De klant centraal bij A&H Finance

  Amstelveen    16 medewerkers

De filosofie van A&H Finance komt overeen met die van Faster Forward; de klant centraal zetten. Bij A&H Finance uit zich dat in hun gehele werkwijze. Zij zien er op toe dat in hun werkproces de klant leidend is, in plaats van de klant ondergeschikt maken aan het proces. Dat deze formule een succes is, blijkt wel uit de groei die het kantoor doormaakt. Het advieskantoor begon met 2 medewerkers, maar anno 2022 is het team uitgegroeid naar 16 medewerkers.

Niet alleen in kwantitatieve groei gaat het goed bij de financieel dienstverlener, de beoordelingen en prijzen die A&H Finance in de wacht sleept zijn ronduit lovend. Ze zijn al 5 keer bekroond door de bezoekers van Independer met “Hypotheekprijs kantoor van het jaar”. Daarnaast ontvingen ze in 2021 en 2022 een FD Gazelle voor de snelle groei van hun bedrijf. Genoeg redenen om eens met Robbert Brantz, hypotheekadviseur, om de tafel te gaan zitten.

Gestroomlijnde processen

En wat is nu één van de grootste verschillen, op het moment dat een kantoor besluit te gaan werken met de software van Faster Forward?

Voorheen werkten we met verschillende systemen voor het bijhouden van al onze gegevens. Dat was destijds ook voldoende, maar nu we in één systeem werken kunnen we het gehele proces stroomlijnen en volgen. We ondersteunen daarmee ons bestaande werkproces en kunnen vertrouwen op de informatie, in de vorm van registraties tijdens bijvoorbeeld de hypotheekaanvraag, in de software. We kunnen hierbij de klant goed centraal stellen en hem met hulpmiddelen een zo soepel mogelijke dienstverlening bieden.” Aldus Robbert Brantz.

Op het juiste moment een reminder door middel van een automatisch aangemaakte taak of email tijdens het hypotheek aanvraagproces is heel waardevol.

Robbert Brantz

Hypotheekadviseur, A&H Finance

ah finance logo

Alles met de software van FAster Forward

Op de vraag waar de software het meest voor ingezet wordt geeft Brantz een kort maar krachtig antwoord. “Alles! Alle medewerkers bij A&H Finance werken met de software, vanaf het moment dat een klant telefonisch contact zoekt, het maken van een afspraak, het doen van de hypotheekaanvraag, tot het passeren van de hypotheek en in beheer nemen van het dossier.”

In de toekomst wil A&H Finance doorgroeien met de huidige missie en visie. Het waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening en het meegroeien met de klanten en de markt staat hierbij centraal.

team ah finance

Het team van A&H Finance

Visie

Hoge kwaliteit advies
voor een scherp tarief 

Prijzen

5 keer bekroond tot “Beste hypotheekadvies van Nederland” door Independer

Klant

Gebruiker van de software
sinds 2013

Locatie

Amstelveen

Klant neemt de leiding

Zoals eerder gezegd is bij A&H Finance de klant de leidende factor. Wanneer het proces tijdens een hypotheekaanvraag niet goed verloopt en de klant is hier de dupe van, dan past A&H Finance het proces aan. Een conclusie kan zijn dat er niet meer gewerkt wordt met een bepaalde hypotheekverstrekker, maar ook dat het proces in het systeem aangepast moet worden. “Op het moment dat het proces goed loopt, kun je je concentreren op de klant en zijn behoeften. Dit is waar de toegevoegde waarde, maar ook de kracht van ons als hypotheekadviseurs ligt.”

Geen addertjes onder het gras

Een goed voorbeeld van de werkwijze en visie van A&H Finance is het feit dat men ook in de avonden werkt. “Veel klanten werken doordeweeks en wij vinden het niet meer dan normaal dat wij het mogelijk maken om ook in de avonduren een afspraak te plannen.”

Maar ook duidelijkheid verschaffen over de kosten van de geboden dienstverlening vindt men belangrijk. ”We gebruiken vaste en duidelijke tarieven. Geen addertjes onder het gras of kleine lettertjes. Klanten besparen bij ons veel kosten, zonder dat dit ten koste gaat van een compleet hypotheekadvies. Het inscannen van papieren bijvoorbeeld kan iedereen thuis doen, daar betaal je bij ons niet voor.

Voor wat betreft software en automatisering als ondersteuning op het werkproces speelt de software een belangrijke rol bij A&H Finance. “De workflows zijn een grote ondersteuning op ons werkproces. Op het juiste moment een reminder door middel van een automatisch aangemaakte taak of email tijdens het hypotheek aanvraagproces is heel waardevol.”