CRM

Alle klantgegevens online te benaderen

CRM voor maximaal rendement

  • Alle klant- en familiegegevens in één dossier
  • Automatisch aanmaken prospectdossier vanuit contactformulier
  • Eén centraal overzicht van alle communicatie en registraties
  • Geautomatiseerde meldingen van acties en gebeurtenissen

Wat levert een CRM-systeem op?

Wat is de actieve status van een relatie (klant, suspect, prospect of target)? Hoe staat het met een bepaalde offerte? Wat is de planning voor een bepaald klanttraject? Een goed systeem voor Customer Relationship Management (CRM) biedt inzicht en ondersteuning bij het efficiënt beheren van alle contacten met huidige en potentiële klanten.

De slimme workflows in Elements nemen de backoffice een groot deel van het werk uit handen. De geïntegreerde campagnemanager maakt het mogelijk om periodiek een zorgvuldig samengestelde nieuwsbrief te versturen. En automatisch gegenereerde rapportages helpen bij het nemen van de juiste operationele en strategische beslissingen. Op die manier zorgt de CRM-module van Elements voor een hogere klanttevredenheid én een hogere conversie.

Top 4 CRM-functionaliteiten

N

Alle klant- en familiegegevens in één dossier

Het klantdossier bevat alle informatie over een klant en maakt in één oogopslag duidelijk welke producten en diensten hij afneemt. Familieleden kunnen bovendien eenvoudig toegevoegd worden. Daarmee vormt deze integrale informatie de basis voor alle Elements-functionaliteiten.

N

Eén centraal overzicht van alle communicatie en registraties

Het CRM-systeem bewaart alle correspondentie, afspraken, taken, documenten en registraties tussen de adviseur, klanten en maatschappijen. Via zelfgecreëerde CRM-kenmerken kan de adviseur gepersonaliseerde acties uitvoeren, zoals het versturen van een mailing aan iedereen met een reisverzekering. Ook kan de adviseur (naast zijn eigen correspondentie) de communicatie van collega’s binnen een bepaald klantdossier inzien. Op die manier is iedereen altijd op de hoogte van het meest recente contactmoment en wordt dubbel werk voorkomen.

 

N

Van online aanvraag tot nieuw dossier

Vult een potentiële klant een online contactformulier in? Elements analyseert de ingevulde gegevens en maakt vervolgens (mits er geen dubbelingen zijn met een bestaande klant) automatisch een nieuw klantdossier aan. Zo blijft de database te allen tijde schoon.
N

Geautomatiseerde meldingen

Van een aflopende verzekering of hypotheek tot verjaardagen en geboortedata van (klein)kinderen: Elements biedt de mogelijkheid om tal van belangrijke data en life events toe te voegen aan het klantdossier. Ook bevat Elements, dankzij de koppeling met de database van de Nationale Hypotheek Bond, alle relevante informatie over zaken als verhuizingen of het einde van een rentevaste periode.

De adviseur krijgt vanzelf een melding op het moment dat hij hierop kan inspelen. Deze automatische meldingen zitten standaard verwerkt in de workflows van Elements.

“Dossiervorming opbouwen, communiceren met de klant, bijbehorende registraties aanmaken en stukken verzamelen zijn de meest voorkomende zaken waar Faster Forward Elements voor wordt ingezet. Vele mogelijkheden die allen zorgen voor structuur.”

Jaco Dijkshoorn
De Hypotheekadviseur

“Wanneer je met 7 man werkt, waarvan een aantal parttime, moet de overdracht van informatie optimaal zijn. Alle gegevens en contactmomenten vinden we terug in het klantdossier in Elements. Het maakt niet uit wie de klant heeft gesproken, iedereen kan alle gesprekken inzien.”

Sander van der Vis
All 4 Finance Hypotheken

“Het grootste verschil sinds wij met Faster Forward Elements werken is ongetwijfeld de verandering in samenwerking. Iedere werknemer werkt nu in het klantdossier, vroeger werkten we in mapjes met documenten, daarnaast hadden we Outlook voor alle communicatie. Dat regelen we nu allemaal vanuit Elements”

Sivi Goedan
Qualiora Groep

Functionaliteiten combineren = vooruitdenken

Elements is natuurlijk veel meer dan alleen CRM. Elements beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschikt u over alle klantgegevens, vanuit één integraal platform.

CRM

✔ Nooit meer handmatig gegevens overnemen
✔ Alle gegevens verzameld in één klantdossier

Workflows

✔ Automatiseer standaard werkzaamheden
✔ Elimineer onnodige handelingen

Productmanagement

✔ Automatische verwerking van HDN, ADN, Aplaza en Risk berichten
✔ Wegboeken van prolongaties en mutaties

Documentmanagement

✔ Geen stapels met papierwerk meer
✔ Digitaal documenten uitwisselen met klanten

Communicatie

✔ Alle communicatie samengebracht in één dossier
✔ Persoonlijke en gezamenlijke e-mailmappen

Agenda en taken

✔ Eenvoudig afspraken inplannen voor u en uw collega’s
✔ Taken van uw bedrijf inzien, verzetten en overnemen

Digimap

✔ Veilig klantportaal in eigen huisstijl
✔ Klant heeft actueel inzicht in zijn gegevens

Boekhouding

✔ Solide financiële verantwoording
✔ Geautomatiseerd facturen versturen

Rapportages

✔ Wekelijks automatische managementinformatie
✔ Overzicht in bedrijfsactiviteiten

Urenregistratie

✔ Efficiënter werken en plannen
✔ Uren eenvoudig koppelen aan facturatie

Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie

Ontdek waarom 4000+ gebruikers je voor gingen.

Contactformulier