agenda en taken

Agenda’s en taken van alle medewerkers beheren

Agenda en taken via Elements

  • Kansen organiseren en prioriteren
  • Actuele taken en werkzaamheden in één overzicht
  • Efficiënt samenwerken met collega’s
  • Afspraakbevestigingen sturen vanuit de agenda

Volledig agenda- en taakbeheer

Naderende deadlines, vervaldata of afspraken? Elements bewaakt het gehele proces rondom de dienstverlening en stuurt het volledige agenda- en taakbeheer aan. Daardoor blijft er voor de adviseur meer tijd over voor zijn kerntaak: het adviseren van klanten.

Elements Agenda

Agenda en taken via Elements

N

Actuele taken en werkzaamheden in één overzicht

Elements biedt de adviseur de mogelijkheid om zijn agenda geheel naar zijn eigen behoeften te organiseren. Actuele taken en werkzaamheden zijn in één overzicht te bekijken en zorgen ervoor dat de adviseur grip houdt op al zijn werkzaamheden.

N

Efficiënt samenwerken met collega’s

Via Elements hebben adviseurs inzicht in de agenda’s van al hun collega’s. Zo kunnen zij snel en efficiënt een afspraak inplannen of verplaatsen. Aan elke afspraak kan bovendien een klantdossier worden gekoppeld. De adviseur heeft daardoor direct inzicht in alle informatie die met de afspraak samenhangt.

N

Afspraakbevestigingen sturen vanuit de agenda

Nieuwe of periodieke afspraak? Elements stuurt automatisch een e-mailbevestiging naar de klant of relatie, met afspraakdetails en informatie over bijvoorbeeld de benodigde documenten. Vervolgens synchroniseert Elements de afspraak en e-mailbevestiging direct met de juiste agenda en het klantdossier, voorzien van de locatie en de benodigde reistijd.

Eén systeem voor uw organisatie

Processen bewaken met de integratie van agenda’s en taken

w

Agenda en taken + CRM

Vanuit het klantdossier heeft u inzicht in alle aankomende afspraken en openstaande taken. Hierdoor ziet iedere medewerker wat de planning is en neemt u eenvoudig werk over van uw collega’s. Zo werkt u efficiënt samen.


  • Afspraken inzien
  • Taken overnemen
  • Planning per klantdossier
  • Transparant samenwerken

f

Taken + Workflows

Workflows zorgen voor de bewaking van uw processen door het automatisch aanmaken van taken. Zo wordt de juiste medewerker op het juiste moment herinnerd aan een afspraak, aflopend renteaanbod of niet-ontvangen polis.


  • Herinneringen ingesteld
  • Automatische controletaken
  • Afspraken aangemaakt
  • Meldingen van uploads

Agenda’s en taken bij de hand met On Route

Faster Forward On Route is een handige app voor iedere iOS en Android gebruiker van Elements. Met deze app heeft u uw agenda’s en taken altijd bij de hand. Bovendien heeft u overal toegang tot uw klantdossiers, e-mails, productgegevens en documenten.

Onroute kalender
Marcel van Leeuwen

“Voorheen werkten we in Outlook met een takensysteem. Maar dit werkt onhandig als je efficiënt wilt samenwerken. Met Elements kunnen we onze agenda’s optimaliseren en heeft iedereen inzicht in de agenda’s en taken van collega’s.”

Marcel van Leeuwen
Managing Partner bij EBC Nederland

Danny Seegers

“Waar we vroeger in losse applicaties als Excel en Google Calendar werkten, beschikken we nu over een gestructureerd systeem waarin we samenwerken. Zo houden we meer tijd over voor advisering. En dat is natuurlijk wat je wilt als adviseur.”

– Danny Seegers
Financieel adviseur bij HZ adviesgroep

Bied uw advieskantoor de juiste tools

Elements is natuurlijk veel meer dan alleen agenda’s en taken. Met het beste ERP-systeem voor financieel advieskantoren beschikt u over alle essentiële softwaretools vanuit één integraal platform. Klantgegevens, documenten en e-mails zijn in een paar klikken beschikbaar. Zo werkt u efficiënt samen met collega’s en klanten in één online omgeving.

Elements CRM

CRM

Alle gegevens in één klantdossier

Elements Documentmanagement

Documentmanagement

Geen stapels papierwerk meer

Elements Digimap

Mijn omgeving

Veilig klantportaal in eigen huisstijl

Elements Urenregistratie

Urenregistratie

Vastlegging en inzicht in bestede tijd

Elements Workflows

Workflows

Uniforme werkprocessen

Elements communicatie

Communicatie

Alle communicatie in één systeem

Elements Boekhouding

Boekhouding

Overzichtelijk boekhouden en factureren

Elements Productmanagement

Productmanagement

Beheer hypotheken en verzekeringen

Elements Rapportages

Rapportages

Nauwkeurige overzichten van  bedrijfsactiviteiten

Elements Managementinformatie

Managementinformatie

Inzicht in bedrijfsresultaten

Ervaar de kracht van Elements tijdens een persoonlijke demonstratie

Ontdek waarom 4000+ gebruikers u voor gingen

Welkom bij Faster Forward

Contactformulier