Communicatie
Stroomlijn de communicatie met klanten via Elements CRM
6 handige communicatie-oplossingen
- Centrale registratie van al het telefoonverkeer
- Slimme e-mail-templates
- Volledig inzicht in het e-mailverkeer
- Snel notities maken
- Offline communicatie digitaal ondersteund en opgeslagen
- Sms-berichten versturen vanuit Elements
Alle communicatiestromen automatisch opgeslagen in het juiste klantdossier
Het toenemende aantal communicatiekanalen stelt veel hypotheekadviseurs en verzekeraars voor uitdagingen. Elements koppelt alle uitgaande en binnenkomende communicatiestromen (e-mails, brieven, sms-berichten en telefoonverkeer) automatisch aan de juiste persoon en relatie. Vervolgens wordt alle communicatie overzichtelijk en chronologisch opgeslagen in het klantdossier. De adviseur is hierdoor altijd op de hoogte van alle contactmomenten van hemzelf én zijn collega’s.

6 handige communicatie-oplossingen
Centrale registratie van al het telefoonverkeer
Elements biedt de mogelijkheid om de telefonie te koppelen aan de software. Dit stelt de adviseur in staat om te bellen vanuit een klantdossier en ondertussen gespreksnotities vast te leggen in een overzichtelijk gespreksverslag. Bij inkomende telefoontjes herkent Elements de beller en krijgt de adviseur de vraag of hij het bijbehorende klantdossier wil openen. Contactmomenten worden op die manier structureel bijgewerkt in de verschillende klantdossiers.
Slimme e-mail-templates
De gestandaardiseerde teksten en e-mail-templates zorgen organisatie-breed voor één uniforme, professionele uitstraling. Ook zorgen templates voor een enorme tijdwinst doordat de adviseur standaardmails niet meer volledig hoeft uit te schrijven.
Volledig inzicht in het e-mailverkeer
Elements kan volledig worden gesynchroniseerd met een e-mailaccount. Via de Elements-app kunnen adviseurs zo ook onderweg het allerlaatste e-mailverkeer met een specifieke klant bekijken; alle inkomende en uitgaande e-mails worden automatisch herkend en bewaard in het juiste klantdossier. Dat geldt dus ook voor door collega’s gestuurde e-mails.
Snel notities maken
Elements biedt de mogelijkheid om willekeurige notities te maken bij een klantdossier. Bij urgente berichten plaatst Elements een uitroepteken.
Offline communicatie digitaal ondersteund en opgeslagen
Het versturen van poststukken begint bij Elements in een vooraf opgestelde of eventueel een lege template. Elements importeert – naast alle benodigde klantgegevens – ook de huisstijl voor bepaalde documenten. Een professionele uitstraling, juistheid van gegevens en correcte digitale opslag zijn dus altijd gegarandeerd.
Sms-berichten versturen vanuit Elements
Sms-berichten kan de adviseur rechtstreeks vanuit Elements versturen. Dat kan handig zijn als herinnering voorafgaand aan een afspraak, of als laagdrempelige reminder als er nog bepaalde stukken ontbreken. Elk sms-bericht slaat Elements automatisch op in het juiste klantdossier.
Eén systeem voor uw organisatie
Communicatiestromen aangestuurd en vastgelegd in één systeem
Communicatie + CRM
Alle inkomende en uitgaande communicatie wordt automatisch geregistreerd onder het klantdossier. Zo beschikt u direct over de laatste communicatie. Bovendien heeft iedere afdeling inzicht in alle gebeurtennisen rondom uw relaties.
- Afspraken
- Nieuwsbrieven
- Telefonisch contact
- Notities
Communicatie + Workflows
De workflow haalt teksten op die u vooraf heeft ingesteld. Deze gestandaardiseerde teksten en e-mail-templates zorgen organisatie-breed voor een uniforme, professionele uitstraling. Daarnaast zorgen ze voor een enorme tijdwinst.
- E-mails in huisstijl
- Brieven in huisstijl
- SMS’en versturen
- Offertes opstellen
Communicatie + Producten
Alle communicatie over een hypotheek- of verzekeringsaanvraag wordt gelogd onder het bijbehorende product. Bovendien worden e-mails naar de klant over hun lopende aanvraag automatisch klaargezet.
- Afspraken vastgelegd
- E-mailverkeer gelogd
- Klantupdates klaargezet
- Uniforme werkwijze
Communicatie + Wetgeving
In Elements slaat u alle e-mails en telefoongesprekken centraal op onder het klantdossier. Bovendien kunt u een klantsamenvatting en verwerkingsregister exporteren. Zo heeft u al uw handelingen altijd aantoonbaar.
- Inzicht wie met data werkt
- Geborgd voor wetgeving
- Alle communicatiestromen
- Veilig opgeslagen
E-mails in uw broekzak met
Faster Forward On Route
Faster Forward On Route is een handige app voor iOS en Android. Met deze app heeft u uw e-mails van en naar de klant altijd bij de hand. Bovendien heeft u overal toegang tot uw klantdossiers, agenda’s, productgegevens en documenten.

Bied uw medewerkers de juiste tools
Elements is veel meer dan alleen communicatie. U beschikt over alle essentiële softwaretools vanuit één integraal platform, waarbij het klantdossier het hart vormt. Schakel in een paar klikken over naar een andere module. Alle informatie is een paar klikken beschikbaar. Zo werkt efficiënt samen met collega’s, klanten en partners.
CRM
Alle gegevens in één klantdossier
Documentmanagement
Geen stapels papierwerk meer
Mijn omgeving
Veilig klantportaal in eigen huisstijl
Urenregistratie
Vastlegging en inzicht in bestede tijd
Workflows
Uniforme werkprocessen
Boekhouding
Overzichtelijk boekhouden en factureren
Managementinformatie
Inzicht in bedrijfsresultaten
Productmanagement
Beheer hypotheken en verzekeringen
Agenda en taken
Eenvoudig samenwerken met klanten en collega’s
Rapportages
Nauwkeurige overzichten van bedrijfsactiviteiten
Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie
Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen
