Digitale formulieren voor een optimale klantreis

Digital Only formulieren gekoppeld aan Elements

Klanten verdienen een betere ervaring

Formulieren invullen of schade melden is vaak een saai en administratief proces. Uw klanten verdienen een betere ervaring. Gebruik daarom de interactieve formulieren van Digital Only. Met deze formulieren wordt het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk. Zo krijgt u als financieel adviseur meer én betere gegevens van uw klant.

Ruben Messak, oprichter van Digital Only: “Klantbehoeften veranderen continu. Ze verwachten dat u, als financieel adviseur, hierin meebeweegt. Wij zorgen ervoor dat u dit niet alleen hoeft te doen. Met onze ruime ervaring in de financiële branche helpen we met de digitale transformatie van uw advieskantoor.”

Formulieren in eigen huisstijl

Digital Only ontwikkelt formulieren in de huisstijl van uw advieskantoor. Hiermee sluit het ontwerp naadloos aan op uw visuele en tekstuele stijl. Zo voelt het voor uw klant als een vertrouwde plek om zijn gegevens achter te laten.

Door de jarenlange ervaring van Digital Only, zijn er standaard formulieren ontwikkelt voor de financiële branche. Zo zijn er al acht standaard formulieren beschikbaar.

Naast de standaard formulieren, worden er formulieren op maat ontwikkeld. Deze worden ontworpen en ingericht in samenspraak met de wensen van het advieskantoor.

Standaard formulieren

  • Schade melden voor inboedel-, woonhuis-, aansprakelijkheids-, reis- en annuleringsverzekering
  • Inventarisatie voor een hypotheekaanvraag
  • Opzeggen van een verzekering
  • Intermediairswijzigingen
  • SEPA machtigingen
  • Inboedelwaardemeter
  • Herbouwwaardemeter
  • Afspraak inplannen via website

De ontwikkeling staat natuurlijk niet stil. In de toekomst worden er formulieren voor het actualiseren van gegevens en nazorg ontwikkeld.

IA IX informatiebericht

Verbonden met Elements

Voor een optimale klantervaring worden uw digitale formulieren gekoppeld aan uw Elements-omgeving. Dit betekent dat de reeds bekende gegevens uit een klantdossier, gevuld worden in een formulier van de bijbehorende klant. Hierdoor hoeft de klant alleen de onjuiste gegevens te wijzigen en de ontbrekende gegevens in te vullen.
De ingevulde formulieren worden als PDF-bestand (in de bijlage) of als e-mailtekst naar de gewenste adviseur of binnendienstmedewerker gestuurd.

André van Nieuwenhuijzen, directeur Faster Forward: “We zijn erg trots op onze samenwerking met Digital Only. Met deze toevoeging tillen we onze propositie naar een hoger niveau. Dankzij de koppeling tussen Elements hoeft de consument zijn gegevens namelijk niet nogmaals in te vullen in een ouderwets formulier. De klantreis wordt zo een stuk moderner en gebruiksvriendelijker.”

Meer actueel nieuws