Hans Janssen

”De enige voorwaarde: we blijven werken met Elements!”

“Sinds we gebruik maken van de nieuwe processen en de stukkenlijst, besparen we ruim 5 uur per dossier!”

Op een zonnige dag rijdt onze Customer Relations Manager Naomi naar Nijmegen om Ronald Gielink van Hans Janssen Hypotheken en Verzekeren te interviewen. Al sinds 2008 is hij klant van Faster Forward. Zeer recentelijk zijn alle processen vernieuwd en hij vertelt ons daar graag meer over.

‘Wij blijven werken met Elements!’
Het kantoor van Hans Janssen Hypotheken en Verzekeren is gelokaliseerd in een prachtig herenhuis, waar de ruimte gedeeld wordt met het gelijknamige makelaarskantoor. Ronald is een erg enthousiaste gebruiker van Elements en dat is hij al 8 jaar! Hij vertelt hoe hij ooit met Faster Forward Elements in aanraking is gekomen: ”We waren van 2008 tot 2013 ook (naast onze eigen BV) als franchisnemer aangesloten bij Hypodomus, daar hebben we kennis gemaakt met Elements. Toen Hypodomus failliet ging, zijn we volledig onder onze BV verder gegaan. De enige voorwaarde die we daarbij hadden was: we blijven werken met Elements!”

Steeds meer software wordt uitgefaseerd.
Door de nieuwe inrichting en het complete gebruik in Elements wordt steeds meer software bij Hans Janssen Hypotheken en Verzekeren uitgefaseerd. Dit geldt bijvoorbeeld voor Outlook en mogelijk in de toekomst voor ANVA. “Outlook hebben we gewoon steeds minder nodig en faseren we dan ook steeds verder uit. Verder staan er nog een paar duizend dossiers in ANVA, die willen we graag nog overnemen in Elements.” Daarnaast gebruikt men adviespakket Adviesbox. En om dubbele invoer en extra werk te voorkomen wordt daarbij gebruik gemaakt van de koppeling met Elements.

 

Met de jarenlange kennis die Ronald over het pakket heeft opgebouwd heeft hij niet veel vragen of problemen meer met Elements. “Mocht ik een vraag hebben, wordt ik door de support afdeling goed geholpen en ook de support website vind ik erg duidelijk!”

Dit wil ik ook!

‘Ideaal en tijdsbesparend’.
Ik vraag hem waar zijn enthousiasme voor het pakket vandaan komt. “In het klantdossier kunnen we goed samen en gelijktijdig werken en elkaar op de hoogte houden. Daarnaast wordt de e-mail en communicatie ook verzameld in het dossier, dat is ideaal.” Het gehele proces, van het aanmaken van het dossier en vervolgens de aanvraag, tot de oplevering van het dossier aan de notaris verwerkt men in Elements. “Maar ook voor een jaarlijkse controle en de nazorg vertrouwen we op Elements.”

Na implementatie van de nieuwe inrichting, met geautomatiseerde processen en bewaking, zou men niet meer terug willen. “Sinds we gebruik maken van de nieuwe processen en de stukkenlijst besparen we ruim 5 uur per dossier! En dat terwijl we in het verleden Elements meer gebruikten als een veredelde database of oude archiefkast.”