Oplossingen Verzekeren

Het gehele verzekeringproces

Hieronder is het gehele verzekeringproces uitgelegd en hoe Elements u hierbij helpt.

Uw leads automatisch in Elements

Via een contactformulier op uw website, middels een kennismaking gesprek of vanuit vergelijkingssoftware (Meetingpoint/Mp4all). Elements maakt een klantdossier aan waarvan u duidelijk ziet of het om een klant of een prospect gaat.

“Wanneer een klant belt, opent het betreffende klantdossier zich automatisch. Zonder tijdverlies of dubbel werk.”

Ensupport

Vraag een gratis online demonstratie aan!

CRM

Het klantdossier is de centrale plek voor alle klantgegevens

Ingevuld contactformulier opvoeren

Van een ingevuld contactformulier naar een dossier in Elements, de leadinbox zorgt ervoor dat de ingevoerde informatie correct verwerkt wordt.

Aplaza

Aanvragen en prolongeren vanuit Elements.

Meetingpoint

Via een vergelijking aangevraagde verzekering, direct door sturen naar Elements.

RISK

Direct aanvragen vanuit Elements, zonder tussenkomst van extranetten.

Nooit meer overtikken!

Verzekeringsaanvragen via Meetingpoint, of extranetten van de maatschappij worden via Aplaza automatisch naar Elements verstuurd. De klantdossiers worden aangemaakt of aangevuld. Via onze RISK module vraagt u direct vanuit Elements een offerte of polis aan.

”Iedere werknemer werkt nu in het klantdossier, vroeger werkten we in mapjes met documenten, daarnaast hadden we Outlook voor alle communicatie.”

Qualiora Groep

Prolongeren en muteren was nog nooit zo makkelijk

Prolongeren of muteren doet u via met onze Aplaza en/of ADN koppeling. Hierdoor worden bijvoorbeeld automatisch dekkingen, premies en provisiebedragen geüpdatet. Ook de rekening-couranten worden middels deze koppeling gevuld.

Het is natuurlijk een gouden combinatie om de verschillende softwaresystemen aan elkaar te koppelen

Toekomst Nu

ADN

Prolongeer eenvoudig de verzekeringen van uw klanten.

Prolongaties

Met minimale inspanningen gegevens up-to-date houden

Mutaties

Wijzig direct in Elements polissen van uw klanten

Schademelding

Schademeldingen eenvoudig registreren in Elements

Documenten

Documenten zoals schadeformulieren worden gekoppeld aan het juiste klantdossier

Online klantportaal

Eventueel benodigde documenten kan de klant digitaal aanleveren via mijnDigmap

Onverhoopte schades zo eenvoudig mogelijk af te handelen.

Schademeldingen en schadeformulieren zijn eenvoudig op te nemen in Elements. Met onze workflows kunt u schade processen klantgericht doorlopen, doordat u op de juiste momenten pro-actief contact heeft met de klant en herinnerd wordt indien het proces stagneert. Eventuele documenten kan de klant aanleveren via zijn digimap.

“Vanuit de workflows maakt Elements taken aan die binnen onze teams worden verdeeld. Zo is elk team verantwoordelijk voor een eigen groep klanten. En dat zorgt voor een groot gevoel van betrokkenheid.”

Ensupport

Tevreden gebruikers

Zij gingen u voor in het gebruik van Elements