Een geavanceerd CRM-systeem voor Goedhart Finance
Goedhart Finance is gevestigd in Tilburg en voorziet particulieren, MKB bedrijven en ZZP-ers van persoonlijk advies over verzekeringen, hypotheken, financiën en pensioen. Met hun jarenlange ervaring kijken ze vakkundig naar de persoonlijke situatie en wensen van hun klanten. In 2017 nam Barry Goedhart afscheid van zijn vorige softwaresysteem en startte hij met het CRM-systeem van Faster Forward: Elements.
Nieuw softwaresysteem
Overwegen om met een ander CRM-systeem te werken doet u niet zomaar. Meestal gaan er een aantal onhandigheden of problemen aan vooraf. Zo ook bij Goedhart Finance. Zij wilden namelijk een volledig klantbeeld, koppelingen met diverse software en gericht communiceren via mailcampagnes.
Barry: “We wilden al onze werkzaamheden vanuit één pakket organiseren. Wanneer je dat wilt doen, heb je een geavanceerd pakket nodig. Daarnaast wilden we graag selecties maken, klantinformatie bijhouden en andere oplossingen koppelen aan het CRM-systeem.”
Persoonlijk samenwerken met klanten
Barry Goedhart was op zoek naar een softwaresysteem dat hem ondersteunt in het persoonlijk samenwerken met klanten. Daarnaast wou hij klantselecties kunnen maken voor marketingdoeleinden en klantcommunicatie (zoals e-mails) beheren vanuit het klantdossier. Dit waren dan ook de redenen om op zoek te gaan naar een nieuw systeem.
“Binnen ons vorige softwaresysteem maakten we wel gebruik van het klantdossier, maar hierin konden we onze mailcommunicatie niet kwijt. Hierdoor hadden we niet alles op één plek staan.
Elements biedt een volledige oplossing voor het intermediair dat zich niet alleen richt op hypotheken, maar ook verzekeringen, kredieten en andere diensten. Zo is het beheer erg overzichtelijk.”
Goedhart Finance in het kort
Expertises
Verzekeringen, hypotheken, pensioen en financiën
Visie
Onafhankelijkheid, deskundigheid, kwaliteit en toegevoegde waarde
Beoordeling Elements
9
Resultaat op 3 niveau’s
Na het spreken van een aantal financieel adviseurs kwamen Barry en zijn team in contact met Faster Forward. Na een aantal demo’s en gesprekken met Dimitri Duine kozen ze voor Elements.
“Op basis van goede referenties en de uitstraling van het pakket, hebben we voor Elements gekozen. Bovendien vonden we het een erg uitgebreid pakket, bomvol met functionaliteiten. Denk hierbij aan de communicatie vanuit het klantdossier, de campagnemanager, integratie van Outlook e-mail en de HDN koppeling met eigen agentschappen.
“Om te mailen vanuit één systeem wilden we Outlook integreren in het systeem. Dat kon met Elements. Daarnaast kunnen we op basis van de informatie uit het klantdossier selecties maken. Zo kunnen we gerichte mailcampagnes sturen naar bestaande en potentiële klanten.”
HDN en Figlo
“Binnen de HDN functionaliteiten kunnen we eigen agentschappen aanmaken. Dat konden we voorheen niet. Daarnaast is het adviespakket van Figlo gekoppeld en hoeven we voor Figlo geen HDN-certificaat maar te hebben. Al het HDN-verkeer wordt namelijk georganiseerd en opgeslagen in Elements. Dat scheelt dubbele invoer van gegevens en bespaart ons tijd.”
Telefoniekoppeling
“Tot slot maken we gebruik van de telefonie-oplossing van OZMO. Zodra een klant belt, wordt direct het klantdossier geopend. Dat scheelt een hoop gedoe.”
Vooruitgang
Nu de conversie en trainingen zijn afgerond, werkt Goedhart Finance inmiddels meer dan een jaar met Elements.
“We zijn heel blij met de overstap naar Faster Forward Elements. De software en support die we ontvangen past erg goed bij onze organisatie. Elements is namelijk een breed pakket, wat past bij onze brede dienstverlening.”
Lees meer klantervaringen
Gewoon, goed, geregeld bij Van Eijk & Partners
We interviewen Theo van Eijk, directeur bij Van Eijk & Partners. Van Eijk & Partners is een financieel adviesbureau en RegioBank-kantoor in Waddinxveen. Onder het motto ‘Gewoon, goed, geregeld’ ontzorgen ze consumenten en MKB-bedrijven met advies over hypotheken, verzekeringen en bankzaken.
Korte lijnen en proactief klantbeheer bij ABI adviesgroep
Korte lijnen en persoonlijk contact, dat is wat ABI adviesgroep doet om hun klanten volledig te ontzorgen. We praten bij met Bert van der Kuijl, eigenaar van ABI adviesgroep. 29 jaar geleden startte hij op zijn zolderkamer een eigen adviesbureau.
Persoonlijk contact gecombineerd met online tools bij Paul Klomberg Assurantiën
Paul Klomberg Assurantiën heeft een duidelijke missie: de klant ontzorgen met persoonlijk contact en online gemak. Dit doen ze met Elements als CRM.
Welke vragen mogen wij nog beantwoorden?
Neem gerust contact op voor meer informatie

Narasja van Maanen
Van Office Manager naar CRM-expert
De afgelopen jaren heb ik mij in verschillende functies bij verschillende organisaties gericht op administratieve oplossingen. Hierbij ben ik werkzaam geweest in de hypotheek-, verzekerings- en mediationbranche. Met deze expertise adviseer ik u graag over de beste software voor ondernemend Nederland. Zo optimaliseren we samen uw bedrijfsprocessen en besparen we op uw kostbaarste bezit: tijd.
Wilt u ook stappen maken in efficient werken? U kunt mij bereiken op 06 50 52 40 88 of mailen naar narasja.van.maanen@fasterforward.nl.

Dimitri Duine
Van tussenpersoon naar softwarespecialist
Waar ik voorheen eigenaar was van een eigen assurantiekantoor, help ik nu financieel adviseurs aan een software-oplossing op maat. Dankzij mijn Master Financial Planning en meer dan 25 jaar ervaring in financiële planning, pensioenen en verzekeren ben ik thuis in de dagelijkse werkzaamheden van financieel adviseurs.
Wilt u ook uw verzekeringsprocessen stroomlijnen? Bel me dan op 06 53 89 39 95 of mail naar dimitri.duine@fasterforward.nl.
Vraag een gratis demonstratie aan
Onze softwareadviseurs laten u graag de kracht van Elements zien
Meer informatie ontvangen?
Laat uw gegevens achter in het contactformulier
