STROOMLIJN HET HYPOTHEEKTRAJECT

Meer rendement en tevreden klanten

Tijdwinst vanaf de eerste aanvraag

Elements automatiseert tijdrovende standaardprocessen en zorgt er op die manier voor dat er méér tijd overblijft voor persoonlijk klantcontact.  Na een online aanvraag leidt de workflow engine de hypotheekadviseur en de backofficemedewerkers stap voor stap door de te nemen stappen. Alle benodigde e-mails worden automatisch, uitgevoerd in de huisstijl, aangemaakt en klaargezet voor verzending. Alle extra klantinformatie en -documentatie die daarna binnenkomt, voegt Elements automatisch toe aan het klantdossier.

                  

Snel richting het adviesgesprek

Heeft Elements alle benodigde klantinformatie ontvangen? Dan leidt het systeem de hypotheekadviseur efficiënt richting adviesgesprek. Een API-koppeling deelt de verzamelde klantinformatie veilig en snel met het adviespakket naar keuze. Deze geautomatiseerde dataoverdracht bespaart tijd en zorgt ervoor dat Elements altijd de meest actuele, juiste gegevens bevat. Uw backoffice ontvangt via Elements een melding zodra de aanvraag verwerkt is en er een renteaanbod klaar staat. Via een automatisch gegenereerde e-mail plant de hypotheekadviseur vervolgens eenvoudig een adviesgesprek in met de klant.

Geautomatiseerde procesbewaking

Elements verzamelt en ordent alle gegevens van zowel de klant als de geldverstrekker in het overzichtelijke  klantdossier. Het systeem zet alle relevante informatie vervolgens klaar voor verzending door de backoffice via HDN. Reageert een van de partijen niet binnen de gestelde termijn? Dan krijgt uw hypotheekadviseur automatisch een seintje. Zodra het proces is afgerond, genereert Elements automatisch e-mails voor zowel de klant als de notaris.

Aandacht voor aftersales

Na de sleuteloverdacht houdt het werk van de hypotheekadviseur niet op. Elements stroomlijnt het aftersalestraject; het systeem signaleert zaken als aflopende productdata en het einde van een rentevaste periode, en leidt de adviseur vervolgens door de te nemen stappen. Het resultaat: blijvend tevreden klanten.

Aangesloten hypotheekadviseurs

“Doordat al onze kantoren met Elements werken, werken we onderling optimaal samen”.

– Katinka van Weringh
Hyppe Hypotheken en Verzekeringen

“Door de vele koppelmogelijkheden zijn alle aanvragen moeiteloos geïntrigeerd, wat erg makkelijk is. Doordat de adviseur zelf ook in Faster Forward Elements kan, is de status altijd in te zien en actueel. Daarnaast bewaken de workflows het volledige aanvraagproces van de hypotheek.”

– Sivi Goedan
Qualiora Groep
‘’Alle medewerkers bij A&H Finance werken met Elements, vanaf het moment dat een klant telefonisch contact zoekt, het maken van een afspraak, het doen van de hypotheekaanvraag, tot het passeren van de hypotheek en in beheer nemen van het dossier.”

Robbert Brantz
A&H Finance

5 redenen om nu voor Elements te kiezen:

  • Heldere investering en geen ontwikkeltraject;
  • Procesoptimalisatie van bemiddelings- en acquisitietraject;
  • Maatwerk workflows ontzorgen zowel kantoor als klant;
  • Optimale dossiervorming;
  • Inspraak op doorontwikkeling CRM/ERP pakket.

Elements ontwikkeld voor de hypotheekbranche

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen.

Contactformulier