Urenregistratie

Maak facturabele en niet-facturabele uren inzichtelijk

Hulpmiddelen voor een sluitende urenregistratie

Het bijhouden van een nauwkeurige urenregistratie vraagt om veel discipline, tijd en een gestructureerde werkwijze. Elements biedt de juiste hulpmiddelen om snel te komen tot een sluitende, overzichtelijke urenregistratie.

Urenregistratie in Elements

  • Zicht op declarabele uren
  • Realtime inzicht in prestaties
  • Geregistreerde uren automatisch gefactureerd

Urenregistratie in Elements: snel zicht op prestaties

N

Laat geen declarabel uur verloren gaan

Met de timerfunctie kunnen medewerkers zelf de aan een bepaalde taak gespendeerde tijd bijhouden en aangeven of deze wel of niet declarabel is. Op die manier kan de tijdsbesteding van het gehele kantoor tot in detail worden bijgehouden; per gebruiker, taak, afspraak, document, e-mail en uiteraard per klant. Zo wordt precies duidelijk hoeveel tijd elke hypotheekadviseur of verzekeringsagent aan ieder onderdeel en klant besteed en kan elke factuur nauwkeurig worden gespecificeerd.
N

Realtime inzicht in prestaties

De tijdsbesteding van een medewerker wordt opgeslagen in zijn of haar personeelsdossier. In één oogopslag is te zien welke uren declarabel zijn en welke uren niet. Die informatie helpt medewerkers om zo efficiënt mogelijk te werken.
N

Geregistreerde uren automatisch gefactureerd

Alle geregistreerde declarabele uren worden dagelijks, wekelijks of maandelijks door Elements klaargezet. Na akkoord worden ze direct gefactureerd, geboekt en verstuurd. Doordat er geen handmatige registratie, controle en facturering meer nodig zijn, treedt een aanzienlijke tijdwinst op.

Functionaliteiten combineren = vooruitdenken

Elements is natuurlijk veel meer dan alleen urenregistratie. Elements beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschikt u over alle klantgegevens, vanuit één integraal platform.

CRM

✔ Nooit meer handmatig gegevens overnemen
✔ Alle gegevens verzameld in één klantdossier

Workflows

✔ Automatiseer standaard werkzaamheden
✔ Elimineer onnodige handelingen

Productmanagement

✔ Automatische verwerking van HDN, ADN, Aplaza en Risk berichten
✔ Wegboeken van prolongaties en mutaties

Documentmanagement

✔ Geen stapels met papierwerk meer
✔ Digitaal documenten uitwisselen met klanten

Communicatie

✔ Alle communicatie samengebracht in één dossier
✔ Persoonlijke en gezamenlijke e-mailmappen

Agenda en taken

✔ Eenvoudig afspraken inplannen voor u en uw collega’s
✔ Taken van uw bedrijf inzien, verzetten en overnemen

Digimap

✔ Veilig klantportaal in eigen huisstijl
✔ Klant heeft actueel inzicht in zijn gegevens

Boekhouding

✔ Solide financiële verantwoording
✔ Geautomatiseerd facturen versturen

Rapportages

✔ Wekelijks automatische managementinformatie
✔ Overzicht in bedrijfsactiviteiten

Urenregistratie

✔ Efficiënter werken en plannen
✔ Uren eenvoudig koppelen aan facturatie

Ervaar de kracht van Elements vraag een persoonlijke demonstratie aan

Ontdek waarom 4000+ gebruikers U voor gingen.

Contactformulier