Complete boekhoudsoftware

Boekhoudsoftware voor grote en kleine organisaties

Boekhoudsoftware Elements

Met de boekhoud software van Elements heeft u een compleet en gebruiksvriendelijk systeem om vanaf elke locatie uw boekhouding en facturatie bij te houden. De software is ingericht voor grote én kleine organisaties.

Met Elements heeft u de volledige boekhouding en facturatie, alle incasso- en excassoboekingen, boekjaren, de debiteuren- en crediteurenadministratie. Kortom, Elements is standaard uitgerust met een volwaardig boekhoudpakket. Dit biedt (naast tijdwinst) de benodigde input voor alle operationele en strategische managementbeslissingen.

Onmisbare functies voor elke organisatie

Elements biedt verschillende onmisbare functies voor elke organisatie. Wij hebben drie voordelen voor u op een rij gezet.

  • Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding
  • Eenvoudig factureren
  • Automatisch facturen versturen via post of e-mail
Boekhoudsoftware van Elements

3 voordelen van de boekhouding- en facturatie tool

N

Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding

Alle verzonden facturen en de volledige boekhouding worden geautomatiseerd en overzichtelijk verwerkt in Elements. Heldere overzichten bieden realtime inzicht in de omzet, openstaande posten, resultaten en andere cijfers.

N

Eenvoudig factureren

NAW-gegevens, uren, productgegevens, omschrijvingen, bedragen en BTW schrijft Elements automatisch weg op elke factuur. Daarmee behoort het handmatig overnemen van te factureren uren en bijbehorende bedragen tot het verleden. Facturen die maandelijks terugkomen hoeven uiteraard maar één keer te worden aangemaakt. Ook incassobatches en aanmaningen worden automatisch klaargezet en verstuurd. Het voordeel: tijdwinst en een minimale kans op fouten.

N

Automatisch facturen versturen via post of e-mail

Facturen versturen per mail? De workflow-engine zorgt ervoor dat facturen op de juiste dag en tijd worden verstuurd. Bij het versturen van facturen per post zorgt Elements ervoor dat de facturen op het juiste tijdstip klaarliggen op de printer.

Eén systeem voor uw organisatie

Complete boekhoudsoftware geïntegreerd in het CRM systeem

Boekhouding + CRM

Vanuit het CRM beschikt u over een optimaal administratief systeem voor een solide financiële verantwoording. Bovendien zijn alle facturen, provisies en vergoedingen direct inzichtelijk op klantniveau. Zo behoudt u het overzicht.


  • Inzicht in boekingen
  • Inzicht in facturen
  • Filteren op product
  • Filteren op jaartal

Boekhouding + Rapportages

Met een correct gevulde boekhouding creeërt u direct uitgebreide rapportages. Denk hierbij aan een overzicht van grootboekrekeningen, openstaande crediteuren posten en winst- en verliesrekeningen.


  • Financieel overzicht
  • Meerdere administraties
  • Boekjaren vergelijken
  • Filteren binnen facturen

Facturatie + Digimap

In een beveiligde omgeving heeft de klant toegang tot zijn betaalde en openstaande facturen. Hierdoor is hij op de hoogte van de uiterste betaaldatum en hoeft u geen facturen via de post te versturen. En dat scheelt tijd.


  • Inzicht in actuele status
  • Papierloos werken
  • Efficiënt samenwerken
  • Beveiligd communiceren

h

Facturatie + Workflows

De workflow maakt automatisch een offerte aan, op basis van de bedragen en huisstijl die u vooraf heeft ingesteld. Deze gestandaardiseerde offertes zorgen voor een enorme tijdwinst en een professionele uitstraling.


  • Minder handmatig werk
  • Automatisch berekend
  • Uniforme uitstraling
  • Vaste werkwijze

Facturen in uw broekzak met
Faster Forward On Route

Faster Forward On Route is een handige app voor iedere iOS gebruiker van Elements. Met deze app heeft u de facturen die naar de klant verzonden zijn altijd bij de hand. Bovendien heeft u overal toegang tot uw klantdossiers, agenda’s, e-mails, productgegevens en documenten.

“Heel de organisatie werkt met Elements. Hierdoor kunnen we ook onze volledige boekhouding en facturatie automatiseren. Dat is een groot voordeel van onze alles-in-één oplossing.”

– Katinka de Graaf
Medewerker commerciële binnendienst bij Hyppe

“Voorheen kostte het veel tijd om de facturen van de AOV abonnementen op te stellen. Nu is dit gewoon met één druk op de knop geregeld in Elements. Facturen worden automatisch aangemaakt en omgezet in automatische incasso. Dat bespaart tijd”

– Laurens Bezemer
Vennoot Financieel en Fiscaal bij Kuipers en Claassen

Volledige integratie van functionaliteiten

Elements is natuurlijk veel meer dan alleen boekhouding en facturatie. Elements beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschikt u over alle klantgegevens, vanuit één integraal platform.

CRM

✔ Nooit meer handmatig gegevens overnemen
✔ Alle gegevens verzameld in één klantdossier

Workflows

✔ Automatiseer standaard werkzaamheden
✔ Elimineer onnodige handelingen

Productmanagement

✔ Automatische verwerking van HDN, ADN, Aplaza en Risk berichten
✔ Wegboeken van prolongaties en mutaties

Documentmanagement

✔ Geen stapels met papierwerk meer
✔ Digitaal documenten uitwisselen met klanten

Communicatie

✔ Alle communicatie samengebracht in één dossier
✔ Persoonlijke en gezamenlijke e-mailmappen

Agenda en taken

✔ Eenvoudig afspraken inplannen voor u en uw collega’s
✔ Taken van uw bedrijf inzien, verzetten en overnemen

Digimap

✔ Veilig klantportaal in eigen huisstijl
✔ Klant heeft actueel inzicht in zijn gegevens

Urenregistratie

✔ Efficiënter werken en plannen
✔ Uren eenvoudig koppelen aan facturatie

Rapportages

✔ Wekelijks automatische managementinformatie
✔ Overzicht in bedrijfsactiviteiten

Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen

Klantenservice Faster Forward

Contactformulier