Complete boekhoudsoftware
Boekhoudsoftware voor grote en kleine organisaties
Boekhoudsoftware Elements
Met de boekhoud software van Elements heeft u een compleet en gebruiksvriendelijk systeem om vanaf elke locatie uw boekhouding en facturatie bij te houden. De software is ingericht voor grote én kleine organisaties.
Met Elements heeft u de volledige boekhouding en facturatie, alle incasso- en excassoboekingen, boekjaren, de debiteuren- en crediteurenadministratie. Kortom, Elements is standaard uitgerust met een volwaardig boekhoudpakket. Dit biedt (naast tijdwinst) de benodigde input voor alle operationele en strategische managementbeslissingen.
Onmisbare functies voor elke organisatie
Elements biedt verschillende onmisbare functies voor elke organisatie. Wij hebben drie voordelen voor u op een rij gezet.
- Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding
- Eenvoudig factureren
- Automatisch facturen versturen via post of e-mail

3 voordelen van de boekhouding- en facturatie tool
Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding
Alle verzonden facturen en de volledige boekhouding worden geautomatiseerd en overzichtelijk verwerkt in Elements. Heldere overzichten bieden realtime inzicht in de omzet, openstaande posten, resultaten en andere cijfers.
Eenvoudig factureren
NAW-gegevens, uren, productgegevens, omschrijvingen, bedragen en BTW schrijft Elements automatisch weg op elke factuur. Daarmee behoort het handmatig overnemen van te factureren uren en bijbehorende bedragen tot het verleden. Facturen die maandelijks terugkomen hoeven uiteraard maar één keer te worden aangemaakt. Ook incassobatches en aanmaningen worden automatisch klaargezet en verstuurd. Het voordeel: tijdwinst en een minimale kans op fouten.
Automatisch facturen versturen via post of e-mail
Facturen versturen per mail? De workflow-engine zorgt ervoor dat facturen op de juiste dag en tijd worden verstuurd. Bij het versturen van facturen per post zorgt Elements ervoor dat de facturen op het juiste tijdstip klaarliggen op de printer.
Eén systeem voor uw organisatie
Complete boekhoudsoftware geïntegreerd in het CRM systeem
Boekhouding + CRM
Vanuit het CRM beschikt u over een optimaal administratief systeem voor een solide financiële verantwoording. Bovendien zijn alle facturen, provisies en vergoedingen direct inzichtelijk op klantniveau. Zo behoudt u het overzicht.
- Inzicht in boekingen
- Inzicht in facturen
- Filteren op product
- Filteren op jaartal
Boekhouding + Rapportages
Met een correct gevulde boekhouding creeërt u direct uitgebreide rapportages. Denk hierbij aan een overzicht van grootboekrekeningen, openstaande crediteuren posten en winst- en verliesrekeningen.
- Financieel overzicht
- Meerdere administraties
- Boekjaren vergelijken
- Filteren binnen facturen
Facturatie + Digimap
In een beveiligde omgeving heeft de klant toegang tot zijn betaalde en openstaande facturen. Hierdoor is hij op de hoogte van de uiterste betaaldatum en hoeft u geen facturen via de post te versturen. En dat scheelt tijd.
- Inzicht in actuele status
- Papierloos werken
- Efficiënt samenwerken
- Beveiligd communiceren
Facturatie + Workflows
De workflow maakt automatisch een offerte aan, op basis van de bedragen en huisstijl die u vooraf heeft ingesteld. Deze gestandaardiseerde offertes zorgen voor een enorme tijdwinst en een professionele uitstraling.
- Minder handmatig werk
- Automatisch berekend
- Uniforme uitstraling
- Vaste werkwijze
Facturen in uw broekzak met
Faster Forward On Route
Faster Forward On Route is een handige app voor iedere iOS gebruiker van Elements. Met deze app heeft u de facturen die naar de klant verzonden zijn altijd bij de hand. Bovendien heeft u overal toegang tot uw klantdossiers, agenda’s, e-mails, productgegevens en documenten.

Volledige integratie van functionaliteiten
Elements is natuurlijk veel meer dan alleen boekhouding en facturatie. Elements beschikt namelijk over vele andere elementen, waarvan het klantdossier (CRM) het hart vormt. Zo beschikt u over alle klantgegevens, vanuit één integraal platform.
CRM
✔ Nooit meer handmatig gegevens overnemen
✔ Alle gegevens verzameld in één klantdossier
Workflows
✔ Automatiseer standaard werkzaamheden
✔ Elimineer onnodige handelingen
Productmanagement
✔ Automatische verwerking van HDN, ADN, Aplaza en Risk berichten
✔ Wegboeken van prolongaties en mutaties
Documentmanagement
✔ Geen stapels met papierwerk meer
✔ Digitaal documenten uitwisselen met klanten
Communicatie
✔ Alle communicatie samengebracht in één dossier
✔ Persoonlijke en gezamenlijke e-mailmappen
Agenda en taken
✔ Eenvoudig afspraken inplannen voor u en uw collega’s
✔ Taken van uw bedrijf inzien, verzetten en overnemen
Digimap
✔ Veilig klantportaal in eigen huisstijl
✔ Klant heeft actueel inzicht in zijn gegevens
Urenregistratie
✔ Efficiënter werken en plannen
✔ Uren eenvoudig koppelen aan facturatie
Rapportages
✔ Wekelijks automatische managementinformatie
✔ Overzicht in bedrijfsactiviteiten
Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie
Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen
