Efficiënt beheren en adviseren
Faster Forward en Findesk
Webinar door Faster Forward en Findesk
Op 4 maart om 11:30 organiseren Faster Forward en Findesk een webinar.
We vertellen hoe uw advieskantoor op een efficiënte manier advies geeft en klantbeheer uitvoert. Daarnaast presenteren we de koppeling tussen onze Elements software en Findesk en vertellen we wat dit voor u oplevert.
Op deze manier weet u hoe u eenvoudig verschillende hypotheken vergelijkt zonder handmatig gegevens over te typen. Daarnaast laten we zien hoe u eenvoudig de hypotheekgegevens, rapporten en gespreksverslagen vastlegt in uw administratiesysteem. Zo legt u een basis voor efficiënt klantbeheer, waarbij u als financiële coach de klant ontzorgt bij al zijn financiële probleemsituaties.
Praktische informatie
- Het webinar duurt circa 30 minuten. Daarna is er nog voldoende tijd om live vragen te stellen.
- Geef vooraf uw vragen door via het aanmeldformulier. Deze worden tijdens het webinar beantwoord.
- Kunt u niet op dit tijdstip? Meld u dan toch aan. De dag na de opname ontvangt u dan een link om het webinar terug te kijken.
- U wordt ook aangemeld voor de Faster Forward nieuwsbrief. U kunt zich altijd uitschrijven van deze e-mails.
Over Findesk
Findesk is een online adviespakket van Topicus. Met deze adviessoftware berekent een financieel advieskantoor eenvoudig het hypotheekadvies voor zijn klanten. Dit doet u bij meer dan 40 aanbieders. Findesk is praktisch en procesgericht, waardoor u tijd bespaart op het vergelijken van hypotheken. Bovendien bevat dit adviespakket een begrijpelijke en klantgerichte adviesroute.
Tussen Elements en Findesk wordt er in twee richtingen informatie uitgewisseld. Hierdoor stuurt u vanuit Elements het dossier van de klant in een paar klikken naar de adviessoftware. In de adviessoftware berekent u vervolgens het hypotheekadvies. Tot slot slaat u deze informatie weer op in Elements.
Lees hier meer over de koppeling tussen Elements en Findesk.

