All4finance

Sinds 2008 is Sander van der Vis van All4finance al klant van Faster Forward. In die tijd was het logo van Faster Forward nog oranje en werkte Sander alleen. 7 jaar later is er een hoop veranderd bij All4finance. Het kantoor loopt goed, met 7 medewerkers en een beoordeling van 9,8 (met meer dan 500 reviews) op websites zoals independer en advieskeuze.nl. Natuurlijk willen wij weten in hoeverre dit kantoor zijn hoge beoordelingen dankt aan de software van Faster Forward.

Tijd voor vernieuwing

Eigenlijk is Sander pas sinds 2013/2014 zich meer een meer gaan verdiepen in de verschillende functionaliteiten van de software van Faster Forward

“Goede service en dienstverlening vind ik erg belangrijk en heb ik gelukkig gevonden bij Faster Forward. Er wordt met mij meegedacht en goed gereageerd op mijn vragen. Zowel de telefoongesprekken met sales als een afspraak op locatie met één van de consultants zijn mij goed bevallen.”

En van hieruit alleen nog maar verder vooruit, want hier stoppen de plannen van Sander van All4Finance niet. “Binnenkort willen we graag weer een training bij jullie volgen. Eerst de nieuwe workflows helemaal afronden en dan aan de slag met de nieuwe werkwijze. Zo blijven we op de hoogte van de functionaliteiten, maken we optimaal gebruik van de software van Faster Forward en maken we het onszelf makkelijker.”

Veel meer dan een archiefkast

“Voorheen gebruikten we de software voornamelijk als digitale archiefkast, maar door de jaren heen zijn we steeds meer in gaan zien dat er veel meer mogelijk is” aldus Sander van der Vis.

Goede service en dienstverlening vind ik erg belangrijk en heb ik gelukkig gevonden bij Faster Forward. Er wordt met mij meegedacht en goed gereageerd op mijn vragen. 

Sander van der Vis

Eigenaar en hypotheekadviseur, All4finance

Visie

Persoonlijke benadering, professionele betrokkenheid en eerlijke duidelijke adviezen

Gebruikers

7 software-gebruikers

Klant

Gebruiker van de software
sinds 2008

Men is begonnen in de software met dossiers met daarin de klanten en de documenten, nu worden er plannen gemaakt om workflows aan te passen en uit te breiden. “We zijn op zoek naar een manier om meer automatisch te kunnen verwerken en daarmee zowel onze efficiency als klanttevredenheid te verbeteren.” Voorbeelden hiervan zijn de reminders in de workflow, die men eraan herinnert de klant op tijd te benaderen.

Structuur en standaardisering

Deze werkwijze groeit door de jaren heen. Waar voorheen een Excel bestand, een emailprogramma en Office voldoende was en Sander van der Vis alleen werkte, is nu meer behoefte aan structuur en standaardisering.

“Wanneer je met 7 man werkt, waarvan een aantal parttime, moet de overdracht optimaal zijn. Alle gegevens en contactmomenten vinden we terug in het systeem. Het maakt niet uit wie de klant heeft gesproken, iedereen registreert zijn gesprekken.”

Een aantal releases terug is de “Stukkenlijst”- functionaliteit aan de software toegevoegd, een verbetering van de reeds aanwezige functionaliteit. Van der Vis kan niet wachten om ook hiermee aan de slag te gaan.