleSignalen zetten de bedrijven in op winstgevende groei, ook via het gezamenlijk verder ontwikkelen en vermarkten van digitale oplossingen zoals Webdelen.nl, Duurzaamheidsprofiel.nl en het Woningwaarderapport.
Voordelen partnership
- Integratie van Elements en PortefeuilleSignalen
- Ondersteuning rekentools en websites door Dutch Media Lab
- Aanvullende diensten zoals Actiefbeheerscan.nl en Toolsvoorvastgoed.nl
Solvinity
De beveiliging voor het hosten van onze software is erg belangrijk. Om de veiligheid van onze data en dataverwerking te waarborgen, hebben we een samenwerking met Solvinity. Zij bieden ons beveiliging van het hoogste niveau, waardoor we met een gerust hart kunnen doorontwikkelen.
Al onze data blijft in Nederland en voldoet aan de laatste wetgeving. Ook wordt de hardware jaarlijks vervangen en maken we gebruik van meerdere datacenters. Op deze manier worden storingen voorkomen en heeft onze software een uptime van meer dan 99%. Solvinity beschikt over de certificeringen: ISO 27001 en SOC 2.
Voordelen partnership
- Beveiliging van het hoogste niveau
- Voldoen aan de laatste wetgeving en certificeringen
- Een software uptime van meer dan 99%
Fastlane
Fastlane is de nieuwste adviessoftware van Nederland. Met dit adviespakket bereken je moeiteloos de passende hypotheek vanuit het klantdossier in Elements. In no-time heb je een klant-en-klaar adviesrapport dat voldoet aan de richtlijnen van de AFM.
We werken samen met De Nationale Hypotheekbond om de combinatie van Elements en Fastlane nog verder te optimaliseren.
Voordelen partnership
- Gezamenlijk doorontwikkeling adviessoftware
- Uitwisseling kennis en expertise
- Versterken van complete software suite
uwkluis
Uwkluis is de modernste all finance mijn omgeving voor financieel advieskantoren. Het is een online klantportaal dat de adviseur en consument verbindt om veilig en efficiënt samen te werken. Hierdoor worden hypotheekaanvragen snel afgehandeld.
Bovendien hebben klanten overzicht en inzicht in alle financiële zaken. Ook wanneer er in de toekomst financiële kans of bedreiging onstaat, wordt de klant hiervan op de hoogte gebracht in uwkluis.
Voordelen partnership
- Mijn omgeving optimaliseren met gezamenlijke pilot advieskantoren
- Reis tussen klant en adviseur optimaliseren
- Veilige communicatie volgens wet- en regelgeving waarborgen
CUMUS
Als expert in cloudoplossingen adviseert CUMUS assurantiekantoren over de juiste software. Voor financieel advieskantoren die naast schade-afhandeling ook hypotheekadvies aanbieden, is Elements toegevoegd aan hun aanbod. Elements combineert namelijk hypotheek- en verzekeringssoftware.
CUMUS analyseert de wensen van een organisatie en geeft hierbij advies over de juiste software. Ieder advieskantoor heeft namelijk zijn eigen wensen. Hierdoor kiest de klant de software die het best aansluit bij zijn dagelijkse werkzaamheden.
Voordelen partnership
- Software advies op maat
- Producten die 100% in de cloud opereren
- Producten zijn 24/7 beschikbaar
Actiev-beheer
Nazorg is een belangrijke factor na het afsluiten van een dienst of product. Door bestaande klanten actief te beheren ontstaat er een meerwaarde van de dienstverlening. Dankzij onze samenwerking met Actiev-beheer helpen wij onze gebruikers om deze nazorg te kunnen geven. Door juiste benadering of acties is het mogelijk om bestaande klanten verder te laten groeien of langer te behouden.
De klant krijgt het gevoel dat hun financiële situatie doorlopend wordt gemonitord doordat deze periodiek worden geïnformeerd met bijvoorbeeld verbeter- of besparingsmogelijkheden. Benieuwd naar alle mogelijkheden? Neem dan contact op via hun website of info@actiev-beheer.nl.
Voordelen partnership
- Advieskantoren helpen bij nazorg
- Actief klanten informeren
Digital Only
Digital Only helpt financieel advieskantoren met de digitale transformatie van ouderwetse formulieren. Hun consultants zijn daarnaast expert op het gebied van digitale strategie. Ook ondersteunen ze bij digitalisering en optimalisatie van verschillende processen.
Met slimme, digitale formulieren is het overtypen van gegevens verleden tijd. Met gebruiksvriendelijke invulvelden worden gegevens naar Elements gestuurd en vice versa. Gegevens handmatig overtypen is verleden tijd en klanten moeten weinig moeite doen.
Voordelen partnership
- Gebruiksvriendelijke klantreis
- Online formulieren in eigen huisstijl
- Minder administratieve handelingen
Meer weten over de samenwerking met onze partners?
Neem contact met ons op om te ontdekken wat deze samenwerkingen voor jouw advieskantoor kunnen betekenen.
