Overstapservice

De juiste ondersteuning gedurende het overstaptraject

Overstappen in 7 stappen

U bent niet tevreden met uw huidige CRM systeem of u ziet kansen bij een ander CRM systeem. Wat de reden ook is, de overstap naar een ander CRM systeem kan spannend zijn. U denkt mogelijk dat overstappen naar een nieuw CRM systeem te moeilijk is, te kostbaar is voor uw bedrijf, of dat het huidige systeem al de nodige tijd en moeite gekost heeft. En dan is er nog het overzetten van uw huidige data naar het nieuwe systeem.

Als dé Nederlandse CRM- leverancier voor de financiële markt helpen wij u daarom om zorgeloos de overstap te maken naar Elements. Ons team ondersteunt u op ieder moment in het overstaptraject en helpt u stap voor stap bij de migratie. Zo maakt u zorgeloos de overstap en behoudt u alle klantgerelateerde gegevens.

Financieel adviseur

1

U bespreekt uw wensen met onze adviseurs

Onze softwareadviseurs hebben jarenlange ervaring in de financiële sector. Ze leggen u dan ook piekfijn uit wat de conversiemogelijkheden zijn. En als we het niet direct weten dan vragen we het even na. Ga dus gerust in gesprek met onze softwareadviseurs om uw wensen te bespreken.

Zij geven uitleg over de mogelijkheden van onze software en lichten de voordelen toe. Daarnaast krijgt u een demonstratie op maat, zodat u precies weet hoe de software eruit ziet. Tot slot krijgt u een demo-omgeving, zodat u zelf kunt ervaren hoe de software werkt. Zo weet u precies waar u aan begint.

Onze softwareadviseurs

Narasja van Maanen

Narasja van Maanen

De afgelopen jaren heb ik mij in verschillende functies gericht op administratieve oplossingen binnen de hypotheek-, verzekerings- en mediationbranche. Met deze expertise adviseer ik u graag over het optimaliseren van uw bedrijfsprocessen en het besparen op uw kostbaarste bezit: tijd.

06 50 52 40 88 Connect op LinkedIn Stuur een e-mail
Dimitri Duine

Dimitri Duine

Waar ik voorheen eigenaar was van een eigen assurantiekantoor, help ik nu financieel adviseurs aan een software-oplossing op maat. Dankzij mijn Master Financial Planning en meer dan 25 jaar ervaring in financiële planning, pensioenen en verzekeren ben ik thuis in de dagelijkse werkzaamheden van financieel adviseurs.

06 53 89 39 95 Connect op LinkedIn Stuur een e-mail

2

Wij analyseren uw data

Overstappen naar een ander CRM-systeem is vaak een lastig traject. In veel gevallen moet er data overgezet worden vanuit een ander systeem. Wanneer u dit zelf moet doen, kan dat erg veel handmatig werk zijn. Daarom ontfermen onze conversiespecialisten zich over uw gegevens.

Onze specialisten analyseren eerst de data in uw huidige systeem, en inventariseren wat de mogelijkheden zijn. Daarna krijgt u te horen welke data er kan worden overgezet en wat hiervan de kosten zijn. Hierdoor zijn de verwachtingen aan beide kanten vooraf duidelijk.

Voorbeelden van over te zetten data

Klantgegevens

  • Naam en adres
  • E-mail en telefoon
  • Organisaties

Financieel

  • Bancair en vermogen
  • Abonnementen
  • Consumptief krediet

Hypotheken

  • Hypotheekvormen
  • Leningdelen

Verzekeringen

  • Polissen
  • Schademeldingen
  • Dekkingen
i

Documenten

  • Bijlagen
  • Facturen
  • Offertes
o

Overig

  • E-mailboxen
  • Taken
  • Notities

3

Wij converteren uw data

Zodra u klaar bent voor de overzetting van de data, starten wij met een proefconversie. Hiermee testen we of de data volledig en correct wordt geconverteerd naar Elements. 

Bent u tevreden met de proefconversie? Dan gaan wij over tot de volledige data-overzetting. Dit neemt maximaal een paar dagen in beslag. Gelukkig hebben we al veel ervaring met conversies uit andere softwarepakketten uit de markt.

