Oplossingen

Breng structuur aan in uw werk

Dé online software voor ondernemend Nederland. Volledige automatisering in een geïntegreerde online oplossing.

Eenvoudig en overzichtelijk uw klanten bedienen en beheren.

In Elements werkt u met klantdossiers waarin alles wat met uw klant te maken heeft centraal verzameld is. Denk aan: productoverzichten, documentbeheer, taakbeheer en (e-mail)communicatie.

“Alles vanuit één oplossing. Waar voorheen verschillende tools en pakketten geraadpleegd werden om klanten en leveranciers te faciliteren en de communicatie met deze partijen te onderhouden, wordt nu Faster Forward Elements gebruikt.”

Pimps and Pearls

Klantbeheer

Het klantdossier is de centrale plek voor alle klantgegevens

Producten en diensten

Beheer de producten en diensten van uw klanten

Communicatie

Alle communicatie, zoals e-mail, SMS, brieven overzichtelijk opgeslagen in het klantdossier

Documentbeheer

De relevante documenten verzameld in het juiste dossier

Stapsgewijs door uw proces

Onze slimme workflows ondersteunen uw dagelijks werkproces.

Boekhouding en Facturatie

Offreren en factureren. Voer uw boekhouding centraal vanuit Elements

Urenregistratie

Registreer per klant of zelfs per product van de klant uw uren

Specifiek selecteren

Maak specifieke rapportages van uit uw klantenbestand

Automatisch taken in uw agenda

Herinneringen worden voor u ingepland door de workflows.

Al uw medewerkers werken op dezelfde manier, waarbij automatisering de ondersteunende factor is.

Samen met onze consultants richt u Elements zo in dat het uw werkproces volledig ondersteunt, stroomlijnt en versterkt met bijvoorbeeld reminders en automatisch geplande taken.

 

”Ik ben verantwoordelijk voor de offertes, bestellingen en administratieve zaken binnen Hoveniersbedrijf Nuyten. Elements van Faster Forward helpt me hierbij en ik ben er erg blij mee”

Jolanda – Hoveniersbedrijf Nuyten

Nooit meer tal van programma's raadplegen in plaats daarvan één online totaal oplossing.

U hoeft geen kantoorautomatiseringsproducten of andere pakketten af te nemen. Elements bevat vele modules waaronder agenda, taken, productbeheer, documentbeheer, e-mail en nog veel meer!

”Voorheen werkten we met verschillende systemen voor het bijhouden van al onze gegevens. Dat was destijds ook voldoende, maar nu we in één systeem werken kunnen we het gehele proces stroomlijnen en volgen.”

A&H Finance

E-mails ontvangen en versturen

U heeft geen extra programma’s nodig. Regel al uw e-mailverkeer vanuit Elements.

Klantbeheer

Al uw klanten hebben een eigen dossier in Elements waarin u afgenomen producten en diensten, relevante klantgegevens en afspraken in opneemt.

Afspraken en werkzaamheden plannen

U plant voor uzelf of een collega eenvoudig afspraken en taken in de agenda.

Regel centraal al uw financiën

U heeft geen extra aanvullende software nodig. Elements is voorzien van een volledige financiële administratie.

On- en offline support

Via support.fasterforward.nl vindt u antwoord op de meest voorkomende vragen. Mocht u daar geen antwoord vinden, staat onze support-afdeling voor u klaar.

Wij blijven naar u luisteren

Door regelmatig met onze klanten te overleggen weten we hoe Elements nog beter aansluit op de wens van onze klanten.

Online en offline ondersteuning wanneer u Elements gebruikt.

Een uitgebreide kennisbank die continu onderhouden wordt, een storingspagina die te benaderen is bij calamiteiten en uitgebreide berichtgeving bij onderhoud. Als klant van Faster Forward blijven wij u ondersteunen.

”Mocht ik een vraag hebben, word ik door de support afdeling goed geholpen en ook de support website vind ik erg duidelijk!”

Ronald – Hans Janssen Garantiemakelaar

Tevreden gebruikers

Zij gingen u voor in het gebruik van Elements