Uw klanten zijn allemaal uniek. Net als uw medewerkers. En iedereen communiceert op zijn eigen wijze. Hoe mooi zou het zijn als we unieke persoonlijkheden aan elkaar koppelen. Samen met DNA Behavior zijn we aan het onderzoeken welke voordelen dit voor u en uw klanten kan opleveren. Dankzij de koppeling met DNA Behavior kunt u uiteindelijk de juiste medewerker aan de juiste klant koppelen.

Altijd een goed lopend gesprek

DNA Behavior screent alle klanten en medewerkers binnen een bedrijf. Op basis van psychologie onderzoeken zij het communicatieprofiel van een klant. Hieruit volgen meerdere communicatieprofielen waarmee u uw medewerkers gericht aan uw klanten koppelt. De stijl van communicatie wordt dan verwerkt in de workflow-engine van Elements. Zo zijn al uw e-mails en berichten automatisch afgestemd op het karakter van de klant.

Voldoe aan suitability en compliance

Communicatie is slechts de eerste stap. Daarnaast onderzoeken we de financiële persoonlijkheid en risicoklasse van uw klanten. Op deze manier voldoet u als adviseur aan de regelgeving omtrent suitability en compliance die per 1 januari 2018 ingaat.

Proef op de som

Om dit goed te onderzoeken gaan we de proef op de som nemen. Een select aantal Elements gebruikers is benaderd om hieraan deel te nemen. Op basis van bevindingen en feedback zullen wij hieruit een goed beeld kunnen maken van de behoefte. Wij zullen deze resultaten met u delen, dus blijf ons volgen.