Complete boekhoudsoftware

Boekhoudsoftware voor grote en kleine organisaties

Boekhoudsoftware Elements

Met de boekhoud software van Elements heeft u een compleet en gebruiksvriendelijk systeem om vanaf elke locatie uw boekhouding en facturatie bij te houden. De software is ingericht voor grote én kleine organisaties.

Met Elements heeft u de volledige boekhouding en facturatie, alle incasso- en excassoboekingen, boekjaren, de debiteuren- en crediteurenadministratie. Kortom, Elements is standaard uitgerust met een volwaardig boekhoudpakket. Dit biedt (naast tijdwinst) de benodigde input voor alle operationele en strategische managementbeslissingen.

Onmisbare functies voor elke organisatie

Elements biedt verschillende onmisbare functies voor elke organisatie. Wij hebben drie voordelen voor u op een rij gezet.

  • Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding
  • Eenvoudig factureren
  • Automatisch facturen versturen via post of e-mail
Boekhoudsoftware van Elements

3 voordelen van de boekhouding- en facturatie tool

Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding

Alle verzonden facturen en de volledige boekhouding worden geautomatiseerd en overzichtelijk verwerkt in Elements. Heldere overzichten bieden realtime inzicht in de omzet, openstaande posten, resultaten en andere cijfers.

Automatisch facturen versturen via post of e-mail

Facturen versturen per mail? De workflow-engine zorgt ervoor dat facturen op de juiste dag en tijd worden verstuurd. Bij het versturen van facturen per post zorgt Elements ervoor dat de facturen op het juiste tijdstip klaarliggen op de printer.

Eenvoudig factureren

NAW-gegevens, uren, productgegevens, omschrijvingen, bedragen en BTW schrijft Elements automatisch weg op elke factuur. Daarmee behoort het handmatig overnemen van te factureren uren en bijbehorende bedragen tot het verleden. Facturen die maandelijks terugkomen hoeven uiteraard maar één keer te worden aangemaakt. Ook incassobatches en aanmaningen worden automatisch klaargezet en verstuurd. Het voordeel: tijdwinst en een minimale kans op fouten.

Eén systeem voor uw organisatie

Complete boekhoudsoftware geïntegreerd in het CRM systeem

Boekhouding + CRM

Vanuit het CRM beschikt u over een optimaal administratief systeem voor een solide financiële verantwoording. Bovendien zijn alle facturen, provisies en vergoedingen direct inzichtelijk op klantniveau. Zo behoudt u het overzicht.


  • Inzicht in boekingen
  • Inzicht in facturen
  • Filteren op product
  • Filteren op jaartal

Boekhouding + Rapportages

Met een correct gevulde boekhouding creeërt u direct uitgebreide rapportages. Denk hierbij aan een overzicht van grootboekrekeningen, openstaande crediteuren posten en winst- en verliesrekeningen.


  • Financieel overzicht
  • Meerdere administraties
  • Boekjaren vergelijken
  • Filteren binnen facturen

Facturatie + Documenten

Alle facturen worden automatisch als documenten opgeslagen in het bijbehorende klantdossier. Zo hoeft u deze niet meer te printen of scannen en heeft u direct overzicht in (on)betaalde facturen.


  • Inzicht in actuele status
  • Papierloos werken
  • Direct overzicht
  • Tijdbesparend

h

Facturatie + Workflows

De workflow maakt automatisch een offerte aan, op basis van de bedragen en huisstijl die u vooraf heeft ingesteld. Deze gestandaardiseerde offertes zorgen voor een enorme tijdwinst en een professionele uitstraling.


  • Minder handmatig werk
  • Automatisch berekend
  • Uniforme uitstraling
  • Vaste werkwijze

Voor advieskantoren die vooruitdenken

Boekhouder

Door onze alles-in-één software zijn ook onze boekhouding en facturatie geautomatiseerd.

Katinka de Graaf
Projecten & Processen bij Hyppe

Lees Katinka’s verhaal »

Arno Omnis

We hebben een enorme stap vooruit gezet doordat ook de boekhouding is geïntegreerd in Elements.

Arno Kerkvliet
Manager Omnis Financieel Adviesgroep

Lees Arno’s verhaal »

Patrick van Baar Advies

Een factuur wordt automatisch aangemaakt, waarna ik hem in één klik naar de notaris stuur.

Youri Zwanepol
Eigenaar Hypotheekrente.nl

Lees Youri’s verhaal »

Bied uw medewerkers de juiste tools

Vergeet zoeken in verschillende systemen. Met Elements beschikt u over alle essentiële softwaretools vanuit één integraal platform, waarbij het klantdossier het hart vormt. Alle informatie is een paar klikken beschikbaar. Zo werkt u efficiënt samen in één online omgeving.

Elements CRM

CRM

Alle gegevens in één klantdossier

Elements Documentmanagement

Documentmanagement

Geen stapels papierwerk meer

Elements Digimap

Mijn omgeving

Veilig klantportaal in eigen huisstijl

Elements Urenregistratie

Urenregistratie

Vastlegging en inzicht in bestede tijd

Elements Workflows

Workflows

Uniforme werkprocessen

Elements communicatie

Communicatie

Alle communicatie in één systeem

Elements Managementinformatie

Managementinformatie

Inzicht in bedrijfsresultaten

Elements Productmanagement

Productmanagement

Beheer hypotheken en verzekeringen

Elements Agenda en taken

Agenda en taken

Eenvoudig samenwerken met klanten en collega’s

Elements Rapportages

Rapportages

Nauwkeurige overzichten van  bedrijfsactiviteiten

Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen

Klantenservice Faster Forward

Contactformulier