Urenregistratie software

Maak facturabele en niet-facturabele uren inzichtelijk

Hulpmiddelen voor een sluitende urenregistratie

Het bijhouden van een nauwkeurige urenregistratie vraagt om veel discipline, tijd en een gestructureerde werkwijze. Met de urenregistratie software van Elements heeft u de juiste hulpmiddelen om snel te komen tot een sluitende, overzichtelijke urenregistratie.

Met Elements heeft u een compleet én gebruiksvriendelijk systeem om vanaf elke locatie uw urenregistratie bij te houden.

Urenregistratie in Elements

  • Zicht op declarabele uren
  • Realtime inzicht in prestaties
  • Geregistreerde uren automatisch gefactureerd
Urenregistratie software

Urenregistratie software in Elements: snel zicht op prestaties

N

Laat geen declarabel uur verloren gaan

Met de timerfunctie kunnen medewerkers zelf de aan een bepaalde taak gespendeerde tijd bijhouden en aangeven of deze wel of niet declarabel is. Op die manier kan de tijdsbesteding van het gehele kantoor tot in detail worden bijgehouden; per gebruiker, taak, afspraak, document, e-mail en uiteraard per klant. Zo wordt precies duidelijk hoeveel tijd elke hypotheekadviseur of verzekeringsagent aan ieder onderdeel en klant besteed en kan elke factuur nauwkeurig worden gespecificeerd.

N

Realtime inzicht in prestaties

De tijdsbesteding van een medewerker wordt opgeslagen in zijn of haar personeelsdossier. In één oogopslag is te zien welke uren declarabel zijn en welke uren niet. Die informatie helpt medewerkers om zo efficiënt mogelijk te werken.
N

Geregistreerde uren automatisch gefactureerd

Alle geregistreerde declarabele uren worden dagelijks, wekelijks of maandelijks door Elements klaargezet. Na akkoord worden ze direct gefactureerd, geboekt en verstuurd. Doordat er geen handmatige registratie, controle en facturering meer nodig zijn, treedt een aanzienlijke tijdwinst op. Zo heeft u een complete systeem voor uw boekhouding.

Eén systeem voor uw organisatie

Solide vastlegging van bestede uren met minimale inspanning

h

Urenregistratie + Facturatie

Dankzij de timerfunctie registreert iedere medewerker eenvoudig de facturabele uren. De bestede tijd wordt automatisch verwerkt in de factuur, zodat u dit niet handmatig hoeft te doen en de klant de juiste factuur ontvangt.


  • Solide onderbouwing
  • Opgeslagen in dossier
  • Factuur in huisstijl
  • Snel en effectief

Urenregistratie + Producten

Vooraf stelt u een in- en verkoopprijs in en wordt het product gekoppeld aan een vast uurtarief. Op basis van deze gegevens wordt de vergoeding automatisch berekend en past u gemakkelijk een korting toe. 


  • Correcte prijzen
  • Zelf aan te passen
  • Inzicht in marges
  • Gekoppeld aan product

Urenregistratie + CRM

Vanuit het CRM in Elements ziet u in één oogopslag hoeveel tijd uw organisatie besteed heeft aan de klant. Bovendien ziet u direct aan welke producten en diensten deze uren besteed zijn en kunt u verschillende jaren vergelijken.


  • Efficiënt tijdmanagement
  • Op de minuut nauwkeurig
  • Vastlegging op klantniveau
  • Contactverloop inzichtelijk

d

Urenregistratie + Rapportages

In de rapportagemanager heeft u inzicht in de uren die nog gefactureerd moeten worden. Zo ziet u direct welke inkomsten er nog in de pijplijn zitten en welke klanten nog een factuur moeten ontvangen.


  • Inzicht in inkomsten
  • Actuele managementdata
  • Filteren op datum
  • Filteren op dossierstatus

Bied uw medewerkers de juiste tools

Elements is natuurlijk veel meer dan alleen urenregistratie. Met het all finance platform beschikt u over alle essentiële softwaretools vanuit één online systeem, waarbij het klantdossier het hart vormt. Klantgegevens, documenten, communicatie en nog veel meer informatie is een paar klikken beschikbaar. Zo werkt u efficiënt samen in een online omgeving.

Elements CRM

CRM

Alle gegevens in één klantdossier

Elements Documentmanagement

Documentmanagement

Geen stapels papierwerk meer

Elements Digimap

Mijn omgeving

Veilig klantportaal in eigen huisstijl

Elements Managementinformatie

Managementinformatie

Inzicht in bedrijfsresultaten

Elements Workflows

Workflows

Uniforme werkprocessen

Elements communicatie

Communicatie

Alle communicatie in één systeem

Elements Boekhouding

Boekhouding

Overzichtelijk boekhouden en factureren

Elements Productmanagement

Productmanagement

Beheer hypotheken en verzekeringen

Elements Agenda en taken

Agenda en taken

Eenvoudig samenwerken met klanten en collega’s

Elements Rapportages

Rapportages

Nauwkeurige overzichten van  bedrijfsactiviteiten

Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen

Welkom bij Faster Forward

Contactformulier