ActiefBeheerScan

Digitale formulieren voor actief klantbeheer

Wat is Actiefbeheerscan?

Met de Actiefbeheerscan zijn ouderwetse formulieren verleden tijd. Actiefbeheerscan levert namelijk gebruiksvriendelijke digitale formulieren die uw klanten in een paar minuten invullen. Volledig in eigen huisstijl en met het logo van uw organisatie.

Met deze formulieren monitort u de financiële situatie van uw klanten. Zo zijn klantgegevens up-to-date én geeft u invulling aan uw zorgplicht. En dankzij de verschillende standaard vragenlijsten gaat u in no-time van start.

logo actiefbeheerscan

Hoe werkt het?

Vanuit Elements stuurt u een e-mail naar de klant, met daarin een link naar het digitale formulier. Zodra de klant de vragenlijst online heeft doorlopen, worden de antwoorden via een e-mail automatisch in het juiste klantdossier vastgelegd.

Beschikbare formulieren

  • Jaarlijkse nazorgformulier
  • Autoverzekeringformulier
  • Hypotheekformulier
  • Aflossingsvrije hypotheekformulier
  • Overlijdensrisicoformulier
  • Bedrijfsverzekeringsformulier
  • Klanttevredenheidsonderzoek
  • Pensioenformulier
  • Schadeverzekeringsformulier
  • Uitvaartformulier
  • WOZ bezwaar

Nodig klant uit

Stuur een e-mail met een link naar het digitale formulier

E-mail uitnodiging

Klant vult het formulier in

Eenvoudig online vragen beantwoorden

Vragenlijst invullen

Antwoorden in klantdossier

De ingevulde vragenlijst komt via een e-mail in het bijbehorende klantdossier opgeslagen

PDF in inbox

Wat levert het op?

Het versturen van online vragenlijsten is een eenvoudige en effectieve manier om actief klantbeheer uit te voeren. Met Actiefbeheerscan bouwt u een duurzame relatie op met de klant én fungeert u als financiële coach bij relevante levensgebeurtenissen.

Daarnaast heeft ook de klant een groot belang bij het aanleveren van zijn actuele gegevens. Hij stelt zijn financieel adviseur namelijk in staat om verbeteringen en besparingen voor zijn financiële leef- een woonsituatie te signaleren. Kortom: een win-win situatie. 

Voordelen

Actuele data

Klantgegevens zijn up-to-date

Gebruiksvriendelijk

Eenvoudig in te vullen op ieder apparaat

Modern

Online en razendsnel

Complete nazorgscans via digitale formulieren

Actief Beheer Scan formulier

Welke gegevens worden er uitgewisseld?

Naar Actiefbeheerscan

E-mailadres

In de uitnodigingslink wordt het e-mailadres van de klant meegestuurd naar het formulier.

Naar Elements

E-mail met PDF-bestand

Alle ingevulde formulieren worden via een e-mail als PDF-bestand naar Elements gestuurd.

Elements is dé oplossing voor uw financieel advieskantoor

Bent u een hypotheek- of verzekeringsadviseur? Dan is er geen pakket dat beter op uw werkzaamheden is afgestemd dan Elements. Al ruim 10 jaar bouwen wij dagelijks aan onze software en onze kennis van de markt. Allemaal kennis en ervaring waar we uw organisatie uiteraard van mee laten profiteren.

Contact

Contactformulier