Sinds 2008 is Sander van der Vis van All4finance al klant van Faster Forward. In die tijd was het logo van Faster Forward nog oranje en werkte Sander alleen. 7 jaar later is er een hoop veranderd bij All4finance. Het kantoor loopt goed, met 7 medewerkers en een beoordeling van 9,8 (met meer dan 500 reviews) op websites zoals independer en advieskeuze.nl. Natuurlijk willen wij weten in hoeverre dit kantoor zijn hoge beoordelingen dankt aan Faster Forward Elements.

Tijd voor vernieuwing

Eigenlijk is Sander pas sinds 2013/2014 zich meer een meer gaan verdiepen in de verschillende functionaliteiten van Faster Forward Elements.

“Goede service en dienstverlening vind ik erg belangrijk en heb ik gelukkig gevonden bij Faster Forward. Er wordt met mij meegedacht en goed gereageerd op mijn vragen. Zowel de telefoongesprekken met sales als een afspraak op locatie met één van de consultants zijn mij goed bevallen.”

En van hieruit alleen nog maar verder vooruit, want hier stoppen de plannen van Sander van All4Finance niet. “Binnenkort willen we graag weer een training bij jullie volgen. Eerst de nieuwe workflows helemaal afronden en dan aan de slag met de nieuwe werkwijze. Zo blijven we op de hoogte van de functionaliteiten, maken we optimaal gebruik van Faster Forward Elements en maken we het onszelf makkelijker.”

Veel meer dan een archiefkast

“Voorheen gebruikten we Faster Forward Elements voornamelijk als digitale archiefkast, maar door de jaren heen zijn we steeds meer in gaan zien dat er veel meer mogelijk is” aldus Sander van der Vis.

Goede service en dienstverlening vind ik erg belangrijk en heb ik gelukkig gevonden bij Faster Forward. Er wordt met mij meegedacht en goed gereageerd op mijn vragen. 

Sander van der Vis

Eigenaar en hypotheekadviseur, All4finance

Visie

Persoonlijke benadering, professionele betrokkenheid en eerlijke duidelijke adviezen

Gebruikers

7 Elements-gebruikers

Klant

Gebruiker van Elements
sinds 2008

Men is begonnen in Faster Forward Elements met dossiers met daarin de klanten en de documenten, nu worden er plannen gemaakt om workflows aan te passen en uit te breiden. “We zijn op zoek naar een manier om meer automatisch te kunnen verwerken en daarmee zowel onze efficiency als klanttevredenheid te verbeteren.” Voorbeelden hiervan zijn de reminders in de workflow, die men eraan herinnert de klant op tijd te benaderen.

Structuur en standaardisering

Deze werkwijze groeit door de jaren heen. Waar voorheen een Excel bestand, een emailprogramma en Office voldoende was en Sander van der Vis alleen werkte, is nu meer behoefte aan structuur en standaardisering.

“Wanneer je met 7 man werkt, waarvan een aantal parttime, moet de overdracht optimaal zijn. Alle gegevens en contactmomenten vinden we terug in Faster Forward Elements. Het maakt niet uit wie de klant heeft gesproken, iedereen registreert zijn gesprekken.”

Een aantal releases terug is de “Stukkenlijst”- functionaliteit aan Faster Forward Elements toegevoegd, een verbetering van de reeds aanwezige functionaliteit. Van der Vis kan niet wachten om ook hiermee aan de slag te gaan.

Lees alle succesverhalen

CMIS Franchise

De centrale organisatie CMIS werkt met Elements, waarin onder meer de deelnemer-, product- en...

Geen ‘mañana mañana’ bij Spaanse Hypotheek

Geen mañana mañana in Spanje We praten bij met Patrick Kruger, oprichter van Spaanse Hypotheek. In...

Financieel advies bij een scheiding bij Finance for Life

In januari startte Karin een eigen praktijk als Financieel Echtscheidingsadviseur. Haar...

Boudesteyn

Aan de rand van het Zwarte Water en het Zwarte Meer ligt de plaats Genemuiden. Hier is het...

De Hypotheekadviseur

Hypotheekadviseur Nederland werkt ruim zes jaar met Faster Forward Elements. Jaco Dijkshoorn...

Ooms

Het kantoor van Ooms makelaars en financieel adviseurs zit in een prachtig pand aan de Maaskade....

Hans Janssen

“Sinds we gebruik maken van de nieuwe processen en de stukkenlijst, besparen we ruim 5 uur per...

Hyppe al 10 jaar trouwe gebruiker van Elements

Hyppe is een modern financieel adviesbureau met 5 vestigingen in Nederland. Naast hypotheken...

Ensupport

Keurmerk Klantgericht Verzekeren Aan het woord is Arno Groot Koerkamp, Manager Operations van het...

EBC Nederland optimaliseert financiële planning met Elements

Met een team van ruim 25 professionals richt EBC Nederland zich op Employee Benefits en Financial...