We willen natuurlijk dat onze gebruikers zorgeloos in Elements werken. Op basis van veelgestelde vragen, hebben we weer 7 tips & tricks opgesteld. U leest ze hieronder!

1

Heeft u regelmatig anderstalige klanten?

Het is mogelijk om vanuit de workflow e-mails in (bijvoorbeeld) het Engels te verzenden. Zo verstuurt u eenvoudig Engelstalige afspraakbevestigingen en updates omtrent de hypotheekaanvraag. Wilt u hiervan gebruik maken? Stuur dan een e-mail naar support@fasterforward.nl.

2

Wil een klant zijn opgeslagen data inzien?
U kunt hiervoor een klantsamenvatting downloaden om te versturen naar uw klant. Klik linksboven in het klantdossier op ‘snelkoppelingen’ en vervolgens op ‘samenvatting printen’. Wanneer u deze samenvatting opslaat als PDF, staat alle informatie uit het dossier in één bestand.

3

Een scherm openen in een nieuw tabblad?
Hiervoor zijn 3 opties:

    • Klik met de scrolknop van uw muis op de link;
    • Klik met ctrl+linkermuisknop (of command+linkermuisknop voor mac) op de link;
    • Klik met de rechtermuisknop op de link en klik vervolgens op “link openen in een nieuw tabblad”.

4

Wilt u actief klant-werft-klant stimuleren?
We hebben een workflow waarmee u standaard vraagt of er een aanbrenger bekend is. Zo ja, dan ontvangt u een taak wanneer een prospect klant geworden is. Vervolgens kunt u de aanbrenger belonen. Wilt u hiervan gebruik maken? Stuur dan een e-mail naar support@fasterforward.nl.

5

Inloggegevens van een extranet opslaan?
Het is mogelijk om uw inloggegevens van het extranet van een geldverstrekker of verzekeraar op te slaan. Volg hiervoor de volgende stappen:

    • Ga naar het klantdossier waar de maatschappij zich bevindt;
    • Ga vervolgens naar het tabblad ‘Partijen & Objecten’ en klik op de maatschappij;
    • Voer bij het onderdeel ‘website’ de URL van het extranet in en in de omschrijving uw gebruikersnaam en wachtwoord.

De inloggegevens zijn nu voor iedereen zichtbaar die toegang heeft tot de dossiers waaraan deze maatschappij is gekoppeld.

6

Een nieuwe Elements gebruiker aanvragen?
Dit doet u vanaf nu eenvoudig online! Ga hiervoor naar ‘nieuwe gebruiker aanvragen’.

7

Wilt u beëindigde producten archiveren?
Hiervoor volgt u de volgende stappen:

    • Ga naar een product in een klantdossier;
    • Klik aan de linkerkant van het product op het icoon ‘archiveren’;
    • Alle documenten en registraties die aan het product gekoppeld zijn, worden ook gearchiveerd. Zo houdt u uw dossiers overzichtelijk!