Communicatie

Stroomlijn de communicatie met klanten via Elements CRM

6 handige communicatie-oplossingen

  • Centrale registratie van al het telefoonverkeer
  • Slimme e-mail-templates
  • Volledig inzicht in het e-mailverkeer
  • Snel notities maken
  • Offline communicatie digitaal ondersteund en opgeslagen
  • Sms-berichten versturen vanuit Elements

Alle communicatiestromen automatisch opgeslagen in het juiste klantdossier

Het toenemende aantal communicatiekanalen stelt veel hypotheekadviseurs en verzekeraars voor uitdagingen. Elements koppelt alle uitgaande en binnenkomende communicatiestromen (e-mails, brieven, sms-berichten en telefoonverkeer) automatisch aan de juiste persoon en relatie. Vervolgens wordt alle communicatie overzichtelijk en chronologisch opgeslagen in het klantdossier. De adviseur is hierdoor altijd op de hoogte van alle contactmomenten van hemzelf én zijn collega’s.

6 handige communicatie-oplossingen

N

Centrale registratie van al het telefoonverkeer

Elements biedt de mogelijkheid om de telefonie te koppelen aan de software. Dit stelt de adviseur in staat om te bellen vanuit een klantdossier en ondertussen gespreksnotities vast te leggen in een overzichtelijk gespreksverslag. Bij inkomende telefoontjes herkent Elements de beller en krijgt de adviseur de vraag of hij het bijbehorende klantdossier wil openen. Contactmomenten worden op die manier structureel bijgewerkt in de verschillende klantdossiers.

N

Slimme e-mail-templates

De gestandaardiseerde teksten en e-mail-templates zorgen organisatie-breed voor één uniforme, professionele uitstraling. Ook zorgen templates voor een enorme tijdwinst doordat de adviseur standaardmails niet meer volledig hoeft uit te schrijven.

N

Volledig inzicht in het e-mailverkeer

Elements kan volledig worden gesynchroniseerd met een e-mailaccount. Via de Elements-app kunnen adviseurs zo ook onderweg het allerlaatste e-mailverkeer met een specifieke klant bekijken; alle inkomende en uitgaande e-mails worden automatisch herkend en bewaard in het juiste klantdossier. Dat geldt dus ook voor door collega’s gestuurde e-mails.

N

Snel notities maken

Elements biedt de mogelijkheid om willekeurige notities te maken bij een klantdossier. Bij urgente berichten plaatst Elements een uitroepteken.

N

Offline communicatie digitaal ondersteund en opgeslagen

Het versturen van poststukken begint bij Elements in een vooraf opgestelde of eventueel een lege template. Elements importeert – naast alle benodigde klantgegevens – ook de huisstijl voor bepaalde documenten. Een professionele uitstraling, juistheid van gegevens en correcte digitale opslag zijn dus altijd gegarandeerd.

N

Sms-berichten versturen vanuit Elements

Sms-berichten kan de adviseur rechtstreeks vanuit Elements versturen. Dat kan handig zijn als herinnering voorafgaand aan een afspraak, of als laagdrempelige reminder als er nog bepaalde stukken ontbreken. Elk sms-bericht slaat Elements automatisch op in het juiste klantdossier.

“Sowieso is de overgang van Outlook naar Elements voor wat betreft de e-mail een vooruitgang. Neem alleen al die rij met mappen. Nu staan de e-mails onder het juiste klantdossier. Dat is ideaal. Wanneer we op zoek zijn naar een bepaalde e-mailwisseling kunnen we die zo vinden. Dat bespaart veel tijd.”

Jaco Dijkshoorn
De hypotheekadviseur

“Bij Qualiora werkten er in 2012 zo’n 6 medewerkers, dit is intussen doorgegroeid naar 14. Het wordt dan steeds belangrijker om informatie omtrent communicatie en documenten op een toegankelijke manier met elkaar te delen. Elements vult dat probleemloos in.”

– Sivi Goedan
Qualiora Groep

“Vanuit de workflows communiceren we snel en persoonlijk in onze eigenlijk huisstijl. Ook kunnen we alle communicatie eenvoudig en zelfstandig aanpassen, wat het efficiënt werken verhoogd.”

– Katinka de Graaf
Hyppe

”De communicatie met de klant die gegenereerd wordt vanuit de workflows vormen de leidraad voor ons werkproces. En ondanks dat verschillende medewerkers aan één dossier werken, is de laatste communicatie altijd inzichtelijk.”

Stefanie Becker
Ooms Makelaars en Financieel Adviseurs

Functionaliteiten combineren = vooruitdenken

Elements is natuurlijk veel meer dan alleen communicatie. Elements beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschikt u over alle klantgegevens, vanuit één integraal platform.

CRM

✔ Nooit meer handmatig gegevens overnemen
✔ Alle gegevens verzameld in één klantdossier

Workflows

✔ Automatiseer standaard werkzaamheden
✔ Elimineer onnodige handelingen

Productmanagement

✔ Automatische verwerking van HDN, ADN, Aplaza en Risk berichten
✔ Wegboeken van prolongaties en mutaties

Documentmanagement

✔ Geen stapels met papierwerk meer
✔ Digitaal documenten uitwisselen met klanten

Communicatie

✔ Alle communicatie samengebracht in één dossier
✔ Persoonlijke en gezamenlijke e-mailmappen

Agenda en taken

✔ Eenvoudig afspraken inplannen voor u en uw collega’s
✔ Taken van uw bedrijf inzien, verzetten en overnemen

Digimap

✔ Veilig klantportaal in eigen huisstijl
✔ Klant heeft actueel inzicht in zijn gegevens

Boekhouding

✔ Solide financiële verantwoording
✔ Geautomatiseerd facturen versturen

Rapportages

✔ Wekelijks automatische managementinformatie
✔ Overzicht in bedrijfsactiviteiten

Urenregistratie

✔ Efficiënter werken en plannen
✔ Uren eenvoudig koppelen aan facturatie

Ervaar de kracht van Elements vraag een persoonlijke demonstratie aan

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen.

Contactformulier