CRM
Alle klantgegevens online te benaderen
CRM voor maximaal rendement
- Alle klant- en familiegegevens in één dossier
- Automatisch aanmaken prospectdossier vanuit contactformulier
- Eén centraal overzicht van alle communicatie en registraties
- Geautomatiseerde meldingen van acties en gebeurtenissen
Wat levert een CRM-systeem op?
Wat is de actieve status van een relatie (klant, suspect, prospect of target)? Hoe staat het met een bepaalde offerte? Wat is de planning voor een bepaald klanttraject? Een goed systeem voor Customer Relationship Management (CRM) biedt inzicht en ondersteuning bij het efficiënt beheren van alle contacten met huidige en potentiële klanten.
De slimme workflows in Elements nemen de backoffice een groot deel van het werk uit handen. De geïntegreerde campagnemanager maakt het mogelijk om periodiek een zorgvuldig samengestelde nieuwsbrief te versturen. En automatisch gegenereerde rapportages helpen bij het nemen van de juiste operationele en strategische beslissingen. Op die manier zorgt de CRM-module van Elements voor een hogere klanttevredenheid én een hogere conversie.

Top 4 CRM-functionaliteiten
Alle klant- en familiegegevens in één dossier
Het klantdossier bevat alle informatie over een klant en maakt in één oogopslag duidelijk welke producten en diensten hij afneemt. Familieleden kunnen bovendien eenvoudig toegevoegd worden. Daarmee vormt deze integrale informatie de basis voor alle Elements-functionaliteiten.
Eén centraal overzicht van alle communicatie en registraties
Van online aanvraag tot nieuw dossier
Geautomatiseerde meldingen
De adviseur krijgt vanzelf een melding op het moment dat hij hierop kan inspelen. Deze automatische meldingen zitten standaard verwerkt in de workflows van Elements.
Functionaliteiten combineren = vooruitdenken
Elements is natuurlijk veel meer dan alleen CRM. Elements beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschikt u over alle klantgegevens, vanuit één integraal platform.
CRM
✔ Nooit meer handmatig gegevens overnemen
✔ Alle gegevens verzameld in één klantdossier
Workflows
✔ Automatiseer standaard werkzaamheden
✔ Elimineer onnodige handelingen
Productmanagement
✔ Automatische verwerking van HDN, ADN, Aplaza en Risk berichten
✔ Wegboeken van prolongaties en mutaties
Documentmanagement
✔ Geen stapels met papierwerk meer
✔ Digitaal documenten uitwisselen met klanten
Communicatie
✔ Alle communicatie samengebracht in één dossier
✔ Persoonlijke en gezamenlijke e-mailmappen
Agenda en taken
✔ Eenvoudig afspraken inplannen voor u en uw collega’s
✔ Taken van uw bedrijf inzien, verzetten en overnemen
Digimap
✔ Veilig klantportaal in eigen huisstijl
✔ Klant heeft actueel inzicht in zijn gegevens
Boekhouding
✔ Solide financiële verantwoording
✔ Geautomatiseerd facturen versturen
Rapportages
✔ Wekelijks automatische managementinformatie
✔ Overzicht in bedrijfsactiviteiten
Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie
Ontdek waarom 4000+ gebruikers je voor gingen.
