Een belangrijke stap voorwaarts: Elements heeft een koppeling met Aplaza. Geen gedoe meer met het handmatig verwerken van offertes, polissen en klantdocumenten. Aplaza stuurt alle gegevens en wijzigingen voortaan automatisch door naar Faster Forward Elements.

Wat is Aplaza?

Aplaza koppelt softwaresystemen van verzekeringsadviseurs aan de extranetten en digitale postbussen van verzekeraars en serviceproviders. Aplaza zorgt er zo voor dat ingevoerde gegevens en bijbehorende documenten over en weer direct in de juiste systemen belanden. Gegevens hoeven niet langer dubbel te worden ingevoerd. Scannen van documenten behoort ook tot het verleden. Daarnaast kunt u verzekeringsaanvragen en mutaties vanaf het extranet van de verzekeraar of vergelijkingswebsite Meetingpoint (mp4all) via Aplaza doorsturen naar Faster Forward Elements. In Faster Forward Elements is het mogelijk om automatisch een klantdossier aan te maken inclusief nieuwe offerte/ polis en gekoppelde (polis)documenten.

Wat levert het u op?

Geen dubbele invoer meer, dus minder foutgevoelig, tijdsbesparing en hogere efficiency. Altijd de meest recente polisbladen gekoppeld aan de verzekering en direct zichtbaar in mijnDigimap. Een workflow die reageert op binnenkomende Aplaza berichten. Taken die direct worden aangemaakt wanneer de verzekeraar een polis via Aplaza stuurt. De koppeling met Aplaza betekent nog veel meer dan wat we hier nu omschrijven. Alle informatie vindt u in onze releasenotes.

Welke verzekeraars werken met Aplaza?  http://aplaza.nl/aangesloten-aanbieders/.

Welke verzekeraars zijn aangesloten bij Meetingpoint? https://www.meetingpointgroep.nl/partners/