Het nieuwste Client Officer e-magazine is weer uit. In dit magazine leest u meer over het verbeteren van de klantbeleving en communiceren vanuit huis. Daarnaast wordt u geïnformeerd over handige ICT-tools die u kunt inzetten tijdens uw werk.

Ervaringen van Van Eijk & Partners

In deze editie van het Client Officer e-magazine deelt Theo van Eijk zijn verhaal. De medewerkers van Van Eijk & Partners hebben namelijk een duidelijke visie waarmee ze hun klanten zo gericht mogelijk helpen. Dit leidt tot positieve mond-tot-mond reclame, waardoor klanten ook aanvullende diensten afnemen. Om dit efficiënt te organiseren, gebruiken ze Elements van Faster Forward.

Faster Forward als sponsor van actief klantbeheer

Om Client Officer te worden, moet er een transitie van administratief gedreven backoffice-medewerker naar commercieel gedreven talent plaatsvinden. De Client Officer kent hierdoor de individuele klantwens erg goed en benadert de klant proactief. 

Sinds het bestaan van Faster Forward focussen we ons ook op actief klantbeheer. Daarom zijn we in 2020 hoofdsponsor van het Client Officer platform. Inmiddels is Faster Forward Elements dan ook uitgegroeid tot dé software-oplossing voor actief klantbeheer. Door onze kennis met u te delen, helpen we onze klanten verder in deze ontwikkeling. 

Over Client Officer

Client Officer is een nieuwe kennisplatform voor effectief klantbeheer. Het platform bevat webinars, artikelen, blogs en e-magazines die uw medewerkers continu up-to-date houden. Met deze informatie worden binnendienstmedewerkers omgeschoold tot Client Officers. Bovendien wordt een medewerker officieel gecertificeerd na het afleggen van een examen. Tijdens het HypoTop-evenement maken alle CO’s kans op de ‘Client Officer Award’.