Complete boekhoudsoftware
Boekhoudsoftware voor grote en kleine organisaties
Boekhoudsoftware Elements
Met de boekhoud software van Elements heeft u een compleet financieel boekhoudpakket. Vanaf elke locatie kunt u uw boekhouding en facturtie bijhouden. De software is ingericht voor grote en kleine organisaties.
Met Elements heeft u de volledige boekhouding en facturatie, alle incasso- en excassoboekingen, boekjaren, de debiteuren- en crediteurenadministratie. Kortom, Elements is standaard uitgerust met een volwaardig boekhoudpakket. Dit biedt (naast tijdwinst) de benodigde input voor alle operationele en strategische managementbeslissingen.
Onmisbare functies voor elke organisatie
Elements biedt verschillende onmisbare functies voor elke organisatie. Wij hebben drie voordelen voor u op een rij gezet.
- Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding
- Eenvoudig factureren
- Automatisch facturen versturen via post of e-mail

3 voordelen van de boekhouding- en facturatie tool
Altijd een volledig bijgewerkte boekhouding
Alle verzonden facturen en de volledige boekhouding worden geautomatiseerd en overzichtelijk verwerkt in Elements. Heldere overzichten bieden realtime inzicht in de omzet, openstaande posten, resultaten en andere cijfers.
Automatisch facturen versturen via post of e-mail
Facturen versturen per mail? De workflow-engine zorgt ervoor dat facturen op de juiste dag en tijd worden verstuurd. Bij het versturen van facturen per post zorgt Elements ervoor dat de facturen op het juiste tijdstip klaarliggen op de printer.
Eenvoudig factureren
NAW-gegevens, uren, productgegevens, omschrijvingen, bedragen en BTW schrijft Elements automatisch weg op elke factuur. Daarmee behoort het handmatig overnemen van te factureren uren en bijbehorende bedragen tot het verleden. Facturen die maandelijks terugkomen hoeven uiteraard maar één keer te worden aangemaakt. Ook incassobatches en aanmaningen worden automatisch klaargezet en verstuurd. Het voordeel: tijdwinst en een minimale kans op fouten.
Eén systeem voor uw organisatie
Complete boekhoudsoftware geïntegreerd in het CRM systeem
Boekhouding + CRM
Vanuit het CRM beschikt u over een optimaal administratief systeem voor een solide financiële verantwoording. Bovendien zijn alle facturen, provisies en vergoedingen direct inzichtelijk op klantniveau. Zo behoudt u het overzicht.
- Inzicht in boekingen
- Inzicht in facturen
- Filteren op product
- Filteren op jaartal
Boekhouding + Rapportages
Met een correct gevulde boekhouding creeërt u direct uitgebreide rapportages. Denk hierbij aan een overzicht van grootboekrekeningen, openstaande crediteuren posten en winst- en verliesrekeningen.
- Financieel overzicht
- Meerdere administraties
- Boekjaren vergelijken
- Filteren binnen facturen
Facturatie + Documenten
Alle facturen worden automatisch als documenten opgeslagen in het bijbehorende klantdossier. Zo hoeft u deze niet meer te printen of scannen en heeft u direct overzicht in (on)betaalde facturen.
- Inzicht in actuele status
- Papierloos werken
- Direct overzicht
- Tijdbesparend
Facturatie + Workflows
De workflow maakt automatisch een offerte aan, op basis van de bedragen en huisstijl die u vooraf heeft ingesteld. Deze gestandaardiseerde offertes zorgen voor een enorme tijdwinst en een professionele uitstraling.
- Minder handmatig werk
- Automatisch berekend
- Uniforme uitstraling
- Vaste werkwijze
Voor advieskantoren die vooruitdenken

Door onze alles-in-één software zijn ook onze boekhouding en facturatie geautomatiseerd.
Katinka de Graaf
Projecten & Processen bij Hyppe

We hebben een enorme stap vooruit gezet doordat ook de boekhouding is geïntegreerd in Elements.
Arno Kerkvliet
Manager Omnis Financieel Adviesgroep

Een factuur wordt automatisch aangemaakt, waarna ik hem in één klik naar de notaris stuur.
Youri Zwanepol
Eigenaar Hypotheekrente.nl
Bied uw medewerkers de juiste tools
Vergeet zoeken in verschillende systemen. Met Elements beschikt u over alle essentiële softwaretools vanuit één integraal platform, waarbij het klantdossier het hart vormt. Alle informatie is een paar klikken beschikbaar. Zo werkt u efficiënt samen in één online omgeving.
CRM
Alle gegevens in één klantdossier
Documentmanagement
Geen stapels papierwerk meer
Mijn omgeving
Veilig klantportaal in eigen huisstijl
Urenregistratie
Vastlegging en inzicht in bestede tijd
Workflows
Uniforme werkprocessen
Communicatie
Alle communicatie in één systeem
Managementinformatie
Inzicht in bedrijfsresultaten
Productmanagement
Beheer hypotheken en verzekeringen
Agenda en taken
Eenvoudig samenwerken met klanten en collega’s
Rapportages
Nauwkeurige overzichten van bedrijfsactiviteiten
Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie
Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen
