Rapportages en campagnes

Elements CRM-data voor management rapportages en sales

Slim gebruikmaken van data met management rapportages

Alle gegevens die medewerkers in Elements invoeren kunnen automatisch worden verwerkt tot waardevolle management rapportages. Verzekeringskantoren kunnen zo bijvoorbeeld alle lopende schadeverzekeringen in beeld brengen, een overzicht genereren van de top 10 klanten, of zien welke klanten er in een bepaalde maand jarig zijn. Op elke in de CRM-database ingevoerde waarde kan een selectie worden gemaakt. De rapportages die Elements produceert zijn zowel operationeel als strategisch te gebruiken voor managementdoeleinden, maar kunnen dus ook dienen ter inspiratie voor doelgerichte marketingacties.

Haal het maximale uit klantdata

N

Signaleer commerciële kansen

Het aflopen van een rentevaste periode gemist? Elements maakt desgewenst een management rapportage die in chronologische volgorde vertelt bij welke klanten dit het komende kwartaal aan de orde is. Zo zijn er vele kansen te bedenken en te vertalen naar overzichtelijke rapportages. De rapportagemanager helpt hierbij.

N

24/7 inzicht via de rapportagemanager

De rapportagemanager vertaalt elke behoefte aan inzicht naar een of meerdere overzichtelijke rapportages. Bijvoorbeeld een overzicht van het onderhanden werk, van de schadeaanvragen die op enig moment lopen, of van het aantal nieuw afgesloten contracten per medewerker.

N

Voorbeelden van standaardrapportages

Om het maximale uit de verzamelde CRM-database te halen, bevat Elements een aantal voorgeprogrammeerde standaardrapportages. Voorbeelden zijn onder meer:

  • Overzicht suspects en prospects op basis van relatietype
  • Klantgegevens met hypotheekgegevens
  • Provisiewachtrij per product
  • Klanten met hypotheekrente vervaldatum binnen 4 maanden
  • Offertes met einde rentevast binnen 4 maanden
  • Renteoverzicht uit de dossiers inclusief productgegevens
  • Maatschappij vergoedingen overzicht per week
  • Ontbrekende IBAN-rekeningnummers organisaties
N

Creëer zelf maatwerkcampagnes

De campagnemanager in Elements helpt bij het snel en eenvoudig samenstellen en versturen van gepersonaliseerde nieuwsbrieven, e-mails, brieven of sms-berichten naar een zorgvuldig geselecteerde groep klanten. Zo wordt interessant nieuws over een startershypotheek alleen verstuurd naar alle starters in de database.

Eén systeem voor uw organisatie

Klant- en productdata gericht omzetten in rapportages en campagnes

Rapportages + CRM

Een correct gevuld CRM systeem vormt de basis voor uitgebreide rapportages. Denk hierbij aan een overzicht van de aankomende verjaardagen, het gebruik van de Digimap of het aantal nieuw afgesloten contracten per medewerker.


  • Inzicht in dossierstatus
  • Resultaat per medewerker
  • Filteren binnen klanten
  • Deadlines controleren

Rapportages + Producten

Alle productgegevens verwerkt Elements tot overzichtelijke rapportages waarin u kunt filteren. Denk hierbij aan: hypotheken per maatschappij, aflopende renteperiodes, schadeaanvragen en provisiewachtrijen. 


  • Inzicht in portefeuille
  • Inzicht in offertestatus
  • Filteren op hypotheken
  • Filteren op verzekeringen

Campagnes + CRM

Met Elements maakt u eenvoudig klantgroepen aan, die u koppelt aan marketing- en salescampagnes. Hierdoor kunt u moeiteloos gerichte nieuwsbrieven versturen om uw klanten optimaal te bedienen.


  • Relevante e-mails
  • Nieuwsbrieven in huisstijl
  • Zelf selecties maken
  • Klant op de hoogte

p

Campagnes + Producten

Met de campagnemanger verstuurt u gerichte informatie, om de kansen in uw bestaande klantportefeuille te benutten. Denk hierbij aan klanten met aflopende renteperiodes of zonder een bepaald type verzekering. 


  • Eenvoudig samengesteld
  • Wettelijke zorgplicht
  • Acties op afloopdata
  • Klant geïnformeerd

Creëer overzicht voor alle medewerkers

Het zoeken verschillende systemen is verleden tijd. Met Elements beschikt u over alle essentiële softwaretools vanuit één integraal platform. Alle klantgegevens zijn in een paar klikken beschikbaar. Zo beschikt u over alle benodigde informatie, vanuit één integraal platform.

Elements CRM

CRM

Alle gegevens in één klantdossier

Elements Documentmanagement

Documentmanagement

Geen stapels papierwerk meer

Elements Digimap

Mijn omgeving

Veilig klantportaal in eigen huisstijl

Elements Managementinformatie

Managementinformatie

Inzicht in bedrijfsresultaten

Elements Workflows

Workflows

Uniforme werkprocessen

Elements communicatie

Communicatie

Alle communicatie in één systeem

Elements Boekhouding

Boekhouding

Overzichtelijk boekhouden en factureren

Elements Productmanagement

Productmanagement

Beheer hypotheken en verzekeringen

Elements Agenda en taken

Agenda en taken

Eenvoudig samenwerken met klanten en collega’s

Elements Urenregistratie

Urenregistratie

Vastlegging en inzicht in bestede tijd

Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen

Klantenservice Faster Forward

Contactformulier