Online CRM systeem

Alle klantgegevens online te benaderen in één dossier

Online CRM systeem voor maximaal rendement

Het Customer Relationship Management (CRM) systeem van Elements biedt alle mogelijkheden om uw klantrelaties in kaart te brengen. Naast standaardgegevens, zoals naam en adres, worden alle producten en diensten hier opgeslagen. Ook ziet u bijvoorbeeld in één oogopslag welke e-mails de klant heeft ontvangen en welke facturen nog betaald moeten worden.

 

4 voordelen van een online CRM systeem

  • Alle klant- en familiegegevens in één dossier
  • Eén centraal overzicht van alle communicatie en registraties
  • Geautomatiseerde meldingen van acties en gebeurtenissen
  • Automatisch nieuwe dossiers aanmaken vanuit contactformulier

Wat levert een online CRM-systeem op?

Wat is de actieve status van een relatie (klant, suspect, prospect of target)? Hoe staat het met een bepaalde offerte? Wat is de planning voor een bepaald klanttraject? Een goed systeem voor CRM biedt inzicht en ondersteuning bij het efficiënt beheren van alle contacten met huidige en potentiële klanten.

De slimme workflows in Elements nemen de backoffice een groot deel van het werk uit handen. De geïntegreerde campagnemanager maakt het mogelijk om periodiek een zorgvuldig samengestelde nieuwsbrief te versturen. En automatisch gegenereerde rapportages helpen bij het nemen van de juiste operationele en strategische beslissingen. Op die manier zorgt het online CRM systeem van Elements voor een hogere klanttevredenheid én een hogere conversie.

CRM-systeem

Top 4 CRM-functionaliteiten

N

Alle klant- en familiegegevens in één dossier

Het klantdossier bevat alle informatie over een klant en maakt in één oogopslag duidelijk welke producten en diensten hij afneemt. Familieleden kunnen bovendien eenvoudig toegevoegd worden. Daarmee vormt deze integrale informatie de basis voor alle Elements-functionaliteiten.

N

Eén centraal overzicht van alle communicatie en registraties

Het online CRM systeem bewaart alle correspondentie, afspraken, taken, documenten en registraties tussen de adviseur, klanten en maatschappijen. Via zelfgecreëerde CRM-kenmerken kan de adviseur gepersonaliseerde acties uitvoeren, zoals het versturen van een mailing aan iedereen met een reisverzekering. Ook kan de adviseur (naast zijn eigen correspondentie) de communicatie van collega’s binnen een bepaald klantdossier inzien. Op die manier is iedereen altijd op de hoogte van het meest recente contactmoment en wordt dubbel werk voorkomen.

 

N

Geautomatiseerde meldingen

Van een aflopende verzekering of hypotheek tot verjaardagen en geboortedata van (klein)kinderen: Elements biedt de mogelijkheid om tal van belangrijke data en life events toe te voegen aan het klantdossier. Ook bevat Elements, dankzij de koppeling met de database van de Nationale Hypotheekbond, alle relevante informatie over zaken als verhuizingen of het einde van een rentevaste periode. De adviseur krijgt vanzelf een melding op het moment dat hij hierop kan inspelen. 

N

Van online aanvraag tot nieuw dossier

Vult een potentiële klant een online contactformulier in? Elements analyseert de ingevulde gegevens en maakt vervolgens (mits er geen dubbelingen zijn met een bestaande klant) automatisch een nieuw klantdossier aan. Zo blijft de database te allen tijde schoon.

Eén systeem voor uw organisatie

CRM als hart van uw ICT

w

CRM + Communicatie

Alle inkomende en uitgaande communicatie wordt automatisch geregistreerd onder het klantdossier. Zo beschikt u direct over de laatste communicatie. Bovendien heeft iedere afdeling inzicht in alle gebeurtennissen rondom uw relaties.


