Dankzij Elements bespaart u veel tijd met uw administratie. Met de onderstaande functionaliteiten uit de laatste update kunt u nog efficiënter werken!

1. Meerdere bijlagen uit een e-mail in één keer aan een dossier koppelen

Communicatie speelt een grote rol in uw dagelijkse werkzaamheden. Dit brengt ook administratie met zich mee. Zo leveren klanten veel documenten aan per e-mail. Stel dat een klant u een e-mail stuurt met 8 bijlagen en u moet deze stuk voor stuk aan een dossier koppelen. Dat duurt natuurlijk veel te lang. Vanaf nu is het in Elements mogelijk om al deze bijlagen in één keer aan een dossier te koppelen. En dat werkt als volgt:

2. Pop-up notificaties ontvangen, nu ook buiten Elements!

Stelt u zich voor dat u druk aan het werk bent buiten uw Elements-omgeving. U bent bijvoorbeeld een advies aan het opstellen in de adviessoftware. Dan vergeet u misschien dat er nog een belangrijke e-mail onderweg is. Om er zeker van te zijn dat u het moment van ontvangst op de hoogte wordt gesteld, krijgt u van Elements een pop-up notificatie. Uiteraard dient u wel ingelogd te zijn in Elements. U moet voor de pop-ups wel even toestemming geven in uw browserinstellingen. Het ontvangen van de pop-up ziet er als volgt uit:

Wilt u de pop-ups niet meer ontvangen? Dan schakelt u dit onder ‘instellingen’ weer uit.

3. In één klik een voorgaande e-mailcampagne kopiëren

U verstuurt iedere week een nieuwsbrief naar uw klanten om ze up-to-date te houden. Hierbij maakt u gebruik van de campagnemanager in Elements. De doelgroep, titel, e-mailbox en template van deze campagne zijn iedere week vrijwel hetzelfde. Daarom kunt u vanaf nu een eerdere campagne kopiëren, waardoor u niet handmatig alle velden in hoeft te vullen. Het kopiëren van de campagne gaat als volgt:

Uiteraard kunt u vervolgens aanpassingen maken in deze nieuwe campagne.

Benieuwd naar alle updates uit de tijdwinst release? Klik dan hier!