Panas telefonie

Creëer vertrouwen bij uw klanten

Wat is Panas telefonie?

 

Panas levert zakelijke communicatie oplossingen aan financiële dienstverleners. Eén van hun specialismen is het realiseren van telefoniekoppelingen van Swyx VoIP telefonie met Faster Forward Elements.

Verder weten ze precies welke diensten voor uw bedrijf nodig zijn om effectiever te gaan werken. Denk hierbij aan het inregelen van wachtrijen, instellen van noodnummers, inzichtelijk maken van de bezettingsgraad, gesprekken opnemen en het koppelen aan klantdossiers.

Benieuwd wat ze voor u kunnen betekenen? Bespreek uw wensen tijdens een gratis adviesgesprek met Panas.

Hoe werkt het?

Met de telefoniekoppeling wordt direct het juiste klantdossier geopend op het moment dat u gebeld wordt. Hier kunt u met één klik een verslag van het gesprek aanmaken en de historie van de klant zien. Zodra het gesprek is afgelopen, slaat u het gespreksverslag op. Hierdoor ziet iedere medewerker precies wat er tijdens dat telefoongesprek is besproken.

1

Klantdossier wordt geopend

Elements opent direct het klantdossier zodra de klant belt

2

Juiste collega wordt verbonden

Via het Swyx-dashboard van Panas schakelt u eenvoudig door naar een collega die beschikbaar is

3

Registraties worden vastgelegd

Alle gespreksverslagen zijn terug te vinden in het klantdossier onder communicatie

4

Statistieken geven inzicht

De visuele wachtrij levert statistieken en geeft u inzicht in de telefoondrukte van uw kantoor

Wat levert het op?

Hoe vaak bent u handmatig op zoek naar klantgegevens wanneer een klant u belt? Noteert u wel eens een telefoonnummer van uw beeldscherm om het vervolgens weer in te typen op een telefoontoestel? Deze tijdrovende handelingen zijn verleden tijd dankzij de Swyx-telefoniekoppeling van Panas.

Panas maakt communicatie in uw organisatie eenvoudig. Zo spreekt u uw klant persoonlijk aan, doordat u direct ziet wie er belt. Bovendien ziet u in één oogopslag of uw collega in gesprek is. Alle tools om uw telefonie zo professioneel mogelijk in te richten. 

Voordelen

Efficiënt

Tijdswinst en minder fouten dankzij bellen vanuit CRM

Klantvriendelijk

Bij een inkomend gesprek ziet u direct wie er belt

w

Overzichtelijk

U ziet in één oogopslag wat er in het verleden is besproken

Inzichtelijk

Eenvoudige statistieken over in- en uitgaand belverkeer

o

Flexibel

U betaalt per werkplek, per maand

Bereikbaar

Met Swyx Mobile bent u altijd en overal bereikbaar

Optimaliseer de telefonie van uw organisatie met Swyx van Panas

Welke gegevens worden er uitgewisseld?

Naar Swyx

Telefoonnummer

Het persoonlijke telefoonnummer van een relatie in Elements wordt naar Swyx gestuurd om uit te bellen.

Naar Elements

Telefoonnummer bij binnenkomende oproep

Om het dossier te openen wanneer u gebeld wordt, wordt het inkomende telefoonnummer opgezocht en gematchted in Elements.

Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen.

Contactformulier