  • Afspraken
  • Nieuwsbrieven
  • Telefonisch contact
  • Notities

f

CRM + Workflows

Op basis van de klantdata in het CRM laten de workflows uw bedrijfsprocessen geautomatiseerd en volgens een gestructureerde werkwijze verlopen. Hierdoor is de klant altijd op de hoogte en vermindert u uw handmatige handelingen.


  • Inzicht in actuele status
  • Offertes opstellen
  • E-mails klaarzetten
  • Acties geregistreerd

CRM + mijnDigimap

Vanuit het CRM vraagt u in een paar klikken gegevens op bij uw klanten. Klanten kunnen vervolgens in het klantportaal (mijnDigimap) documenten uploaden, de status van hun hypotheekaanvraag zien en hun gegevens wijzigen.


  • Documenten in CRM
  • Portaal in huisstijl
  • Klant op de hoogte
  • Geborgd voor AVG

CRM + Rapportages

Een correct gevuld CRM systeem vormt de basis voor uitgebreide rapportages. Denk hierbij aan een overzicht van de lopende schadeaanvragen of het aantal nieuw afgesloten contracten per medewerker.


  • Inzicht in portefeuille
  • Resultaat per medewerker
  • Filteren binnen klanten
  • Deadlines controleren

CRM in uw hand met
Faster Forward On Route

Faster Forward On Route is een handige app voor iedere iOS gebruiker van Elements. Met deze app heeft u uw CRM systeem altijd bij de hand. Bovendien heeft u overal toegang tot uw agenda’s, e-mails, productgegevens en documenten.

“Wanneer je met 7 man werkt, waarvan een aantal parttime, moet de overdracht van informatie optimaal zijn. Alle gegevens en contactmomenten vinden we terug in het CRM in Elements. Het maakt niet uit wie de klant heeft gesproken, iedereen kan alle gesprekken inzien.”

Sander van der Vis
All 4 Finance Hypotheken

Dossiervorming opbouwen, communiceren met de klant, bijbehorende registraties aanmaken en stukken verzamelen zijn de meest voorkomende zaken waar het CRM systeem van Elements voor wordt ingezet. Vele mogelijkheden die allen zorgen voor structuur.”

Jaco Dijkshoorn
De Hypotheekadviseur

“Het grootste verschil sinds wij met het CRM binnen Elements werken is ongetwijfeld de verandering in samenwerking. Iedere werknemer werkt nu in het klantdossier. Vroeger werkten we in losse mapjes met documenten, daarnaast hadden we Outlook voor alle communicatie. Dat regelen we nu allemaal vanuit Elements.”

Sivi Goedan
Qualiora Groep

Volledige integratie van functionaliteiten

Elements is veel meer dan alleen CRM. De all finance oplossing beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschikt u over alle klantgegevens, vanuit één integraal platform.

Digimap

✔ Veilig klantportaal in eigen huisstijl
✔ Klant heeft actueel inzicht in zijn gegevens

Workflows

✔ Automatiseer standaard werkzaamheden
✔ Elimineer onnodige handelingen

Productmanagement

✔ Automatische verwerking van HDN, ADN, Aplaza en Risk berichten
✔ Wegboeken van prolongaties en mutaties

Documentmanagement

✔ Geen stapels met papierwerk meer
✔ Digitaal documenten uitwisselen met klanten

Communicatie

✔ Alle communicatie samengebracht in één dossier
✔ Persoonlijke en gezamenlijke e-mailmappen

Agenda en taken

✔ Eenvoudig afspraken inplannen voor u en uw collega’s
✔ Taken van uw bedrijf inzien, verzetten en overnemen

Urenregistratie

✔ Efficiënter werken en plannen
✔ Uren eenvoudig koppelen aan facturatie

Boekhouding

✔ Solide financiële verantwoording
✔ Geautomatiseerd facturen versturen

Rapportages

✔ Wekelijks automatische managementinformatie
✔ Overzicht in bedrijfsactiviteiten

Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen

Klantenservice Faster Forward

Contactformulier