Boekhouding en facturatie

Boekhoudsoftware voor grote en kleine organisaties

Onmisbare functies voor elke organisatie

  • Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding
  • Eenvoudig factureren
  • Automatisch facturen versturen via post of e-mail

Volledige boekhouding in Elements

De volledige boekhouding en facturatie, alle incasso- en excassoboekingen, boekjaren, de debiteuren- en crediteurenadministratie: Elements is standaard uitgerust met een volwaardig boekhoudpakket. Dit biedt (naast tijdwinst) de benodigde input voor alle operationele en strategische managementbeslissingen.

3 voordelen van de boekhouding- en facturatie tool

N

Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding

Alle verzonden facturen en de volledige boekhouding worden geautomatiseerd en overzichtelijk verwerkt in Elements. Heldere overzichten bieden realtime inzicht in de omzet, openstaande posten, resultaten en andere cijfers.

N

Eenvoudig factureren

NAW-gegevens, uren, productgegevens, omschrijvingen, bedragen en BTW schrijft Elements automatisch weg op elke factuur. Daarmee behoort het handmatig overnemen van te factureren uren en bijbehorende bedragen tot het verleden. Facturen die maandelijks terugkomen hoeven uiteraard maar één keer te worden aangemaakt. Ook incassobatches en aanmaningen worden automatisch klaargezet en verstuurd. Het voordeel: tijdwinst en een minimale kans op fouten.

N

Automatisch facturen versturen via post of e-mail

Facturen versturen per mail? De workflow-engine zorgt ervoor dat facturen op de juiste dag en tijd worden verstuurd. Bij het versturen van facturen per post zorgt Elements ervoor dat de facturen op het juiste tijdstip klaarliggen op de printer.

“Heel de organisatie werkt met Elements. Hierdoor kunnen we ook onze volledige boekhouding en facturatie automatiseren. Dat is een groot voordeel van onze alles-in-één oplossing.”

– Katinka de Graaf
Medewerker commerciële binnendienst bij Hyppe

Functionaliteiten combineren = vooruitdenken

Elements is natuurlijk veel meer dan alleen boekhouding en facturatie. Elements beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschikt u over alle klantgegevens, vanuit één integraal platform.

CRM

✔ Nooit meer handmatig gegevens overnemen
✔ Alle gegevens verzameld in één klantdossier

Workflows

✔ Automatiseer standaard werkzaamheden
✔ Elimineer onnodige handelingen

Productmanagement

✔ Automatische verwerking van HDN, ADN, Aplaza en Risk berichten
✔ Wegboeken van prolongaties en mutaties

Documentmanagement

✔ Geen stapels met papierwerk meer
✔ Digitaal documenten uitwisselen met klanten

Communicatie

✔ Alle communicatie samengebracht in één dossier
✔ Persoonlijke en gezamenlijke e-mailmappen

Agenda en taken

✔ Eenvoudig afspraken inplannen voor u en uw collega’s
✔ Taken van uw bedrijf inzien, verzetten en overnemen

Digimap

✔ Veilig klantportaal in eigen huisstijl
✔ Klant heeft actueel inzicht in zijn gegevens

Boekhouding

✔ Solide financiële verantwoording
✔ Geautomatiseerd facturen versturen

Rapportages

✔ Wekelijks automatische managementinformatie
✔ Overzicht in bedrijfsactiviteiten

Urenregistratie

✔ Efficiënter werken en plannen
✔ Uren eenvoudig koppelen aan facturatie

Ervaar de kracht van Elements vraag een persoonlijke demonstratie aan

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen.

Contactformulier