Wist u dat u met Elements beschikt over volledig geautomatiseerde bedrijfsprocessen? Dit noemen we workflows. Dankzij 10 jaar ontwikkeling is elke stap in een financieel adviesproces opgenomen in Elements.

De workflows zijn een grote ondersteuning op ons werkproces. Op het juiste moment een reminder door middel van een automatisch aangemaakte taak of e-mail tijdens het hypotheek aanvraagproces is heel waardevol.”
– Robbert Brantz van A&H Finance

Dat werkt als volgt:

U kunt als adviseur een hypotheekaanvraag vanuit uw adviespakket direct naar Elements sturen. Wanneer er een aanvraag van een nieuwe klant binnenkomt, maakt Elements automatisch een nieuw klantdossier aan. Hierna kunt u in Elements de aanvraag via HDN verzenden naar de gewenste maatschappij. Wanneer het verzenden niet gelukt is, ontvangt u automatisch een e-mail. Stel dat u na 3 dagen nog geen renteaanbod heeft ontvangen, dan maakt Elements automatisch een taak voor u aan: nabellen van het renteaanbod. Dit is één van de vele workflows waarmee Elements u ondersteunt in uw dagelijkse werkzaamheden.

Onze geautomatiseerde bedrijfsprocessen ondersteunen u óók in het beheer van uw klanten. Zo geeft u in Elements aan dat u een klant over een jaar wilt terugbellen voor een update. Elements maakt dan automatisch een beltaak voor u aan, een jaar na dato. Zo ziet u over een jaar in uw agenda wie u nog moet bellen.

Maar dat is niet alles:

Dankzij de telefoniekoppeling herkent Elements door wie u gebeld wordt. Op deze manier begroet u uw klant direct met zijn naam.

“Wanneer een klant belt, opent het betreffende klantdossier zich automatisch. En via de koppeling met Nedasco kunnen we altijd de meest recente gegevens ophalen. Zonder tijdverlies of dubbel werk.”
– Ensupport, Financieel partner

En dat alles scheelt tijd:

In het laatste jaar hebben we 2 nieuwe adviseurs aangenomen en 1500 nieuwe klanten aangesloten, maar de binnendienst is qua bezetting gelijk gebleven. De bulk kunnen we nu super goed aan doordat er een krachtige workflow draait. Dat was anders nooit mogelijk geweest!
– Ingeborg Boudesteyn van Boudesteyn Hypotheken & Verzekeringen

Benieuwd naar meer klantverhalen? Klik dan hier!