De filosofie van A&H Finance komt overeen met die van Faster Forward Elements; de klant centraal zetten. Bij A&H Finance uit zich dat in hun gehele werkwijze. Zij zien er op toe dat in hun werkproces de klant leidend is, in plaats van de klant ondergeschikt maken aan het proces. Dat deze formule een succes is, blijkt wel uit de groei die het kantoor doormaakt. Twee jaar geleden zat men nog maar met twee man op kantoor, tegenwoordig heeft A&H Finance tien werknemers in dienst.

Niet alleen in kwantitatieve groei gaat het goed bij de financieel dienstverlener, de beoordelingen en prijzen die A&H Finance in de wacht sleept zijn ronduit lovend. Zo heeft men al drie jaar op rij de Independer “Hypotheekprijs kantoor van het jaar” in de wacht gesleept. Genoeg redenen om eens met Robbert Brantz, hypotheekadviseur, om de tafel te gaan zitten.

Gestroomlijnde processen

En wat is nu één van de grootste verschillen, op het moment dat een kantoor besluit te gaan werken met Faster Forward Elements? “Voorheen werkten we met verschillende systemen voor het bijhouden van al onze gegevens. Dat was destijds ook voldoende, maar nu we in één systeem werken kunnen we het gehele proces stroomlijnen en volgen. We ondersteunen daarmee ons bestaande werkproces en kunnen vertrouwen op de informatie, in de vorm van registraties tijdens bijvoorbeeld de hypotheekaanvraag, in Faster Forward Elements. We kunnen hierbij de klant goed centraal stellen en hem met hulpmiddelen een zo soepel mogelijke dienstverlening bieden.” Aldus Robbert Brantz.

Op de vraag waar Faster Forward Elements het meest voor ingezet wordt geeft Brantz een kort maar krachtig antwoord. “Alles! Alle medewerkers bij A&H Finance werken met Elements, vanaf het moment dat een klant telefonisch contact zoekt, het maken van een afspraak, het doen van de hypotheekaanvraag, tot het passeren van de hypotheek en in beheer nemen van het dossier.”

Voor de toekomst heeft A&H Finance nog genoeg te wensen over. Doorgroeien met de huidige missie en visie. Het waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening en het meegroeien met de klanten en de markt.

Op het juiste moment een reminder door middel van een automatisch aangemaakte taak of email tijdens het hypotheek aanvraagproces is heel waardevol.

Robbert Brantz

Hypotheekadviseur, A&H Finance

Visie

Hoge kwaliteit advies
voor een scherp tarief 

Prijzen

5 keer bekroond tot “Beste hypotheekadvies van Nederland” door Independer

Klant

Gebruiker van Elements
sinds 2013

Locatie

Diemen

Klant neemt de leiding

Zoals eerder gezegd is bij A&H Finance de klant de leidende factor. Wanneer het proces tijdens een hypotheekaanvraag niet goed verloopt en de klant is hier de dupe van, dan past A&H Finance het proces aan. Een conclusie kan zijn dat er niet meer gewerkt wordt met een bepaalde hypotheekverstrekker, maar ook dat het proces in Faster Forward Elements aangepast moet worden. “Op het moment dat het proces goed loopt, kun je je concentreren op de klant en zijn behoeften. Dit is waar de toegevoegde waarde, maar ook de kracht van ons als hypotheekadviseurs ligt.”

Geen addertjes onder het gras

Een goed voorbeeld van de werkwijze en visie van A&H Finance is het feit dat men ook in de avonden werkt. “Veel klanten werken doordeweeks en wij vinden het niet meer dan normaal dat wij het mogelijk maken om ook in de avonduren een afspraak te plannen.”

Maar ook duidelijkheid verschaffen over de kosten van de geboden dienstverlening vindt men belangrijk. ”We gebruiken vaste en duidelijke tarieven. Geen addertjes onder het gras of kleine lettertjes. Klanten besparen bij ons veel kosten, zonder dat dit ten koste gaat van een compleet hypotheekadvies. Het inscannen van papieren bijvoorbeeld kan iedereen thuis doen, daar betaal je bij ons niet voor.

Voor wat betreft software en automatisering als ondersteuning op het werkproces speelt Faster Forward Elements een belangrijke rol bij A&H Finance. “De workflows zijn een grote ondersteuning op ons werkproces. Op het juiste moment een reminder door middel van een automatisch aangemaakte taak of email tijdens het hypotheek aanvraagproces is heel waardevol.”

Lees meer succesverhalen