Voltooide dataconversies

Softwareleverancier of type bestand
Scenario Assurantie (DIAS) CCS Level
ANVA en ANVA CRM Online Pro
VKG Extranet Plus Assu (A.I. automatisering)
Novulo Exportbestanden van maatschappijen
Assistent Maatwerk CSV-bestanden van andere systemen
AssuPortal

Meer dan 4000 personen stapten al over op Elements

4

Uw gebruikersomgeving wordt ingericht

Na de conversie is het tijd om aan de slag te gaan met Elements. Maar niet voordat een persoonlijke consultant uw softwareomgeving inricht naar uw wensen. Zo worden de processen naar wens ingericht, uw brief papier en e-mailhandtekening opgemaakt en uw klantportaal in huisstijl opgesteld.

Functionaliteiten die worden ingericht

i

Huisstijl

  • Facturen
  • E-mails
  • Briefpapier

Kantoorinrichting

  • Medewerkers
  • Rechtengroepen
  • Aanstellingen

Koppelingen

  • Adviespakket
  • HDN, ADN, Aplaza
  • Telefonie

Digimap

  • Huisstijl
  • Eigen teksten
  • Persoonlijke URL

Boekhouding

  • Administraties
  • Facturatie
  • Rekeningen

E-mailboxen

  • Nieuwe boxen
  • Bestaande boxen
  • Integratie

5

U wordt getraind tot Elements-expert

Voordat u aan de slag gaat, ontvangt u een Elements-training van één van onze professionele consultants. U heeft ook de mogelijkheid uw medewerkers eenmalig of structureel te laten trainen. Door deze trainingen bereiden we uw medewerkers voor om de volgende dag direct en professioneel met Elements te werken. Maar er zijn ook specifieke trainingen gerelateerd aan uw specifieke wensen. Dit alles met één helder doel: uw resultaat optimaliseren.

Training

6

Uw vragen worden beantwoord

Uit ervaring weten we dat de ene organisatie het liefst zelf op onderzoek uitgaat, terwijl een ander het liefst een consultant laat komen of met het hele team een training volgt. Om aan al die verschillende behoeften te voldoen stellen we alle mogelijkheden beschikbaar, maar laten we de keuze geheel aan u. Het enige dat echt belangrijk is om te weten: hebben uw medewerkers ondersteuning nodig, dan staan we er.

Zo staan onze supportmedewerkers van maandag tot en met vrijdag voor u klaar tussen 08:30 en 17:00. 

Support

7

U beschikt over supporttools on demand

Onze supportwebsite bevat meer dan 200 kennisartikelen over alle functionaliteiten binnen Elements. Bovendien delen we via ons YouTube-kanaal regelmatig korte video’s over het optimaal gebruik van onze software. Op deze manier missen uw medewerkers niets en blijft de kennis binnen uw organisatie up-to-date.

Supportwebsite

Alle functionaliteiten in één databank

Youtube kanaal

Videotools voor iedere functionaliteit

Jannus Deijkers

“Wanneer ik een vraag heb, kan ik altijd terecht bij de supportafdeling. Zij nemen je bij de hand door het klantdossier in Elements, zodat je leert om het zelf op te lossen. Dat werkt gewoon erg fijn.”

Jannus Deijkers
Hypotheekadviseur, Huiskamer Adviseurs

Tim Blom

Bij de oplevering komt er iemand naast je zitten, die je stap voor stap meeneemt door Elements. Dirk begreep precies wat ik bedoelde en legde alles duidelijk uit.”

Tim Blom
Gecertificeerd Financieel Planner, Finest Planning

Katinka de Graaff

“Tijdens de conversie denken de consultants van Faster Forward actief mee over onze uitdagingen. Hierdoor sluit Elements perfect aan bij onze bedrijfsprocessen.’’

Katinka de Graaff
Commerciële binnendienst, Hyppe.nl

Richard Touker

“Naar mijn idee is Elements hét platform voor de financiële dienstverlening. Het allerbelangrijkste voor mij is mijn relatie met mijn klant en daar wil ik mij volledig op kunnen concentreren. Met Elements is dat mogelijk.’’

Richard Touker
Financieel Adviseur, ToekomstNU

Elements is dé CRM oplossing voor uw financieel advieskantoor

Wanneer uw organisatie actief is in de hypotheek of verzekeringsbranche, is er geen pakket dat beter op uw branche is afgestemd dan Elements. Al ruim 10 jaar bouwen wij dagelijks aan onze software en onze kennis van de markt. Allemaal kennis en ervaring waar we uw organisatie uiteraard van mee laten profiteren.

Welkom bij Faster Forward

Contactformulier