De beste software voor ondernemend Nederland

Het gehele hypotheekproces

Hieronder is het gehele hypotheekproces uitgelegd en hoe Elements u hierbij helpt. Van lead tot afgeronde hypotheekaanvraag.

Eenvoudig leads opnemen in persoonlijke en zakelijke klantdossiers

Potentiële klanten bereiken u op vele manieren. Zij lopen uw kantoor binnen, nemen telefonisch contact op of vullen een contactformulier op uw website in.  Voor iedere potentiële klant maakt u eenvoudig een dossier aan met als kenmerk prospect.

Alle medewerkers bij A&H Finance werken met Elements, vanaf het moment dat een klant telefonisch contact zoekt, bij het maken van een afspraak, het doen van de hypotheekaanvraag, tot het passeren van de hypotheek en in beheer nemen van het dossier.

A&H Finance

Vraag een gratis online demonstratie aan!

CRM

Het klantdossier is de centrale plek voor alle klantgegevens

Krijg inzicht in uw klantenbestand

Maak slimme selecties voor meer inzicht.

Ingevuld contactformulier opvoeren

Van een ingevuld contactformulier naar een lead in Elements, de leadinbox zorgt ervoor dat de ingevoerde informatie correct verwerkt wordt.

Afspraken plannen

In de agenda plant u voor uzelf of uw collega een klantafspraak of taak

Gekoppeld met Figlo

De benodigde gegevens stuurt u van Elements naar Figlo en terug, zonder extra handelingen.

Adviesbox

Zonder zaken over te typen, maakt u vanuit Elements een financieel plan in Adviesbox.

Nationale Hypotheekbond

Wissel eenvoudig uw klantgegevens uit tussen NHB en Elements.

Geen dubbele invoer nodig!

Vanuit Elements stuurt u gegevens van een prospect of klant naar bijvoorbeeld Figlo of Adviesbox. Vervolgens maakt u in de adviesapplicatie de hypotheekaanvraag in orde. Deze stuurt u in één druk op de knop terug naar het dossier, waardoor deze verrijkt wordt met de hypotheek.

”Een klantvriendelijk, efficiënt en snel systeem waar alle noodzakelijke koppelingen zichtbaar zijn voor de gebruiker. Met behulp van de workflows kunnen we precies volgen in welke fase een product zich bevindt.”

Iwan Koch- Hypotheek Visie

Elements is HDN-gecertificeerd.

U verstuurt aanvragen via HDN naar de maatschappij. Dankzij de workflows van Elements wordt automatisch het complete proces bijgehouden en bewaakt. Dit betekent dat de klant en u continu geïnformeerd blijven over de aanvraag.

De workflows zijn een grote ondersteuning op ons werkproces. Op het juiste moment een reminder door middel van een automatisch aangemaakte taak of email tijdens het hypotheek aanvraagproces is heel waardevol.”

A&H Finance

Faster Forward neemt plaats in de HDN-werkgroep

Het volledige HDN-berichtenverkeer wordt verzorgd door Elements. Daarnaast is Faster Forward nauw betrokken bij de ontwikkelingen binnen HDN.

Hypotheekaanvragen in no-time afgerond

Met de workflows verwerkt u in zeer korte tijd een hypotheekaanvraag.

Klantenportaal voor uw klanten

Met mijnDigimap communiceert u optimaal met uw klant.

Hypotheekaanvragen in no-time afgerond

Met de workflows verwerkt u in zeer korte tijd een hypotheekaanvraag.

Verzamel en beoordeel documenten

Met de stukkenlijst verzameld u snel de benodigde stukken.

Een online klantportaal en onze uitgebreide stukkenlijst.

Via een online dossier kan de prospect of klant stukken upload. De lijst met gevraagde stukken kan steeds verder uitgebreid worden naarmate het adviestraject vordert. Deze stukken worden na uw goedkeuring automatisch in het klantdossier opgenomen.

 

”Sinds we gebruik maken van de nieuwe processen en de stukkenlijst, besparen we ruim 5 uur per dossier!” 

Hans Janssen Garantiemakelaars

Tevreden gebruikers

Zij gingen u voor in het gebruik van Elements