Consumentenapp

In de broekzak van uw klant

Wat is Assurantie Apps?

Assurantie Apps ontwikkelt communicatieoplossingen speciaal voor de assurantiemarkt. Dit maakt het voor onze klanten mogelijk om een, in eigen huisstijl, app in de markt te zetten. Met deze app kunnen uw klanten bijvoorbeeld eenvoudig schade melden en inzicht krijgen in hun lopende producten.

Assurantie Apps is onderdeel van Concapps, één van de grootste app ontwikkelaars van Nederland.

Assurantie apps

Hoe werkt het?

De missie van Assurantie Apps is om de communicatie tussen uw assurantiekantoor en klanten zo eenvoudig mogelijk te maken. Er wordt voor uw kantoor een eigen applicatie ontwikkeld, volledig in uw huisstijl. Via deze applicatie krijgen uw klanten, met een persoonlijke login, toegang tot hun dossier.

Dankzij de koppeling hebben klanten inzage in lopende producten die zijn afgesloten. Ook hebben ze toegang tot formulieren en staan ze direct in communicatie met uw kantoor.

Bent u benieuwd hoe dit voor de klant in zijn werk gaat? Bekijk dan de hiernaast weergegeven video.

1

Uw applicatie wordt ontwikkeld en aan elements gekoppeld

Compleet in uw eigen huisstijl

Applicatie Assurantieapps

2

Uw klant downloadt de applicatie

Persoonlijke login voor eigen dossier

Applicatie Assurantieapps dossier

3

Alle informatie direct in Elements

Alle informatie vanuit de applicatie wordt direct in Elements verwerkt.

Meldingen Elements

Wat levert het op?

Een mobiele applicatie brengt veel voordelen met zich mee. Het is voor uw klanten een eenvoudig middel om uw kantoor te bereiken. Ook op momenten dat het kantoor gesloten is. De klant kan op iedere tijd van de dag zijn of haar lopende producten inzien en wijzigingen doorgeven. Wist u dat u de klant ook een pushbericht kan verzenden?

Ook biedt een mobiele applicatie de mogelijkheid voor handige functies zoals het versturen van een schadeformulier. Een applicatie is voor de klant een gebruiksvriendelijke manier om een dergelijk formulier te versturen. Ook levert dit voor uw kantoor minder administratief werk op doordat alle gegevens direct in Elements zijn verzameld.

Voordelen

}

24/7 beschikbaar

Een mobiele applicatie is altijd beschikbaar voor uw klant

h

Actuele gegevens

Informatie vanuit de app wordt direct naar Elements verstuurd

Verhoog uw servicegraad

Verlengstuk van uw online dienstverlening

Altijd beschikbaar voor uw klant

Welke gegevens worden er uitgewisseld?

Naar Assurantieapps

Persoonsgegevens

Naam, adres, woonplaats, e-mail, telefoonnummer en actieve (gezins)relaties

Producten

Afgesloten verzekeringen en hypotheken

Documenten

Polisbladen, groene kaart en facturen

Naar Elements

Persoonsgegevens

Doorgegeven wijzigingen in persoonsgegevens vanuit de app

Formulieren

Ingevulde formulieren vanuit de app

Documenten

Aangeleverde documenten zoals hypotheekstukken

Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen.

Contactformulier