Actief Beheer Scan
Online vragenlijsten voor actief klantbeheer
Wat is Actiefbeheerscan?
Met de Actiefbeheerscan voorkomt u dat bestaande klanten weglopen. Klanten zijn namelijk uw meest waardevolle bezit, en u wilt ze de zorg geven die ze verdienen. Stuur daarom periodiek een formulier van Actiefbeheer scan naar uw klanten om hun financiële situatie te monitoren. Zo geeft u invulling aan uw zorgplicht. En dankzij de verschillende standaard vragenlijsten gaat u in no-time van start.

Hoe werkt het?
Vanuit Elements stuurt u een e-mail naar de klant, met daarin een link naar het online formulier. Zodra de klant de online vragenlijst heeft doorlopen, ontvangt u de antwoorden in een PDF bestand in uw e-mailbox.
Beschikbare formulieren
- Jaarlijkse nazorgscan
- Autoverzekeringscan
- Hypotheekscan
- Aflossingsvrije hypotheekscan
- Overlijdensrisicoscan
- Bedrijfsverzekeringsscan
- Klanttevredenheidsonderzoek
- Pensioenscan
- Schadeverzekeringsscan
- Uitvaartscan
- WOZ bezwaar
Nodig klant uit
Stuur een e-mail met een link naar het formulier

Klant vult het formulier in
Eenvoudig online vragen beantwoorden

Antwoorden in PDF
Ontvang de ingevulde vragenlijst in uw e-mail inbox

Wat levert het op?
Het versturen van online vragenlijsten is een eenvoudige en effectieve manier om actief klantbeheer uit te voeren. Met Actiefbeheerscan.nl bouwt u een duurzame relatie op met de klant én fungeert u als financiële coach bij relevante levensgebeurtenissen.
Daarnaast heeft ook de klant een groot belang bij het aanleveren van zijn actuele gegevens. Hij stelt zijn financieel adviseur namelijk in staat om verbeteringen en besparingen voor te signaleren en te realiseren. Kortom: een win-win situatie.
Voordelen
Actuele data
Klantgegevens zijn up-to-date
Gebruiksvriendelijk
Eenvoudig in te vullen op ieder apparaat
Modern
Online en razendsnel
Complete nazorgscans via online vragenlijsten
Welke gegevens worden er uitgewisseld?
Naar Actiefbeheerscan
E-mailadres
In de uitnodigingslink wordt het e-mailadres van de klant meegestuurd naar het formulier.
Naar Elements
PDF-bestand
Alle ingevulde formulieren worden als PDF-bestand naar Elements gestuurd.
Elements is dé oplossing voor uw financieel advieskantoor
Bent u een hypotheek- of verzekeringsadviseur? Dan is er geen pakket dat beter op uw werkzaamheden is afgestemd dan Elements. Al ruim 10 jaar bouwen wij dagelijks aan onze software en onze kennis van de markt. Allemaal kennis en ervaring waar we uw organisatie uiteraard van mee laten profiteren.
