Inzicht in klanten

Klantgegevens beheren met CRM

Het Customer Relationship Management (CRM) systeem van Elements biedt alle mogelijkheden om klantrelaties in kaart te brengen. Naast standaardgegevens, zoals naam en adres, worden alle producten en diensten hier opgeslagen. Bovendien zie je in één oogopslag welke e-mails de klant heeft ontvangen en welke facturen nog betaald moeten worden.

 

5 voordelen van een CRM systeem

  • Alle klant- en familiegegevens in één dossier
  • Klantreis vanaf het eerste moment vastgelegd
  • Eén centraal overzicht van alle communicatie en registraties
  • Geautomatiseerde meldingen van acties en gebeurtenissen
  • Automatisch nieuwe dossiers aanmaken vanuit contactformulier
Elements CRM

Meer overzicht, minder tijd kwijt

Familiegegevens in één dossier

Het klantdossier bevat alle informatie over alle familieleden en maakt in één oogopslag duidelijk welke producten, diensten en kenmerken zij hebben. Zo hoef je niet meer te zoeken naar klantinformatie. Daarmee vormt deze integrale informatie de basis voor alle Elements-functionaliteiten.

Elements dossier

Communicatie in één overzicht

Het online CRM systeem bewaart alle correspondentie, afspraken, taken, documenten en registraties tussen adviseurs, klanten en maatschappijen. Je hebt overal inzicht in de communicatie van collega’s in klantdossiers. Op die manier is iedereen altijd op de hoogte van het meest recente contactmoment en wordt dubbel werk voorkomen.

Automatische meldingen

Van een aflopende verzekering of hypotheek tot verjaardagen en geboortedata van (klein)kinderen: Elements biedt de mogelijkheid om tal van belangrijke data en life events toe te voegen aan het klantdossier. En dankzij de koppeling met de Nationale Hypotheekbond, krijg je meldingen bij verhuizingen of aflopende rentevast periodes. Zo kan je hier eenvoudig op inspelen. 

Van online aanvraag tot nieuw dossier

Vult een potentiële klant een online contactformulier in? Elements analyseert de gegevens en maakt een nieuw klantdossier en een taak voor jou aan. Zo vergeet je nooit om een klant op te volgen.

Vooruitdenkers beheren klanten met Elements

Marc van Poundwise

CRM zorgt voor structuur dankzij de dossiervorming met documenten en communicatie.

Jaco Dijkshoorn
Adviseur Financieel Fit

Lees Jaco’s verhaal »

Marco van KOK Advies

Een enorme stap vooruit: verzekeringen, hypotheken en pensioenen in één systeem.

Arno Kerkvliet
Manager Omnis Financieel Adviesgroep

Lees Arno’s verhaal »

Patrick van Baar Advies

We worden met taken er automatisch aan herinnerd om klanten op tijd te benaderen.

Sander van der Vis
Eigenaar All4Finance

Lees Sander’s verhaal »

w

CRM + Communicatie

Inkomende en uitgaande communicatie wordt automatisch geregistreerd onder het klantdossier. Zo beschik je direct over de laatste communicatie. Bovendien zien alle afdelingen de e-mails en gesprekken met jullie klanten.


  • Afspraken
  • Nieuwsbrieven
  • Telefonisch contact
  • Notities

f

CRM + Workflows

De klant altijd op de hoogte en jij hoeft minder handmatig werk te verrichten. Met klantdata in het CRM worden  bedrijfsprocessen geautomatiseerd en verlopen processen volgens een gestructureerde werkwijze.


  • Status aanvragen bijgewerkt
  • Offertes opgesteld
  • E-mails klaargezet
  • Acties geregistreerd

CRM + uwkluis

Vanuit het CRM vraag je in een paar klikken gegevens en documenten op. Jouw klanten kunnen vervolgens documenten uploaden, de status van hun hypotheekaanvraag zien en hun gegevens wijzigen in het klantportaal (uwkluis).


  • Documenten in CRM
  • Portaal in huisstijl
  • Klant op de hoogte
  • Geborgd voor AVG

CRM + Rapportages

De gegevens in de klantdossier vormen de basis voor uitgebreide rapportages en selecties. Denk hierbij aan een overzicht van de lopende schadeaanvragen of het aantal nieuw afgesloten contracten per medewerker.


  • Inzicht in portefeuille
  • Resultaat per medewerker
  • Filteren binnen klanten
  • Deadlines controleren

Profiteer van alle tools

Elements is veel meer dan alleen CRM. De all finance oplossing beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschik je over alle benodigde tools, vanuit één integraal platform.

Elements Documentmanagement

Documentmanagement

Geen stapels papierwerk meer

Elements Digimap

Mijn omgeving

Veilig klantportaal in eigen huisstijl

Elements Urenregistratie

Urenregistratie

Vastlegging en inzicht in bestede tijd

Elements Managementinformatie

Managementinformatie

Inzicht in bedrijfsresultaten

Elements Workflows

Workflows

Uniforme werkprocessen

Elements communicatie

Communicatie

Alle communicatie in één systeem

Elements Boekhouding

Boekhouding

Overzichtelijk boekhouden en factureren

Elements Productmanagement

Productmanagement

Beheer hypotheken en verzekeringen

Elements Agenda en taken

Agenda en taken

Eenvoudig samenwerken met klanten en collega’s

Elements Rapportages

Rapportages

Nauwkeurige overzichten van  bedrijfsactiviteiten

Groei door met Elements CRM

Dimitri, Inge of Erwin laten je alle features zien tijdens een live demo

sales team
Elements demo