Partners

Een overzicht van onze partners

Samen met onze partners ontwikkelen we onze dienstverlening om deze zo compleet mogelijk neer te zetten. Hierdoor is Elements uitgegroeid tot de meest volledige ERP-software voor de financieel adviseur. Dagelijks vangen we nieuwe signalen op uit de markt en zetten deze om naar functionaliteiten en verbeteringen van onze diensten.

Om deze signalen te verwerken, is het belangrijk om samen te werken met innovatieve partners binnen ons werkveld. Wij zijn daarom trots dat we met onderstaande partners samenwerken om zo de dagelijkse taken van onze klanten te verlichten.

Blinqx

hello@blinqx.tech

Blinqx

 

De software oplossingen van Blinqx zijn het resultaat van optimale synergie tussen verschillende labels. Met eBlinqx ben jij in charge. Jij mixt & match precies wat je nodig hebt om de optimale financiële dienstverlening te verzorgen.

eBlinqx voor Verzekering & Hypotheek is een gamechanger in de markt, omdat het alle aspecten van het dienstverleningsproces, van het genereren van leads tot het beheren ervan, naadloos ondersteunt op het alles-in-één platform.

Voordelen partnership

Solvinity

De beveiliging voor het hosten van onze software is erg belangrijk. Om de veiligheid van onze data en dataverwerking te waarborgen, hebben we een samenwerking met Solvinity. Zij bieden ons beveiliging van het hoogste niveau, waardoor we met een gerust hart kunnen doorontwikkelen.

Al onze data blijft in Nederland en voldoet aan de laatste wetgeving. Ook wordt de hardware jaarlijks vervangen en maken we gebruik van meerdere datacenters. Op deze manier worden storingen voorkomen en heeft onze software een uptime van meer dan 99%. Solvinity beschikt over de certificeringen: ISO 27001 en SOC 2.

Voordelen partnership

  • Beveiliging van het hoogste niveau
  • Voldoen aan de laatste wetgeving en certificeringen
  • Een software uptime van meer dan 99%
Solvinity

info@solvinity.com

Actiev Beheer

info@actiev-beheer.nl

06-54730146

Actiev-beheer

Nazorg is een belangrijke factor na het afsluiten van een dienst of product.

Door bestaande klanten actief te beheren ontstaat er een meerwaarde van de dienstverlening. Dankzij onze samenwerking met Actiev-beheer helpen wij onze gebruikers om deze nazorg te kunnen geven. Door juiste benadering of acties is het mogelijk om bestaande klanten verder te laten groeien of langer te behouden.

De klant krijgt het gevoel dat hun financiële situatie doorlopend wordt gemonitord doordat deze periodiek worden geïnformeerd met bijvoorbeeld verbeter- of besparingsmogelijkheden. Benieuwd naar alle mogelijkheden? Neem dan contact op via hun website of info@actiev-beheer.nl.

Voordelen partnership

  • Advieskantoren helpen bij nazorg
  • Actief klanten informeren