Urenregistratie software

Maak facturabele en niet-facturabele uren inzichtelijk

Hulpmiddelen voor een sluitende urenregistratie

Het bijhouden van een nauwkeurige urenregistratie vraagt om veel discipline, tijd en een gestructureerde werkwijze. Met de urenregistratie software van Elements heeft u de juiste hulpmiddelen om snel te komen tot een sluitende, overzichtelijke urenregistratie.

Met Elements heeft u een compleet én gebruiksvriendelijk systeem om vanaf elke locatie uw urenregistratie bij te houden.

Urenregistratie in Elements

  • Zicht op declarabele uren
  • Realtime inzicht in prestaties
  • Geregistreerde uren automatisch gefactureerd
Urenregistratie software

Urenregistratie software in Elements: snel zicht op prestaties

N

Laat geen declarabel uur verloren gaan

Met de timerfunctie kunnen medewerkers zelf de aan een bepaalde taak gespendeerde tijd bijhouden en aangeven of deze wel of niet declarabel is. Op die manier kan de tijdsbesteding van het gehele kantoor tot in detail worden bijgehouden; per gebruiker, taak, afspraak, document, e-mail en uiteraard per klant. Zo wordt precies duidelijk hoeveel tijd elke hypotheekadviseur of verzekeringsagent aan ieder onderdeel en klant besteed en kan elke factuur nauwkeurig worden gespecificeerd.
N

Realtime inzicht in prestaties

De tijdsbesteding van een medewerker wordt opgeslagen in zijn of haar personeelsdossier. In één oogopslag is te zien welke uren declarabel zijn en welke uren niet. Die informatie helpt medewerkers om zo efficiënt mogelijk te werken.
N

Geregistreerde uren automatisch gefactureerd

Alle geregistreerde declarabele uren worden dagelijks, wekelijks of maandelijks door Elements klaargezet. Na akkoord worden ze direct gefactureerd, geboekt en verstuurd. Doordat er geen handmatige registratie, controle en facturering meer nodig zijn, treedt een aanzienlijke tijdwinst op. Zo heeft u een complete systeem voor uw boekhouding.

Eén systeem voor uw organisatie

Solide vastlegging van bestede uren met minimale inspanning

h

Urenregistratie + Facturatie

Dankzij de timerfunctie registreert iedere medewerker eenvoudig de facturabele uren. De bestede tijd wordt automatisch verwerkt in de factuur, zodat u dit niet handmatig hoeft te doen en de klant de juiste factuur ontvangt.


  • Solide onderbouwing
  • Opgeslagen in dossier
  • Factuur in huisstijl
  • Snel en effectief

Urenregistratie + Producten

Vooraf stelt u een in- en verkoopprijs in en wordt het product gekoppeld aan een vast uurtarief. Op basis van deze gegevens wordt de vergoeding automatisch berekend en past u gemakkelijk een korting toe. 


  • Correcte prijzen
  • Zelf aan te passen
  • Inzicht in marges
  • Gekoppeld aan product

Urenregistratie + CRM

Vanuit het CRM in Elements ziet u in één oogopslag hoeveel tijd uw organisatie besteed heeft aan de klant. Bovendien ziet u direct aan welke producten en diensten deze uren besteed zijn en kunt u verschillende jaren vergelijken.


  • Efficiënt tijdmanagement
  • Op de minuut nauwkeurig
  • Vastlegging op klantniveau
  • Contactverloop inzichtelijk

d

Urenregistratie + Rapportages

In de rapportagemanager heeft u inzicht in de uren die nog gefactureerd moeten worden. Zo ziet u direct welke inkomsten er nog in de pijplijn zitten en welke klanten nog een factuur moeten ontvangen.


  • Inzicht in inkomsten
  • Actuele managementdata
  • Filteren op datum
  • Filteren op dossierstatus

Volledige integratie van functionaliteiten

Elements is natuurlijk veel meer dan alleen urenregistratie. Elements beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschikt u over alle klantgegevens, vanuit één integraal platform.

CRM

✔ Nooit meer handmatig gegevens overnemen
✔ Alle gegevens verzameld in één klantdossier

Workflows

✔ Automatiseer standaard werkzaamheden
✔ Elimineer onnodige handelingen

Productmanagement

✔ Automatische verwerking van HDN, ADN, Aplaza en Risk berichten
✔ Wegboeken van prolongaties en mutaties

Documentmanagement

✔ Geen stapels met papierwerk meer
✔ Digitaal documenten uitwisselen met klanten

Communicatie

✔ Alle communicatie samengebracht in één dossier
✔ Persoonlijke en gezamenlijke e-mailmappen

Agenda en taken

✔ Eenvoudig afspraken inplannen voor u en uw collega’s
✔ Taken van uw bedrijf inzien, verzetten en overnemen

Digimap

✔ Veilig klantportaal in eigen huisstijl
✔ Klant heeft actueel inzicht in zijn gegevens

Boekhouding

✔ Solide financiële verantwoording
✔ Geautomatiseerd facturen versturen

Rapportages

✔ Wekelijks automatische managementinformatie
✔ Overzicht in bedrijfsactiviteiten

Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen

Welkom bij Faster Forward

Contactformulier